AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Det er så mange tråder å se hvor «bodycount» blir diskutert, og mye videre diskusjon rundt dette «tallet» vi har da opparbeidet oss.. Så popper noen innom og sier de har hatt 3..! ..altså, to feilvalg tidlig i livet og så ble alt riktig etter det. Jeg vet også det finnes studier på dette som tydelig viser et gjennomsnitt og en median. Men problemet også her er at de som har hatt flaks og samme partner fra de var tenårene også er med i studien. Det ville derfor vært interessant å se «tallene» til folk på antall single år. Hvor mange år har du vært singel siden fylte 16 år, og hvor mange forskjellige har du hatt sex med? Anonymkode: 03c66...4c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Legger til; antall år som singel inkludert kortvarige forhold og dating relasjoner. Ekskludert tid i forhold som samboer (eller gift). Anonymkode: 03c66...4c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Var jomfru fra 16-18. Fra jeg var 19-45 har jeg hatt 9 sexpartnere. Har ikke hatt noen hele single år siden jeg var 18-19. Stort sett lange forhold, og raskt fått ny kjæreste. Anonymkode: 9de04...861 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Er enig i at de som har vært i 20+ år lange forhold "ødelegger" litt slike gjennomsnittsundersøkelser, og vi som ikke har vært like heldige og finner klaff med en gang blir stemplet negativt. Jeg har vært singel/på datern/i kjæresteforhold i ca 9 år, 16 partnere. Kvinne 45 år. Anonymkode: 67bd5...4b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg har vært singel/på datern/i kjæresteforhold i ca 9 år, 16 partnere. Fra hvilken alder regner du fra? Anonymkode: 05d3b...afc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Jeg har vært singel i 14 år tilsammen fra jeg var 16 år til 45 år. Ca 25 sexpartnere utenom kjærester. Hatt 7 kjærester i disse årene. To av dem i ca 2 år, siste har jeg vært sammen med i 8 år. Anonymkode: 05d3b...afc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Var jomfru fra 16-18. Fra jeg var 19-45 har jeg hatt 9 sexpartnere. Har ikke hatt noen hele single år siden jeg var 18-19. Stort sett lange forhold, og raskt fått ny kjæreste. Anonymkode: 9de04...861 Altså jeg har hatt 5-6 kjærester på disse 26 årene. Det lengst forholdet varte i 13 år. Hadde sex med 2 dater før den første kjæresten min (mitt mest aktive år og eneste egentlige "singel-år" etter videregående, her hadde jeg sex med 3 personer som 19-åring, nr3 ble da min første seriøse kjæreste). Og 1 ONS mellom siste og nåværende kjæreste. Ellers har jeg vært i kjæresteforhold, samboer eller gift hvert år. Trives best i forhold. Anonymkode: 9de04...861 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden Er det snakk om antall sex partnere totalt delt på antall år som singel, eller bare sexpartnere i singelperioden? Tror det er snakk om 15 totalt. 12 av disse har vært i singel/søkende perioder fordelt på 6-7 år. 2-3 av de må vel sies å ha vært et ons, selv om det egentlig ikke er helt min greie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden Singel 25 år totalt fra fylte 16. Partnere 6 totalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå