AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Hva gjør dere i romjulen? Anonymkode: da14f...3a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden (endret) Romjulen er den beste delen av julen❤️ Fint julepyntet hus, stillhet, ro, fred, fri. Liker å ta meg fri, men i år skal jeg jobbe en dag. Men bortsett fra det så er det to familieselskap den 1. og 2. juledag. Nett det kunne jeg nok klart meg uten men det er vel en tradisjon med det også. Det er julekaffe og kaffe slumring på sengen, det er deilige brønsj bord med godt pålegg og god tid mens jeg ser Narnia (den gamle versjonen) en episode hver dag mens vi spiser. Gode lange hundeturer med julebakst og lammeskinn i sekken, fyrer gjerne opp bål og tar kaffekjelen med. Det er vennemiddager med hygge og latter inn i de seine kveldstimer. Romjulen byr på Julefilmer av de gode gamle slagerene, god mat, lesing i sofakroken med vin og digg. Elsker romjulen Endret 4 timer siden av skreppamedleppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden Første dag; lat dag. Julestrømpe. En stor julebrunsj. Ut i skiløypene eller fjellet, avhengig av vær. Alltid torsk til middag. Andre dag; Stor julebrunsj. Ut på tur. Pinnekjøtt og familiebesøk. Resten av romjulen er litt mer variabel. Men vi har tradisjon med juletapas med venner en dag, sushi en dag, og taco tv-middag en dag. Mye brettspill, puslespill. Stresser verken med jobb eller husarbeid, eller andre prosjekter. 29/30.desember rydder vi alltid ned julen, setter frem litt nyttårspynt, begynner å spille nyttårssanger. Og har også tradisjon for å gå ut og spise lunsj. Anonymkode: 808b6...a0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Cognac og røyking av sigarillos 🎅😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå