Gå til innhold

Antall single år og antall sexpartnere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mann 48, 43 partnere fra 19 år. Flere forhold fra 2 til 10 år. Oftere i forhold enn singel. Alltid i en eller annen situationship.

Anonymkode: 337fc...ab2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hadde ca 10 partnere i mine forhold fram til 46 år. 

Deretter 60 sexpartnere på de neste tre årene som singel.

M50

Anonymkode: fd9c3...27e

Håper du bruker kondom. 

Jeg lå sikkert med en som deg, nekta kondom. 

Hatt tre sexpartnere før jeg ble 46 og singel ,siden da 5 partnere på to år. Åtte tilsammen, av de en ons æsj. Føler meg veldig utsatt for kjønnssykdommer og begynner å bli kvalm av menn og alle påfunnene bare for å kunne pule. 

Anonymkode: b2d2d...185

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært singel i 5 år og har hatt sex med 5 menn siden jeg debuterte som 16-åring (første forhold også som 16-åring). 

K30

Endret av Nådeløs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Er enig i at de som har vært i 20+ år lange forhold "ødelegger" litt slike gjennomsnittsundersøkelser, og vi som ikke har vært like heldige og finner klaff med en gang blir stemplet negativt. 

Jeg har vært singel/på datern/i kjæresteforhold i ca 9 år, 16 partnere. 

Kvinne 45 år. 

Anonymkode: 67bd5...4b2

Venninnen min som traff sin mann da de var 15 år gammel rakk over flere menn enn jeg som fant min livspartner 27 år gammel. Vi har forøvrig vært i 20 + år lange forhold begge nå, og synes ikke vi påvirker negativt. Vi har begge vært nysgjerrig og prøvende. Hun rakk bare mer på et kort brudd/pause fra mannen enn jeg gjorde på flere år. 

Og ja mannen vet om dette. Han rotet også rundt og begge to var enige etter en stund at det ga ingenting som kunne konkurrere mot ekte følelser og kjærlighet. 

Styr klar fra menn som stempler deg negativt. Ingen kvinner bør være sammen med mann som stempler kvinner negativt. Det har jeg gjort. For egen del og fordi jeg ikke ville ha mann med 1800-tall syn jeg ville skamme meg over. 

Anonymkode: 6fc49...266

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singel i 20 år siden jeg var 16. Er nå i forhold. Kun hatt 23 sexpartnere, de fleste over litt tid. 
M48

Anonymkode: 3a288...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Fra hvilken alder regner du fra?

Anonymkode: 05d3b...afc

Fra 16.. selv om ikke hadde sex/fikk første kjæreste før 18 år. Deretter var jeg singel/i situationships i ca 7 år. 

Anonymkode: 67bd5...4b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jdz skrev (17 timer siden):

Er det snakk om antall sex partnere totalt delt på antall år som singel, eller bare sexpartnere i singelperioden?

Tror det er snakk om 15 totalt. 12 av disse har vært i singel/søkende perioder fordelt på 6-7 år. 2-3 av de må vel sies å ha vært et ons, selv om det egentlig ikke er helt min greie.

Antall partnere totalt, og antall år man ikke har levd som gift eller samboer :)

Disse vil gi en pekepinn på hvor ca mange det blir i antall om man ikke lykkes i kjærlighet med det første. Som singel kan det jo bli sånn at om du skal ha sex én gang i året, så blir det også en ny partner i tellinga. Og mange ganger håper man det skal bli evig kjærlighet, men så varte det i fire måneder..

Anonymkode: 03c66...4c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Håper du bruker kondom. 

Jeg lå sikkert med en som deg, nekta kondom. 

De fleste ganger med, ja. Når man driver med swinging og er på klubb etc, så brukes det selvsagt kondom. (Denslags gjør forøvrig at antallet går fort opp...)

Å nekte kondom blir for dumt. Ta ansvar selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K50 og siden jeg var 18 med min første kjæreste,  har jeg totalt vært 24 år i forhold. De resterende 10 år som singel fordelt på to perioder har jeg hatt ca 125 sexpartnere

Anonymkode: 5fd96...3b2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

De fleste ganger med, ja. Når man driver med swinging og er på klubb etc, så brukes det selvsagt kondom. (Denslags gjør forøvrig at antallet går fort opp...)

Å nekte kondom blir for dumt. Ta ansvar selv!

Kan jeg spørre om du forteller dette (swinging etc.) om du treffer en dame du ønsker et forhold med?

Sånt er vesentlig informasjon for meg, det hadde vært uaktuelt å være sammen med en med dine preferanser. Ikke for å dømme deg, eller være nedlatende, men for meg er dette uattraktivt.

Anonymkode: a5b69...5b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært singel i en måned siden jeg var 16, og har hatt sex med 5. 

Hadde et langt forhold fra jeg var 16, og da det ble slutt så datet jeg rundt en måned til jeg havnet i et nytt langvarig forhold.

Anonymkode: 51744...a8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kan jeg spørre om du forteller dette (swinging etc.) om du treffer en dame du ønsker et forhold med?

Sånt er vesentlig informasjon for meg, det hadde vært uaktuelt å være sammen med en med dine preferanser. Ikke for å dømme deg, eller være nedlatende, men for meg er dette uattraktivt.

Ja, selvfølgelig forteller jeg det. 

Jeg har ikke møtt noen der det har vært en dealbreaker. Jeg har tvert imot introdusert flere av datene mine til dette, siden de har synes det høres spennende ut. 

Om det er attraktivt eller ikke å drive med, er vel en smakssak, men det kan være lurt å trappe ned når man etablerer et forhold - det skal jeg være enig i. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singel i til sammen 27 år etter fylte 16 år. Har hatt to kjæresteforhold som varte i flere år, og ingen partnere utenom de to kjærestene. 

Edit: Jeg er i første halvdel av 50-åra  

Endret av Kniv & gaffel
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var vel singel fra jeg var ca 19 til jeg var 20, da møtte jeg han jeg giftet meg med. Hadde vel 2 sexpartnere før han (begge kjærester). Så ble vi skilt etter 18 år sammen, for snart 10 år siden. Har bare vært i et forhold på 1 1/2 år i den tiden, og har vel på de årene hatt rundt 9-10 sexpartnere, flest de første årene som singel. K47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor ikke regne med alle de som er i forhold? De fleste jeg kjenner har vært i langvarige forhold. Og blir det slutt finner de seg raskt en ny kjæreste. Man oppnår det man går inn for å oppnå. At noen hele tiden er i forhold og andre heller blir lurt som single handler mye om hvordan en selv er. Dersom man har blitt lurt tidligere fortsetter man å bli lurt. Dersom man bare har hatt sex i forhold er man gjerne vanskeligere å lure.

Personlig er det meste jeg har hatt av sexpartnere 12 på ett år. Var da 23. Det kunne vært et langt høyere antall, men jeg spør om fortid, unngår folk som kan ha sykdommer osv. Alle disse 12 var altså jenter jeg stolte fullt og helt på, og ingen var ons. Skal sies at jeg kjente flere av dem fra før. Ellers har det vært et par i året, men så har jeg også vært i forhold hvert år siden. Blir det slutt så tar det ikke lang tid før jeg møter en annen

Endret av Majer
Skriveleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann 41, har vært i forhold i ca. 8 år til sammen siden jeg var 16, så det blir 17 år som singel. Jeg tror jeg har hatt 19 sexpartnere, men er forsåvidt en sjanse for å ha glemt en eller to.

Anonymkode: 5cf7c...6d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, selvfølgelig forteller jeg det. 

Jeg har ikke møtt noen der det har vært en dealbreaker. Jeg har tvert imot introdusert flere av datene mine til dette, siden de har synes det høres spennende ut. 

Om det er attraktivt eller ikke å drive med, er vel en smakssak, men det kan være lurt å trappe ned når man etablerer et forhold - det skal jeg være enig i. 

Om jeg så hvor kjekk en du kjenner som er involvert i dette er, så hadde jeg også vært interisert bare for å kunne være med han, uten å bry meg om svinging eller vårt fremtidige forhold, for det er ikke noe jeg egentlig ønsker. Men ser jo jeg hadde vært nødt til å ha sex med deg først.

Anonymkode: 0cd3d...86f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...