AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #21 Del Skrevet 18. desember 2024 Maleficenta skrev (3 timer siden): Fordi jeg aldri har hørt om det. Hun kan jo google Hvis du heller aldri har hørt om det så burde du heller ikke kommentere det. Du ga et feil medisinsk råd/synsing, som kan være livsviktig. Anonymkode: cec1b...307 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #22 Del Skrevet 18. desember 2024 Maleficenta skrev (3 timer siden): Jeg er ikke lege. Jeg svarte heller ikke som om at jeg visste svaret eller hadde noe fasit Man bør være litt forsiktig med å svare på helserelaterte ting når man ikke vet. Anonymkode: 9fb43...4ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 18. desember 2024 #23 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Man bør være litt forsiktig med å svare på helserelaterte ting når man ikke vet. Anonymkode: 9fb43...4ea Det er lov å si jeg tror. Folk er rimelig dumme om de tar det som fasit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #24 Del Skrevet 18. desember 2024 Maleficenta skrev (5 timer siden): Herregud da dette er et forum. Om man vil ha ordentlige svar og ikke gjetting spør man helsepersonell ikke anonyme på et forum Maleficenta skrev (1 minutt siden): Det er lov å si jeg tror. Folk er rimelig dumme om de tar det som fasit Hva er vitsen med å gå inn å si at man tror ditt og datt selv på et forum? Anonymkode: ab8a4...a03 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #25 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er vitsen med å gå inn å si at man tror ditt og datt selv på et forum? Anonymkode: ab8a4...a03 Enig, det er jo ikke til nytte for noen. Anonymkode: 2d82b...50a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 18. desember 2024 #26 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Enig, det er jo ikke til nytte for noen. Anonymkode: 2d82b...50askwl forlate denne tråden. Beklager at jeg var så grusom og fæl å svare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #27 Del Skrevet 18. desember 2024 Maleficenta skrev (5 minutter siden): Nå er det ingen som sier du er verken grusom eller fæl. Det hadde vært nok med en "Beklager, jeg tok feil". Og så går dagen videre. Anonymkode: 2d82b...50a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå