AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Ladet på en Shell stasjon i helgen. Slet med å få bilen og lader til å snakke sammen, så endte med å tæppe kortet flere ganger på laderen (måtte tæppe for hvert forsøk). Nå har de reservert 5 x 450 kr på kontoen min. Den sjette reservasjonen ble slettet og erstattet av at jeg betalte det ladingen faktisk endte med å koste. Ringte dem i dag og spurte når jeg kan vente at reservasjonene oppheves. Det kunne de ikke svare på. "Det kan ta tid" var svaret. Skal aldri lade der igjen. Anonymkode: 752fb...de3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Sånn er det når man tapper. Din egen feil. Anonymkode: d11d1...60a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Dette hadde aldri skjedd med bruk av cash. Anonymkode: fc5b8...fd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Bruk kredittkort! Anonymkode: 2e16b...e35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Dette er ulempen med bankkort til lading istedenfor å bruke brikke eller app dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå