Gå til innhold

Antall single år og antall sexpartnere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det er så mange tråder å se hvor «bodycount» blir diskutert, og mye videre diskusjon rundt dette «tallet» vi har da opparbeidet oss.. Så popper noen innom og sier de har hatt 3..! ..altså, to feilvalg tidlig i livet og så ble alt riktig etter det. Jeg vet også det finnes studier på dette som tydelig viser et gjennomsnitt og en median. Men problemet også her er at de som har hatt flaks og samme partner fra de var tenårene også er med i studien.

Det ville derfor vært interessant å se «tallene» til folk på antall single år. 

Hvor mange år har du vært singel siden fylte 16 år, og hvor mange forskjellige har du hatt sex med?

Anonymkode: 03c66...4c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Legger til; antall år som singel inkludert kortvarige forhold og dating relasjoner. Ekskludert tid i forhold som samboer (eller gift).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var jomfru fra 16-18. Fra jeg var 19-45 har jeg hatt 9 sexpartnere. Har ikke hatt noen hele single år siden jeg var 18-19. Stort sett lange forhold, og raskt fått ny kjæreste.

Anonymkode: 9de04...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er enig i at de som har vært i 20+ år lange forhold "ødelegger" litt slike gjennomsnittsundersøkelser, og vi som ikke har vært like heldige og finner klaff med en gang blir stemplet negativt. 

Jeg har vært singel/på datern/i kjæresteforhold i ca 9 år, 16 partnere. 

Kvinne 45 år. 

Anonymkode: 67bd5...4b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg har vært singel/på datern/i kjæresteforhold i ca 9 år, 16 partnere. 

Fra hvilken alder regner du fra?

Anonymkode: 05d3b...afc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har vært singel i 14 år tilsammen fra jeg var 16 år til 45 år. Ca 25 sexpartnere utenom kjærester. Hatt 7 kjærester i disse årene. To av dem i ca 2 år, siste har jeg vært sammen med i 8 år.

Anonymkode: 05d3b...afc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Var jomfru fra 16-18. Fra jeg var 19-45 har jeg hatt 9 sexpartnere. Har ikke hatt noen hele single år siden jeg var 18-19. Stort sett lange forhold, og raskt fått ny kjæreste.

Altså jeg har hatt 5-6 kjærester på disse 26 årene. Det lengst forholdet varte i 13 år.

Hadde sex med 2 dater før den første kjæresten min (mitt mest aktive år og eneste egentlige "singel-år" etter videregående, her hadde jeg sex med 3 personer som 19-åring, nr3 ble da min første seriøse kjæreste). Og 1 ONS mellom siste og nåværende kjæreste. Ellers har jeg vært i kjæresteforhold, samboer eller gift hvert år. Trives best i forhold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det snakk om antall sex partnere totalt delt på antall år som singel, eller bare sexpartnere i singelperioden?

Tror det er snakk om 15 totalt. 12 av disse har vært i singel/søkende perioder fordelt på 6-7 år. 2-3 av de må vel sies å ha vært et ons, selv om det egentlig ikke er helt min greie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

2. Single år, 4.

0 partnere som singel.

Anonymkode: 0cd3d...86f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er 38 år, single år fra 16 er 8.  0 partnere som singel, 3 forhold.

Anonymkode: de827...975

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er så mange tråder å se hvor «bodycount» blir diskutert, og mye videre diskusjon rundt dette «tallet» vi har da opparbeidet oss.. Så popper noen innom og sier de har hatt 3..! ..altså, to feilvalg tidlig i livet og så ble alt riktig etter det. Jeg vet også det finnes studier på dette som tydelig viser et gjennomsnitt og en median. Men problemet også her er at de som har hatt flaks og samme partner fra de var tenårene også er med i studien.

Hvor mange år har du vært singel siden fylte 16 år, og hvor mange forskjellige har du hatt sex med?

Vært singel hele livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Antall år jeg har vært singel siden 16 år er tre. Antall partnere er irrelevant for min del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Singel totalt 7 år fra 16 år til nå. Ingen sexpartnere som singel. 

Anonymkode: 62d02...4f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har knapt nok vært singel i det hele tatt fra jeg var 15. Fra da til i dag, så har jeg 4 forhold og 4 seksualpartnere.

Det jeg kan si, er at om jeg hadde vært singel disse årene, så hadde antall seksualpartnere vært langt høyere. 
Jeg hadde jo aldri giddet å leve i sølibat bare fordi jeg var singel. Jeg hadde hatt sex og kost meg med det. Uten å være arrogant, så hadde jeg ikke hatt noe problem med å møte menn 😅
Det er bare sex. Sex er hverken farlig eller skummelt. Det er morro og deilig. 

Eneste mitt svar om antall partnere forteller, er at jeg knapt har vært singel.

Anonymkode: 43a1e...a68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er rimelig spesielt at mennesker som går inn i det ene lange forholdet etter det andre skal sitte og tute om at de vil at andre folk skal ha bedre standard.

Vel, her er min standard. Jeg går ikke inn i forhold basert på annet enn kjærlighet. Det vil si at jeg har hatt et lengre forhold på nesten 4 år og ingen flere. Det fungerte dessverre ikke. Så da venter jeg til jeg føler det riktig med en ny som det fungerer med.

Disse andre ligger da og knuller hjemme med partneren sin og har et så "moralsk syn" på sex. Unnskyld meg, men det synet later de til å ha fått ganske gratis. Jeg har vært singel i 31 av mine 35 år, men seksuell debut med kjæreste som 15 åring. Det er 16 år som singel i seksuell aktiv alder.

Og så forventer de hva, at jeg ikke har hatt et eneste ons? Jeg er svært romantisk av meg. Derfor går jeg ikke inn et forhold med mindre det føles riktig. Jeg har heller ikke hatt masse uforpliktende sex, men de kommentarene fra folk som stadig er i forhold hvor de også har sex, kan du få gratis av meg.

Anonymkode: 2e1c0...0d7

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regnet litt på det og har vel vært singel mellom 8,5 og 9 år siden jeg fylte 16 (er 52 nå). Til sammen 4 partnere. To i forhold, ett kort "situasionship" (som ikke var et begrep på den tiden) og ett ONS (aldri mer). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Synes det er rimelig spesielt at mennesker som går inn i det ene lange forholdet etter det andre skal sitte og tute om at de vil at andre folk skal ha bedre standard.

Vel, her er min standard. Jeg går ikke inn i forhold basert på annet enn kjærlighet. Det vil si at jeg har hatt et lengre forhold på nesten 4 år og ingen flere. Det fungerte dessverre ikke. Så da venter jeg til jeg føler det riktig med en ny som det fungerer med.

Disse andre ligger da og knuller hjemme med partneren sin og har et så "moralsk syn" på sex. Unnskyld meg, men det synet later de til å ha fått ganske gratis. Jeg har vært singel i 31 av mine 35 år, men seksuell debut med kjæreste som 15 åring. Det er 16 år som singel i seksuell aktiv alder.

Og så forventer de hva, at jeg ikke har hatt et eneste ons? Jeg er svært romantisk av meg. Derfor går jeg ikke inn et forhold med mindre det føles riktig. Jeg har heller ikke hatt masse uforpliktende sex, men de kommentarene fra folk som stadig er i forhold hvor de også har sex, kan du få gratis av meg.

Glemte å svare på deler av spm. Har hatt 21 sexpartnere totalt, de fleste knyttet til studentlivet og tilknyttede organisasjoner, så de fleste før jeg fylte 25. Etter jeg kom ut av mitt eneste forhold for 6 år siden, har jeg hatt 3 partnere og har ikke hatt sex på et år. Før jeg hadde sex for et år siden, hadde jeg ikke hatt sex på to år. Og hadde jeg hatt det, hadde det vel ikke vært så rart. Men nå er jeg blitt for lat. Synes det er mer styr og ons er ikke veldig givende. Det var morsommere før. Så da får jeg heller vente og lengte etter den rette og håpe på å møte på ham, og så får det som skjer på veien skje.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne på 42, og har vært singel nesten hele livet. Har til sammen ligget med 4 stykker. Jeg har vært i to forhold som varte omtrent ett år hver, samt et kortere forhold. Og så har jeg et stort feilgrep på lista også, og det skal jeg aldri gjøre igjen. Nå har jeg vært singel siden jeg var 28-29 år gammel, og har ikke hatt sex siden da. Tviler på at det skjer igjen, så det blir med de 4 for meg. 

Anonymkode: 426fe...ba3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ca 10 partnere i mine forhold fram til 46 år. 

Deretter 60 sexpartnere på de neste tre årene som singel.

M50

Anonymkode: fd9c3...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...