AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #21 Del Skrevet 18. desember 2024 Ekko jenta skrev (8 timer siden): Spør en dame om hjelp som du syns har god still sans. finn ut hva type stil du liker. Du skal være opp kledd ikke kledd ut vær ren, fiks hår og skjegg hos frisøren. har du synlig tannproblemer fix det. Jeg har har veldig lite hår igjen så skinner meg bare. Får ikke mye skjeggvekst heller. Anonymkode: dc20d...831 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #22 Del Skrevet 18. desember 2024 OP her. Hva med en polo skjorte som denne? Anonymkode: dc20d...831 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #23 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Her er årsaken til at du ikke skal høre på råd fra KG. Akkurat den v-halsen der er det som er ekstremt populært for tiden. Rund hals var sikkert kult på tidlig 2000-tallet når man handla på Jack&Jones og spiste gryterett med pariserloff på Lørdagene. Om du lurer på hva du skal ha på deg så bare se hva populære menn faktisk går med. Menn som faktisk tiltrekker seg attraktive jenter. Ikke så nøye hva Trude på 48 synes er pent av klær da det ikke er hun du kler deg for uansett. Anonymkode: f72c6...f43 Er ikke attraktiv jente, men likte genseren og har aldri tenkt den er femenin på tross av at jeg også liker lignende som dame. Det er bare en fin genser. Anonymkode: 38f5a...9b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #24 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du kan for eksempel ha et antrekk som dette, det går til de fleste anledninger. Pent, men ikke for pyntet. Anonymkode: 2910a...470 Dette er fryktelig anonymt da. Jeg vil oppfordre menn til å være modigere med stil og farger. Jeg vil iallefall ikke oppfordre menn som ønsker kontakt med kvinner å kle seg så intetsigende at de ser ut som 10 på dusinet. Dette er pent, men kjedelig. Det viser ingen personlighet. Anonymkode: 99e89...edc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #25 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vil bare nevne det: Ikke forsøk å vise frem musklene dine. Vi ser at du er veltrent, omtrent uansett hvilke klær du går i. Å åpenbart vise seg frem virker bare mot sin hensikt. Anonymkode: 2910a...470 Kunne ikke vært mer enig! Så mye mer sexy når man ser at en mann er veltrent, uten at det flashes. Dersom det flashes er det total turn off. Anonymkode: 487a9...f8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekko jenta Skrevet 19. desember 2024 #26 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg har har veldig lite hår igjen så skinner meg bare. Får ikke mye skjeggvekst heller. Anonymkode: dc20d...831 Haha da kan det ikke bli feil heller så da kan du krysse av den fra frisør listen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå