AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden Ladet på en Shell stasjon i helgen. Slet med å få bilen og lader til å snakke sammen, så endte med å tæppe kortet flere ganger på laderen (måtte tæppe for hvert forsøk). Nå har de reservert 5 x 450 kr på kontoen min. Den sjette reservasjonen ble slettet og erstattet av at jeg betalte det ladingen faktisk endte med å koste. Ringte dem i dag og spurte når jeg kan vente at reservasjonene oppheves. Det kunne de ikke svare på. "Det kan ta tid" var svaret. Skal aldri lade der igjen. Anonymkode: 752fb...de3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden Sånn er det når man tapper. Din egen feil. Anonymkode: d11d1...60a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Del Skrevet 17 timer siden Dette hadde aldri skjedd med bruk av cash. Anonymkode: fc5b8...fd3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #4 Del Skrevet 17 timer siden Bruk kredittkort! Anonymkode: 2e16b...e35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 17 timer siden #5 Del Skrevet 17 timer siden Dette er ulempen med bankkort til lading istedenfor å bruke brikke eller app dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6 Del Skrevet 11 timer siden Sånne reservasjoner kan ta lang tid før de blir borte, opptil 3 uker, og bankene opplyser på nettsidene sine at det ikke er noe de kan gjøre for å få dem slettet raskere. Anonymkode: 55e8a...ced Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #7 Del Skrevet 11 timer siden Det er sånn hos Circle K og. Irriterende , helt til jeg fant ut at grunnen til at ladingen stoppet hele tiden var fordi bilen ikke var låst. altså en klassisk brukerfeil der…… Anonymkode: 4a325...2a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holar Skrevet 10 timer siden #8 Del Skrevet 10 timer siden At det er reservasjon av beløp er velkjent de siste 10 årene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #9 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det er sånn hos Circle K og. Irriterende , helt til jeg fant ut at grunnen til at ladingen stoppet hele tiden var fordi bilen ikke var låst. altså en klassisk brukerfeil der…… Anonymkode: 4a325...2a7 Takk, der lærte jeg noe. Mvh, Circle K-ansatt som er lei av at kunder klager over at laderene ikke fungerer/går sakte. Anonymkode: d11d1...60a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #10 Del Skrevet 10 timer siden Det er ikke Shell som gjør at det tar tid, men banken. Og det er vel gammelt nytt som ingen burde bli overrasket over i dag. Anonymkode: fe2a3...854 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #11 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk, der lærte jeg noe. Mvh, Circle K-ansatt som er lei av at kunder klager over at laderene ikke fungerer/går sakte. Anonymkode: d11d1...60a Hvis laderen går sakte er det nok noe annet - men hvis laderen stopper etter fem? Ti? Minutter - lukk dørene og lås bilen! Det løste ALL min ladeirritasjon…. kjører Ford Mustang Mach-E. Anonymkode: 4a325...2a7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #12 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): hvis laderen stopper etter fem? Ti? Minutter - lukk dørene og lås bilen! Det løste ALL min ladeirritasjon Igjen, takk. Ingen av mine ledere har lært meg dette ila flere år som ansatt som daglig mottar klager og kjeft pga laderne. Anonymkode: d11d1...60a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #13 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ladet på en Shell stasjon i helgen. Slet med å få bilen og lader til å snakke sammen, så endte med å tæppe kortet flere ganger på laderen (måtte tæppe for hvert forsøk). Nå har de reservert 5 x 450 kr på kontoen min. Den sjette reservasjonen ble slettet og erstattet av at jeg betalte det ladingen faktisk endte med å koste. Ringte dem i dag og spurte når jeg kan vente at reservasjonene oppheves. Det kunne de ikke svare på. "Det kan ta tid" var svaret. Skal aldri lade der igjen. Anonymkode: 752fb...de3 Lader du på debetkort? Her bruker vi kredittkort og kredittkort med rabatter på lading, nettopp fordi vi vet at dette kan skje. Da er det og en fordel å ha flere kredittkort til ulike formål. Så her har du ingen grunn til å skylde på Shell, når du selv tabber deg ut. Det er forøvrig vanlig både ved hotellreservasjoner og andre kjøp at det blir reservert beløp på kort. Flakser man rundt og bruker debetkort i øst og vest så har man verken sikkerheten kredittkort gir, eller noe å klage over. Annet enn sin egen dumhet. Anonymkode: 83951...de2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 8 timer siden #14 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis laderen går sakte er det nok noe annet - men hvis laderen stopper etter fem? Ti? Minutter - lukk dørene og lås bilen! Det løste ALL min ladeirritasjon…. kjører Ford Mustang Mach-E. Anonymkode: 4a325...2a7 Det er jo passe idiotisk at bilen må stå helt i fred og ro låst for å hurtiglade skikkelig da. Hva om man står på en hurtiglader i "gokk" uten servicetilbud i nærheten og med unger i bilen som flyr inn og ut hele tiden? Håpløst. Heldigvis er ikke min bil slik. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden -jk- skrev (11 timer siden): Dette er ulempen med bankkort til lading istedenfor å bruke brikke eller app dessverre. Jeg hurtiglader svært sjelden, lader for det meste hjemme. Har et par apper og bruker normalt dem de sjeldne gangene jeg hurtiglader, men de selskapene hadde ikke ladere i området jeg befant meg i, så derfor ble det Shell. Fikk litt sjokk da jeg sjekket kontoen min og det manglet 1800 kr. Jeg overlever, men kommer ikke til å gjøre den tabben igjen. PS! Har ikke kredittkort og kommer ikke til å skaffe meg det heller. Om det gjør meg dum får det så være🤷♀️ Anonymkode: 752fb...de3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #16 Del Skrevet 4 timer siden Låse bilen for å lade?? Glad jeg har tesla. Anonymkode: d4470...c18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #17 Del Skrevet 4 timer siden De fleste tapper vel ikke 5 ganger... Dette er ikke Shell sin skyld, men din og muligens bilen. Anonymkode: 513f5...ab2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #18 Del Skrevet 4 timer siden Forrige gang jeg opplevde feil reservasjoner på bankkortet mitt, tok det 7-8 dager før banken slettet dem. Det er banken som gjør det, ikke stedet du handlet. Anonymkode: 84604...f2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #19 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Forrige gang jeg opplevde feil reservasjoner på bankkortet mitt, tok det 7-8 dager før banken slettet dem. Det er banken som gjør det, ikke stedet du handlet. Anonymkode: 84604...f2f Det er stedet du handler som både reserverer og eventuelt sletter reservasjonen dersom de ikke skal ha betalt. Kommer det ingen bokføring eller sletting fra butikken vil bankene slette reservasjonen automatisk etter ca en uke. Anonymkode: bb043...8a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå