AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #1 Del Skrevet 17. desember 2024 Vet ingenting om serien videre. Men husker hele verden var så skuffet over slutten. Anonymkode: 90fc0...d06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifr Skrevet 17. desember 2024 #2 Del Skrevet 17. desember 2024 Altså, uten å spoile noe: Min mening er at hovedproblemet med avslutningen er at ting gikk for fort. Tingenes tilstand ved seriens slutt gir stort sett mening (og er antakelig noenlunde sammenfallende med den originale forfatterens idé, ikke at han kommer til å komme i mål før han stryker med) MEN det som skjedde av forandringer hos diverse hovedpersoners oppførsel og mål i sesong 7-8 burde ha fått dobbelt så lang tid til å utvikle seg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #3 Del Skrevet 17. desember 2024 Jeg ville fortsatt. Det holder definitivt ikke samme nivå som de tidlige sesongene, men det er fortsatt noen gode enkeltepisoder fremover. Anonymkode: 2571c...e67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 17. desember 2024 #4 Del Skrevet 17. desember 2024 De siste sesongene og episodene er litt dårligere enn de første. Elsket hele serien. Anbefaler også House of the dragon hvis du ikke har fått med deg den. https://www.imdb.com/title/tt11198330/?ref_=nv_sr_srsg_0_tt_8_nm_0_in_0_q_house%20of 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 17. desember 2024 #5 Del Skrevet 17. desember 2024 (endret) AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Vet ingenting om serien videre. Men husker hele verden var så skuffet over slutten. Anonymkode: 90fc0...d06 De to siste sesongene skulle aldri vært laget slik de ble. For Hollywood. Endret 17. desember 2024 av Blåttvann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #6 Del Skrevet 18. desember 2024 Synes hele serien var slitsom, men det toppet seg enormt på slutten. Alt ble for dumt. Og mørkt, gikk ikke an å se hva som skjedde en gang i viktige scener fordi alt var svart. Anonymkode: 9f89a...ced 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 30. desember 2024 #7 Del Skrevet 30. desember 2024 Ja, sesong 6 har mange høydepunkter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #8 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg mener det er verdt å fullføre, men om du er lei kan det være en ide å ta en pause. Problemet til serien er at HBO ikke hørte på G.R.R.M som sa de trengte 10 sesonger. Det virket som om de kom til det som ble siste sesong og bare; «ok, nå har vi 6 episoder på å fullføre dette», og så kjørte de på. Den nest siste sesongen lider vel litt av at ting går fort der også, men ikke like mye som den siste. Mange misliker jo retningen slutten tok, men jeg tror at med riktig oppbygging kunne det blitt bra, dog valgte de å bare kjøre på. Men som sagt jeg mener det er verdt å fullføre serien. Bare vær obs på at dette er den beste tiden av året å gjøre det på, da episodene bare blir mørkere og mørkere ettersom det er veldig inn å bruke ekte lys eller noe slikt, som betyr at alle nattscenene er ekstremt mørne. Og er greit å skru av absolutt alt av lys du har når du skal se, som inkluderer evt. lys ute fra (altså denne tiden av året er den beste 😅). Anonymkode: edaac...e09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #9 Del Skrevet 30. desember 2024 Første gang er det verdt å se serien ferdig (om du ikke har lest bøkene, da blir du bare irritert). Når jeg ser serien på nytt stopper jeg på sesong 6 episode 2, alt etter dette er dårlig fan fiction. Er vel egentlig sesong 1-4 som holder seg noenlunde til bøkene, det merkes på kvaliteten. Anonymkode: 22a7f...d51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #10 Del Skrevet 30. desember 2024 Når dett gjelder mørke scener så anbefales det å se 4k diskene med hdr på en god tv, scenene ser mye klarere enn streaming. Anonymkode: 22a7f...d51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #11 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Når dett gjelder mørke scener så anbefales det å se 4k diskene med hdr på en god tv, scenene ser mye klarere enn streaming. Anonymkode: 22a7f...d51 Støtter denne. Er stor forskjell på 4K diskene jeg har og det Max har å tilby! Anonymkode: edaac...e09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå