Gå til innhold

Han jeg dater tror jeg lurer meg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Han jeg dater (holdt på i 4 mnd nå) har flere venninner, og det gjør meg ikke noe. Jeg har selv kamerater som kun er kamerater (vennskap over mange år).

Han sier han liker meg veldig godt, og vil treffes mer og mer. Vi har det veldig fint sammen. Lik humor, og felles interesser. 

Nå har den ene venninnen hans (som han har hatt i 3 mnd), og som forøvrig har fast type beg å mase om at hun vil beg å trene med han jeg dater (selvom jeg og han driver med det nå). Og i tillegg har hun bedt han hjem til seg flere ganger.  De har rota sammen før (før meg). 

Han spurte om jeg syns det var greit, og jeg ble så satt ut av sp, men sa han måtte bestemme selv.

Jeg er ikke en person som er sjalu av natur, men syns likevel dette er litt rart. Og jeg vet ærlig talt ikke hva man kan forvente lenger i både dating og forhold, da jeg syns vi er i ferd med å bli et så kaldt samfunn at vi nå MÅ holde flere varme samtidig. OG finne oss i så mye for ellers blir vi jo sett på som både kontrollsyke, prippen og sjalu. Men alt dette er jeg ikke, og kommer ikke til å bli. 

Kjenner at jeg har lyst til å bare trekke meg ut, og kutte kontakten med han pgr jeg ORKER ikke masse evt drama lama fra hverken han, hun, eller fra meg selv.

Jeg har datet en del, og har faktisk opparbeidet meg en god del erfaringer innenfor denne lille store snevre verden. Og da trekker jeg frem ord som "dobbeltspill, sette noen på gjerdet, på benken, spille med flere kort" etc etc. Jeg orker selv ikke holde på sånn, og dater kun 1 og 1 om gangen. Og de gangene jeg har mått avvist selv, så har jeg gjort dette face2face med vedkommende, og takket for meg. 

Jeg er selv 39 år, han jeg dater er 37 år, og venninnen hans er 27 år. 

Anonymkode: 6219a...7a4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det der høres litt "fishy" ut. Kona mi ville eksplodert for det, Og det forstår jeg . . .

Du har lov til å være sjalu. Det er bare naturlig innen rimelige grenser, og det bør en voksen mann vite godt . . .

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Nå har den ene venninnen hans (som han har hatt i 3 mnd), og som forøvrig har fast type beg å mase om at hun vil beg å trene med han jeg dater (selvom jeg og han driver med det nå). Og i tillegg har hun bedt han hjem til seg flere ganger.  De har rota sammen før (før meg). 

Nei bare nei. Her er det uansett noe som er rart. Han har hatt denne venninnen i 3mnd? Hun var singel for 3mnd siden? De datet for 3mnd siden? 

Om svarene er ja, ikke gidd. Du finner en mann som er bedre enn det. 

Anonymkode: a2256...fab

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men han spurte da hva du syntes om det, da kan ikke du bare si det er han som velger når du ikke liker det. Da får du bare si rett ut at det ikke er noen du ønsker han skal møte. Om han da respekterer det så er han vel en mann å satse på?

Anonymkode: 8caad...b98

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Men han spurte da hva du syntes om det, da kan ikke du bare si det er han som velger når du ikke liker det. Da får du bare si rett ut at det ikke er noen du ønsker han skal møte. Om han da respekterer det så er han vel en mann å satse på?

Du har rett i det. At når han spurte burde jeg vært ærlig. Jeg ble bare så satt ut på en måte. Og av redsel for å virke "kjip" så sa jeg det var greit. Noe jeg nå kjenner ikke er greit. Det skal legges til at denne dama er kjent for å både ødelegge, og ta det hun vil ha, når hun vil det. (Jeg bor i ei lita bygd). Og jeg har i alle år syntes synd på henne, fordi jeg vet hun har mye usikkerhet i seg og må kompensere for dette ved å erobre menn, selvom hun ofte ikke vil ha de... Jeg har I dag bestemt meg for å være ærlig med han, og fortelle hva jeg kjenner om dette. Også får det briste eller bære. Fordelen min er jo at jeg slipper å bruke tiden min på sånt tull. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du gidder du er for gammel.. 

Anonymkode: ff29e...fb9

Det er noe i det altså. At jeg føler jeg er for gammel. Og har både sett og erfart så mye de siste årene som singel, at jeg heller velger å fordele energien min og tiden min på noen som syns at JEG holder. Og ikke trenger hverken flere treningspartner, elskere, FF, FWB, etc etc. 😂 uffameig altså. 🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

senior skrev (7 timer siden):

Det der høres litt "fishy" ut. Kona mi ville eksplodert for det, Og det forstår jeg . . .

Du har lov til å være sjalu. Det er bare naturlig innen rimelige grenser, og det bør en voksen mann vite godt . . .

Hadde det vært motsatt det her, at JEG kom med denne "avsløringen/muligheten/ærligheten, så lurer jeg på hvordan HAN hadde reagert😂 syns jeg ser dette scenarioet for meg, at jeg kommer på Treningssenteret og vi har noe på gang, men så kommer venninnen hans også, og de begynner å trene sammen. I skrivende stund må jeg faktisk le, og det går opp et lys for meg. Dette ER jo rart 🫣😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ghostet han.

Anonymkode: ff29e...fb9

Tror jeg serverer han sannheten først. Face2face, og deretter ghoster han. Og starter på null igjen. 🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du absolutt rett i. Jeg kan skylde meg selv litt her. Var vel, og er vel, redd for å bli avvist og få høre at "hu der er så sjalu etc". Jeg har mye tillitt til andre mennesker, og velger i utg pkt å stole på folk. Men jeg merker at jeg har blitt mer kynisk, kald og litt likeglad etter at jeg entret denne dating og singel tilværelsen... det har endrer meg. Og synet mitt på forhold.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Han jeg dater (holdt på i 4 mnd nå) har flere venninner, og det gjør meg ikke noe. Jeg har selv kamerater som kun er kamerater (vennskap over mange år).

Han sier han liker meg veldig godt, og vil treffes mer og mer. Vi har det veldig fint sammen. Lik humor, og felles interesser. 

Han spurte om jeg syns det var greit, og jeg ble så satt ut av sp, men sa han måtte bestemme selv.

Jeg er ikke en person som er sjalu av natur, men syns likevel dette er litt rart. Og jeg vet ærlig talt ikke hva man kan forvente lenger i både dating og forhold, da jeg syns vi er i ferd med å bli et så kaldt samfunn at vi nå MÅ holde flere varme samtidig. OG finne oss i så mye for ellers blir vi jo sett på som både kontrollsyke, prippen og sjalu. Men alt dette er jeg ikke, og kommer ikke til å bli. 

Kjenner at jeg har lyst til å bare trekke meg ut, og kutte kontakten med han pgr jeg ORKER ikke masse evt drama lama fra hverken han, hun, eller fra meg selv.

Jeg har datet en del, og har faktisk opparbeidet meg en god del erfaringer innenfor denne lille store snevre verden. Og da trekker jeg frem ord som "dobbeltspill, sette noen på gjerdet, på benken, spille med flere kort" etc etc. Jeg orker selv ikke holde på sånn, og dater kun 1 og 1 om gangen. Og de gangene jeg har mått avvist selv, så har jeg gjort dette face2face med vedkommende, og takket for meg. 

Er du sykepleier?

Anonymkode: 7d155...922

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal han kutte ut å trene med deg, da? Han kunne jo svart venninna si at dere to trente og hun kunne være med dere evt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

exictence skrev (2 minutter siden):

Skal han kutte ut å trene med deg, da? Han kunne jo svart venninna si at dere to trente og hun kunne være med dere evt?

Dette lurer jeg på også. Hva er det snakk om her? At hun kan bli med å trene sammen med dere, eller skal han slutte å trene med deg for å trene med henne istedet? Hvis svaret er det siste så skal du selvfølgelig hive fyren ut døra. Da veler han jo henne istedet for deg, og tydeligere tegn finnes jo knapt. Men du ghoster selvfølgelig ikke. Voksne, oppegående menesker sier hva de synes, og takker for seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dere har datet fire måneder, dem har vært venner i tre måneder. Men de rotet før dere begynte date... Den tidslinjen er ikke mulig...

Anonymkode: c8363...d54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Nei men hva f!!! Hadde ikke jeg godtatt!!

Anonymkode: 910b6...2d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...