AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #21 Del Skrevet 18. desember 2024 Mads2000 skrev (12 timer siden): Ja, hun gjør det alltid, sjekke veldig godt sko, klokke, jeg vet ikke hvorfor men jeg tenkte at hun er god og snill og keg vil prøve å være nærme og tok et skritt fremove og sendt venneforespørsel Kanskje hun ikke bruker Facebook og ikke en gang vet om venneforespørselen der? Hun er mest sannynlig ikke aktiv på FB om hun er ung eller under 35-40. Det er mer sannsynlig at hun da bruker andre sosiale medier som SnapChat og Instagram. Anonymkode: 69f21...2a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #22 Del Skrevet 18. desember 2024 Hvis du møter henne en gang i måneden, kan du heller spørre om hun kan tenke seg å bli med ut og ta en kaffe eller noe. Men, hvis hun virker uinteressert, og bare snakker det bort, så vet du at hun ikke føler det samme som deg. Anonymkode: c5ae0...dcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mads2000 Skrevet 18. desember 2024 Forfatter #23 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hvis du møter henne en gang i måneden, kan du heller spørre om hun kan tenke seg å bli med ut og ta en kaffe eller noe. Men, hvis hun virker uinteressert, og bare snakker det bort, så vet du at hun ikke føler det samme som deg. Anonymkode: c5ae0...dcd I dag har hun bursdag, bør jeg benytte meg av muligheten til å sende henne en gave? (Jeg skal selvfølgelig prøve å kontakte henne via Messenger om dette) Eller virker dette rart og for tidlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mads2000 Skrevet 18. desember 2024 Forfatter #24 Del Skrevet 18. desember 2024 (endret) AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Kanskje hun ikke bruker Facebook og ikke en gang vet om venneforespørselen der? Hun er mest sannynlig ikke aktiv på FB om hun er ung eller under 35-40. Det er mer sannsynlig at hun da bruker andre sosiale medier som SnapChat og Instagram. Anonymkode: 69f21...2a4 Hun er 29 år gammel og hun er aktiv på Fb / har felles venner Endret 18. desember 2024 av Mads2000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #25 Del Skrevet 18. desember 2024 Mads2000 skrev (2 timer siden): I dag har hun bursdag, bør jeg benytte meg av muligheten til å sende henne en gave? (Jeg skal selvfølgelig prøve å kontakte henne via Messenger om dette) Eller virker dette rart og for tidlig? Det er creepy av en annen dimensjon å sende bursdagsgaver til noen du bare møter en gang i måneden via jobb, og har stalket på sosiale medier. Og når hun ikke responderer på venneforespørsel, så tar du ikke kontakt via messenger heller. Sjansen er mye større for at du blir rapportert til ledelse/HR, enn at du oppnår noe positivt med henne. Anonymkode: bcdaa...3aa 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mads2000 Skrevet 18. desember 2024 Forfatter #26 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er creepy av en annen dimensjon å sende bursdagsgaver til noen du bare møter en gang i måneden via jobb, og har stalket på sosiale medier. Og når hun ikke responderer på venneforespørsel, så tar du ikke kontakt via messenger heller. Sjansen er mye større for at du blir rapportert til ledelse/HR, enn at du oppnår noe positivt med henne. Anonymkode: bcdaa...3aa Så hva anbefaler du ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #27 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 17.12.2024 den 9.12): Kan hende hun ikke er intressert, og om hun ikke er det la hun være. Jeg jobbet med en fyr som ikke var min standar, og han sluttet aldri å tro han hadde sjans, jeg ble så sint til slutt Anonymkode: 31f3a...9b4 Så hva er din standar? Og hvorfor ble du så sint? Ga du beskjed om at du ikke var interessert og så ga han seg ikke eller hva skjedde egentlig? Forskjell på å være noens standard og noens type også forresten. Synes kommentaren din ble litt rar.. Anonymkode: 2b213...d03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #28 Del Skrevet 18. desember 2024 Mads2000 skrev (4 timer siden): I dag har hun bursdag, bør jeg benytte meg av muligheten til å sende henne en gave? (Jeg skal selvfølgelig prøve å kontakte henne via Messenger om dette) Eller virker dette rart og for tidlig? NEI, ta et hint gutt, hun er ikke interessert. Anonymkode: 3af6a...476 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mads2000 Skrevet 18. desember 2024 Forfatter #29 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): NEI, ta et hint gutt, hun er ikke interessert. Anonymkode: 3af6a...476 Vel jeg tok🤷🏻♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #30 Del Skrevet 18. desember 2024 Mads2000 skrev (2 timer siden): Så hva anbefaler du ? Ett godt forslag vil være å respektere henne. Hvis hun ikke aksepterer venneforespørsel, så er det ett VELDIG tydelig hint om at hun IKKE er interessert. Anonymkode: bcdaa...3aa 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mads2000 Skrevet 18. desember 2024 Forfatter #31 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ett godt forslag vil være å respektere henne. Hvis hun ikke aksepterer venneforespørsel, så er det ett VELDIG tydelig hint om at hun IKKE er interessert. Anonymkode: bcdaa...3aa Jeg tror det og Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå