AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Ser på tiktok at noen, spesielt hyppig hos damer over 40år er det noen som har bryn som ser helt merkelige ut. Det ser enten ut som de har tusjet det på eller tatovert det. Men det ser ikke ut som de har et eneste ekte hår? Det ser jo helt forferdelig ut? Fjerner de øyenbrynene eller fins det virkelig folk som ikke har øyenbryn når de er over 40år? Anonymkode: 17126...9c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ser på tiktok at noen, spesielt hyppig hos damer over 40år er det noen som har bryn som ser helt merkelige ut. Det ser enten ut som de har tusjet det på eller tatovert det. Men det ser ikke ut som de har et eneste ekte hår? Det ser jo helt forferdelig ut? Fjerner de øyenbrynene eller fins det virkelig folk som ikke har øyenbryn når de er over 40år? Anonymkode: 17126...9c3 Fordi det en periode var moderne å barbere bort bryn og tegne en tynn strek. Så for mange sluttet øyenbrynene å vokse. Så enten tegner de på eller så ordner det med permanent makeup. Anonymkode: 3524b...8a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Fordi mange av oss vokste opp med å nappe ihjel øyenbrynene. Slik skulle øyenbryn være på 90tallet. Anonymkode: c87a9...830 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Fordi det en periode var moderne å barbere bort bryn og tegne en tynn strek. Så for mange sluttet øyenbrynene å vokse. Så enten tegner de på eller så ordner det med permanent makeup. Anonymkode: 3524b...8a0 Hår slutter jo ikke å vokse av å nappe det. Da ville legger og armhule vært uten hår for de fleste kvinner som har vokset i mange år. Mine legger er like behårede som alltid. Så tror ikke det er derfor? Anonymkode: 17126...9c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hår slutter jo ikke å vokse av å nappe det. Da ville legger og armhule vært uten hår for de fleste kvinner som har vokset i mange år. Mine legger er like behårede som alltid. Så tror ikke det er derfor? Anonymkode: 17126...9c3 Jeg har epilert i 20 år. Og det er knapt hår igjen på legger, eller under armer. Hårsekkene dør etterhvert. Anonymkode: a3724...1f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden Sykdom eller cellegift kan også være svaret. Jeg har mistet alt av hår pga kreftbehandling 😪😪 Anonymkode: cf4d3...112 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 minutter siden #7 Del Skrevet 11 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Sykdom eller cellegift kan også være svaret. Jeg har mistet alt av hår pga kreftbehandling 😪😪 Anonymkode: cf4d3...112 Ja, men det kommer jo tilbake etter cellegift, eller…!? Hilsen engstelig som skal på cellegift snart 😰 Anonymkode: 55445...230 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 minutter siden #8 Del Skrevet 8 minutter siden Du har ikke hørt om sykdom eller cellegift? Anonymkode: cfdf7...88e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 5 minutter siden #9 Del Skrevet 5 minutter siden Jeg er over 40 og har manglet bryn hele livet, så er avhengig av å sminke de på. Det er ingen spesiell grunn til det, har bare dårlig hårvekst andre steder enn på hodet. På den positive siden har jeg aldri behøvd å barbere beina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå