AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #1 Del Skrevet 16. desember 2024 Dere som hadde mye kynnere fra tidlig i svangerskapet - Når fødte dere? - Hvordan var fødselen? Anonymkode: 3be6e...e61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #2 Del Skrevet 17. desember 2024 Masse kynnere fra uke 17/18... måtte settes i gang på maks overtid 😅 Fødselen var dog kjapp og grei da den først kom i gang. Første rie kl 12.15 (fikk drypp kl 12) og ungen var ute 15.30 Anonymkode: 77230...cd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #3 Del Skrevet 17. desember 2024 Hadde masse sterke kynnere fra uke 18. Gikk 10 dager på overtid. Og fødselen var helt for jævlig, det var jordmoren sine ord. Hadde rier i 17 timer, og i ca 10 av de, så var de ekstremt sterke og uten pause. Anonymkode: 97728...5ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #4 Del Skrevet 17. desember 2024 Så ingen håp om at kynnerne setter i gang fødsel ved termin altså.. Anonymkode: 3be6e...e61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 17. desember 2024 #5 Del Skrevet 17. desember 2024 (endret) Hadde mye kynnere og steinhard mage som sto i spenn hele tiden fra uke 15. Kunne ikke gjøre noe uten at kynnerne satte i gang. F.eks. enkel støvsuging av stua hjemme....bang, kynnerne satte i gang. Jeg fødte helt i slutten av uke 35. Akkurat en kalendermåned før termindato. Premature rier som startet flere ganger, og førte til sykehusinnleggelse fire ganger over ca fire uker, med medisinering som stoppet riene. Den fjerde gangen sa de at starter de premature riene igjen, så stopper vi dem ikke neste gang men lar barnet bli født, fordi nå er du så langt på vei at vi regner med at det går bra. Så en uke knapt etter det, startet kynnerne og gikk over i premature rier igjen... og denne gangen ble det fødsel. Babyen var ute 1,5 timer etter at vi parkerte utenfor sykehuset, det husker jeg fordi jeg så på parkeringsbilletten og klokkeslettet der Endret 17. desember 2024 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #6 Del Skrevet 17. desember 2024 Jeg hadde mye kynnere fra rundt uke 18 første gang, og litt tidligere andre gang. Andre gang var magen konstant hard over lengre tidsrom. Blant annet strevde jordmoren med å få utført svangerskapskontroll fordi det at hun kjente på magen utløste kynnere, og det slapp ikke igjen, så det var umulig å få kjent ordentlig og få tatt mål. Da hadde jeg også noen episoder med vonde kynnere, på kveldstid som jeg timet og så kom regelmessig. Det er mulig det var såkalte maserier, egentlig. I hvert fall, første barn ble født 40+0, andre barn ble født 40+4. Begge fødslene var raske, og greie for meg. Første fødsel var likevel tøff pga. komplikasjoner for babyen (tålte riene dårlig, ble medtatt og fikk dårlig hjertelyd). Anonymkode: c51db...1cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #7 Del Skrevet 17. desember 2024 Hadde mye kynnere med lillesøster og fikk derfor for meg at hun skulle komme tidligere enn termin, men gikk 5 dager over med henne også 😊 Anonymkode: a892a...2af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå