AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #1 Del Skrevet 16. desember 2024 Ser på tiktok at noen, spesielt hyppig hos damer over 40år er det noen som har bryn som ser helt merkelige ut. Det ser enten ut som de har tusjet det på eller tatovert det. Men det ser ikke ut som de har et eneste ekte hår? Det ser jo helt forferdelig ut? Fjerner de øyenbrynene eller fins det virkelig folk som ikke har øyenbryn når de er over 40år? Anonymkode: 17126...9c3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #2 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ser på tiktok at noen, spesielt hyppig hos damer over 40år er det noen som har bryn som ser helt merkelige ut. Det ser enten ut som de har tusjet det på eller tatovert det. Men det ser ikke ut som de har et eneste ekte hår? Det ser jo helt forferdelig ut? Fjerner de øyenbrynene eller fins det virkelig folk som ikke har øyenbryn når de er over 40år? Anonymkode: 17126...9c3 Fordi det en periode var moderne å barbere bort bryn og tegne en tynn strek. Så for mange sluttet øyenbrynene å vokse. Så enten tegner de på eller så ordner det med permanent makeup. Anonymkode: 3524b...8a0 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #3 Del Skrevet 16. desember 2024 Fordi mange av oss vokste opp med å nappe ihjel øyenbrynene. Slik skulle øyenbryn være på 90tallet. Anonymkode: c87a9...830 12 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #4 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Fordi det en periode var moderne å barbere bort bryn og tegne en tynn strek. Så for mange sluttet øyenbrynene å vokse. Så enten tegner de på eller så ordner det med permanent makeup. Anonymkode: 3524b...8a0 Hår slutter jo ikke å vokse av å nappe det. Da ville legger og armhule vært uten hår for de fleste kvinner som har vokset i mange år. Mine legger er like behårede som alltid. Så tror ikke det er derfor? Anonymkode: 17126...9c3 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #5 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hår slutter jo ikke å vokse av å nappe det. Da ville legger og armhule vært uten hår for de fleste kvinner som har vokset i mange år. Mine legger er like behårede som alltid. Så tror ikke det er derfor? Anonymkode: 17126...9c3 Jeg har epilert i 20 år. Og det er knapt hår igjen på legger, eller under armer. Hårsekkene dør etterhvert. Anonymkode: a3724...1f1 10 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #6 Del Skrevet 16. desember 2024 Sykdom eller cellegift kan også være svaret. Jeg har mistet alt av hår pga kreftbehandling 😪😪 Anonymkode: cf4d3...112 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #7 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sykdom eller cellegift kan også være svaret. Jeg har mistet alt av hår pga kreftbehandling 😪😪 Anonymkode: cf4d3...112 Ja, men det kommer jo tilbake etter cellegift, eller…!? Hilsen engstelig som skal på cellegift snart 😰 Anonymkode: 55445...230 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #8 Del Skrevet 16. desember 2024 Du har ikke hørt om sykdom eller cellegift? Anonymkode: cfdf7...88e 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 16. desember 2024 #9 Del Skrevet 16. desember 2024 Jeg er over 40 og har manglet bryn hele livet, så er avhengig av å sminke de på. Det er ingen spesiell grunn til det, har bare dårlig hårvekst andre steder enn på hodet. På den positive siden har jeg aldri behøvd å barbere beina 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #10 Del Skrevet 16. desember 2024 Mange (og mange flere enn de som vet det selv) har faktisk dårlig nok stoffskifte m.m. til at bryn blant annet, ikke vokser ordentlig ut spesielt flekkvis eller ut mot kantene. De har gjerne nappet i ungdommen, og tenker at de har nappet for mye og det slutter å vokse etterhvert, men som hypothyroid (lavt stoffskifte) selv så har jeg erfart at det etter medisinering vokser mye jevnere. Stoffskiftet går naturlig nok ned med alder også, så det er naturlig at det er flere eldre enn yngre damer som har dette problemet. I tillegg er det andre faktorer, sykdommer og tilstander som kan bidra altså, sier ikke at samtlige har dårlig stoffskifte. Anonymkode: 5873b...6c0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #11 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fordi mange av oss vokste opp med å nappe ihjel øyenbrynene. Slik skulle øyenbryn være på 90tallet. Anonymkode: c87a9...830 Yup, slik skulle det være og vi visste ikke at brynene kunne slutte å vokse tilbake etter å ha holdt på lenge nok. Så mange av disse 90-talls napperne har kun påtegnet bryn i dag. Jeg kjenner flere? Mistenker også Pamela Anderson er et godt eksempel ut i fra hva jeg har sett på bilder. Anonymkode: 54296...7d7 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #12 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du har ikke hørt om sykdom eller cellegift? Anonymkode: cfdf7...88e Dette gjelder nok bare en liten brøkdel av tilfellene uten egne bryn vil jeg tro. Ingen av dem jeg kjenner som har hatt kreft mistet heller brynene sine, så det gjelder ikke alle som har tatt cellegift. Anonymkode: 54296...7d7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #13 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har epilert i 20 år. Og det er knapt hår igjen på legger, eller under armer. Hårsekkene dør etterhvert. Anonymkode: a3724...1f1 Dette er nok individuelt etter hvor kraftig hårvekst man har de ulike stedene generelt. Jeg har erfart det samme under armhuler. Har nesten ikke hår der nå. Men håret på leggene blir bare grovere, mørkere og flere med årene🙈 Dette tross epilering og voks i 20 år. Anonymkode: 54296...7d7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #14 Del Skrevet 17. desember 2024 De kastet hvert fall ikke penger ut vinduet slik som de med fillers gjør. Anonymkode: 993c4...044 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #15 Del Skrevet 17. desember 2024 Jeg nappet i mine unge år og nå har jeg nesten ikke bryn igjen. Under armene barberte jeg så der er det fortsatt hår som vanlig. Anonymkode: 5a508...62a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #16 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hår slutter jo ikke å vokse av å nappe det. Da ville legger og armhule vært uten hår for de fleste kvinner som har vokset i mange år. Mine legger er like behårede som alltid. Så tror ikke det er derfor? Anonymkode: 17126...9c3 Jo det kan de. Mange kvinner jeg kjenner som var ungdom på 90 tallet har veldig smale bryn nå. Kjenner forøvrig ingen som vokser armhulene. Og en som vokser leggene.. men det er noe i det at om du har vokset en del av kroppen i mange år vil det ha samme effekt som napping, mer sporadisk hårvekst. Anonymkode: 93da7...6d8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #17 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hår slutter jo ikke å vokse av å nappe det. Da ville legger og armhule vært uten hår for de fleste kvinner som har vokset i mange år. Mine legger er like behårede som alltid. Så tror ikke det er derfor? Anonymkode: 17126...9c3 Hårsekkene dør etter hvert, når man napper ofte. Anonymkode: 585be...ab3 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #18 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja, men det kommer jo tilbake etter cellegift, eller…!? Hilsen engstelig som skal på cellegift snart 😰 Anonymkode: 55445...230 De fleste får hårene tilbake. Noen får tynnere hårvekst. Har ikke hørt om noe som mister de helt Anonymkode: e80d6...7d0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #19 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hår slutter jo ikke å vokse av å nappe det. Da ville legger og armhule vært uten hår for de fleste kvinner som har vokset i mange år. Mine legger er like behårede som alltid. Så tror ikke det er derfor? Anonymkode: 17126...9c3 Jeg nappet før og jo de sluttet og vokse. Anonymkode: 88322...aa1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #20 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg nappet før og jo de sluttet og vokse. Anonymkode: 88322...aa1 Har fylt med make up tattoo. Anonymkode: 88322...aa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå