AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Mister menn interesse etter sex? Anonymkode: 09b50...1c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Nei? Ikke om det er dame som er bra nok til at man vurderer noe mere. Men om det er ei man bare anser som ok nok til ligge med er det ikke noe interesse å miste uansett for den var aldri der. Hvorfor spør du? Har du ligget med en mann over ditt nivå og lurer på hvorfor han viser deg mindre oppmerksomhet etter du lå med han? Om en mann er interessert i deg så er det umulig ikke vite det. Er du usikker, så er han ikke interessert. Anonymkode: 731b7...288 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Vi hadde sex ja, men han er ikke like snakksom som før. Han skriver ikke like mye. Anonymkode: 09b50...1c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Mister menn interesse etter sex? Anonymkode: 09b50...1c4 Nei. Det har jeg aldri gjort. I mitt tilfelle så er det helt motsatt. Hvis jeg velger å ligge med deg,da betyr det for min del at det er deg jeg vil være sammen med, eller håper at man blir sammen etterhvert eller at det utvikler seg. Jeg ligger ikke med noen jeg ikke ser på som potensielt kjæreste materiale. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Har dere snakket om hva dere er ute etter? Anonymkode: 93daa...887 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Kommer an på om jeg blir betatt av personligheten. Men jeg merker ofte FØR sexen om det er potensiale for noe mer eller ikke. Anonymkode: 551c5...dd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Mister menn interesse etter sex? Anonymkode: 09b50...1c4 Nei jeg vil ha mer sex...så enda mer sex..etter det mister jeg interressen hvis du ikke er en særdeles oppegående samtalepartner med inngående kjennskap til hva som foregår i verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden For min del ønsker jeg å ha mer sex videre framover. Så nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har dere snakket om hva dere er ute etter? Anonymkode: 93daa...887 Forhold, jeg sa jeg ville ikke stresse med noe Anonymkode: 09b50...1c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Det kommer jo helt an på om du betød noe for han før dere i det hele tatt initierte akten. Anonymkode: abab7...c0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå