AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Har egentlig ikke lagt merke til det før jeg begynte som tannhelsesekretær, men tilnærmet alle menn har skeiv nese i varierende grad sammenlignet med kvinner. Hva er årsaken til det? Anonymkode: da40b...9f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Jeg kjenner ingen menn med skjeiv nese Anonymkode: 0933b...c35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg kjenner ingen menn med skjeiv nese Anonymkode: 0933b...c35 Kanskje det er fordi jeg kommer såpass tett innpå ansiktene deres. Anonymkode: da40b...9f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har super skreiv som kvinne. Anonymkode: 6de61...857 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har super skreiv som kvinne. Anonymkode: 6de61...857 Synes det er vanskeligere å se på kvinner, selvom man bare er 10 cm fra ansiktet deres. En stor dame-nese er fremdeles mindre enn en liten nese på en mann. Anonymkode: da40b...9f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden En kropp er aldri 100% symmetrisk, så du vil nok finne noe skjevt på enhver kropp bare du ser etter. Anonymkode: e3e84...96b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå