AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Er det innafor? Levering tar max 4-5 minutter, ofte mindre. Er det greit å la baby være i bilen om hun sover? Anonymkode: 3706a...aa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden nei Anonymkode: e4d23...dcc 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Nei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): nei Anonymkode: e4d23...dcc Hva er begrunnelsen for at det ikke er innafor? Anonymkode: 3706a...aa8 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 14 timer siden #5 Del Skrevet 14 timer siden Absolutt ikke. Ting kan se så det tar lengre tid, og en nyfødt bør ikke være alene i en bil sånn. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Del Skrevet 14 timer siden Daisy-love skrev (1 minutt siden): Absolutt ikke. Ting kan se så det tar lengre tid, og en nyfødt bør ikke være alene i en bil sånn. Jeg bare klarer ikke helt se for meg hva som kan skje i bilen med barnet? Har eventuelt tenkt at jeg kan ha babycall i bilen også Anonymkode: 3706a...aa8 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #7 Del Skrevet 14 timer siden Nei. Bilen kan begynne å brenne selv om du har slått av motoren. Noen kan ta babyen. Noen kan ta bilen med babyen i. Du kan besvime inne i barnehagen eller hvor du enn er og ingen vet du har baby i bilen. Og så videre og så videre. Bær med deg baby i bilstolen eller bruk bæresjal. ❤️ Anonymkode: 20b18...791 16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #8 Del Skrevet 14 timer siden Unpopular opnion: men ja, syns det er greit. Du kjenner dine barn, du vet best ift de. Hvis ungen sitter fast er det ju lite som kan skje? Med mindre bilen blir stjålen. Anonymkode: 87d81...00d 18 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #9 Del Skrevet 14 timer siden Synes også det er greit, ihvertfall her jeg bor og leverer. Parkerer rett utenfor, stille og rolig sted. Anonymkode: dd5c3...e30 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #10 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Unpopular opnion: men ja, syns det er greit. Du kjenner dine barn, du vet best ift de. Hvis ungen sitter fast er det ju lite som kan skje? Med mindre bilen blir stjålen. Anonymkode: 87d81...00d Hjelper ikke «å kjenne sine barn best» om bilen tar fyr eller blir stjålet… Anonymkode: 20b18...791 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #11 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Synes også det er greit, ihvertfall her jeg bor og leverer. Parkerer rett utenfor, stille og rolig sted. Anonymkode: dd5c3...e30 Det kan du aldri vite. Anonymkode: 20b18...791 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet 14 timer siden #12 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hjelper ikke «å kjenne sine barn best» om bilen tar fyr eller blir stjålet… Anonymkode: 20b18...791 Og hvor godt kjent er man med en nyfødt? 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #13 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei. Bilen kan begynne å brenne selv om du har slått av motoren. Noen kan ta babyen. Noen kan ta bilen med babyen i. Du kan besvime inne i barnehagen eller hvor du enn er og ingen vet du har baby i bilen. Og så videre og så videre. Bær med deg baby i bilstolen eller bruk bæresjal. ❤️ Anonymkode: 20b18...791 Ja, jeg bare føler disse tingene er så urealistiske. Da kan like godt det begynne å brenne i barnehagen, eller en man kan komme å true meg i garderoben, eller jeg kan besvime når jeg kjører hjem eller besvime når jeg går med baby i bilstolen (føler sannsynlighet er like lav). Har helt ny bil hvor jeg kan låse bilen og likevel ha klima/varme på. Anonymkode: 3706a...aa8 22 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #14 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hjelper ikke «å kjenne sine barn best» om bilen tar fyr eller blir stjålet… Anonymkode: 20b18...791 Har aldri opplevd i mine 30 år at noen har stjålet biler utenfor barnehager med barn i? Som sagt kan jeg låse den og ta med nøkler Anonymkode: 3706a...aa8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 14 timer siden #15 Del Skrevet 14 timer siden nå blir det iiiiiiskaldt i bilen på 2 min og om sommeren alt for varmt hva om baby kaster opp og blir kvalt i eget spy ? hva om bilen går i vranglås? bilen/barnet blir stjålet brann det skjer noe med deg og ingen vet det er baby i bilen.. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #16 Del Skrevet 14 timer siden Synes det er innafor så lenge været ikke er helt ekstremt. Sannsynligheten for at noe skjer med bilen er antagelig mindre enn risikoen for at du tryner/blir påkjørt/angripes av naken greve med øks på vei inn og skader baby. Anonymkode: a2e0f...e23 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #17 Del Skrevet 14 timer siden Ikke innafor som flere sier Anonymkode: cc736...7e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #18 Del Skrevet 14 timer siden monican94 skrev (9 minutter siden): nå blir det iiiiiiskaldt i bilen på 2 min og om sommeren alt for varmt hva om baby kaster opp og blir kvalt i eget spy ? hva om bilen går i vranglås? bilen/barnet blir stjålet brann det skjer noe med deg og ingen vet det er baby i bilen.. Jeg har klima på i bilen, der jeg styrer temperatur. Barnet kan jo like godt kaste opp å bli kvalt når det sover også, faktisk større sannsynlighet for det i og med at stolen har en helling som er bedre enn bår barnet ligger på rygg? Jeg låser bilen. Føler alle disse tingene er urealistiske, ikke for å være frekk selvfølgelig men syns argumentene blir så tynne Anonymkode: 3706a...aa8 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 14 timer siden #19 Del Skrevet 14 timer siden Ikke innafor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #20 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Synes det er innafor så lenge været ikke er helt ekstremt. Sannsynligheten for at noe skjer med bilen er antagelig mindre enn risikoen for at du tryner/blir påkjørt/angripes av naken greve med øks på vei inn og skader baby. Anonymkode: a2e0f...e23 Ja, føler at det kan skje så sykt mye dårlig uansett. Man KAN krasje når man kjører bil, barnet kan slutte å puste når man sover men likevel må man sove og man må kjøre bil osv 😅 Anonymkode: 3706a...aa8 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå