Gå til innhold

Hvorfor er det noen som har helt påtegna bryn uten et eneste ekte hår?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ser på tiktok at noen, spesielt hyppig hos damer over 40år er det noen som har bryn som ser helt merkelige ut. Det ser enten ut som de har tusjet det på eller tatovert det. Men det ser ikke ut som de har et eneste ekte hår? Det ser jo helt forferdelig ut? Fjerner de øyenbrynene eller fins det virkelig folk som ikke har øyenbryn når de er over 40år?

Anonymkode: 17126...9c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ser på tiktok at noen, spesielt hyppig hos damer over 40år er det noen som har bryn som ser helt merkelige ut. Det ser enten ut som de har tusjet det på eller tatovert det. Men det ser ikke ut som de har et eneste ekte hår? Det ser jo helt forferdelig ut? Fjerner de øyenbrynene eller fins det virkelig folk som ikke har øyenbryn når de er over 40år?

Fordi det en periode var moderne å barbere bort bryn og tegne en tynn strek. Så for mange sluttet øyenbrynene å vokse. Så enten tegner de på eller så ordner det med permanent makeup. 

Anonymkode: 3524b...8a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fordi mange av oss vokste opp med å nappe ihjel øyenbrynene.

Slik skulle øyenbryn være på 90tallet.

attachment-popcrush.jpg?w=780&q=75

Anonymkode: c87a9...830

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Fordi det en periode var moderne å barbere bort bryn og tegne en tynn strek. Så for mange sluttet øyenbrynene å vokse. Så enten tegner de på eller så ordner det med permanent makeup. 

Anonymkode: 3524b...8a0

Hår slutter jo ikke å vokse av å nappe det. Da ville legger og armhule vært uten hår for de fleste kvinner som har vokset i mange år. Mine legger er like behårede som alltid. Så tror ikke det er derfor? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hår slutter jo ikke å vokse av å nappe det. Da ville legger og armhule vært uten hår for de fleste kvinner som har vokset i mange år. Mine legger er like behårede som alltid. Så tror ikke det er derfor? 

Jeg har epilert i 20 år. Og det er knapt hår igjen på legger, eller under armer. Hårsekkene dør etterhvert. 

Anonymkode: a3724...1f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sykdom eller cellegift kan også være svaret. Jeg har mistet alt av hår pga kreftbehandling 😪😪

Anonymkode: cf4d3...112

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sykdom eller cellegift kan også være svaret. Jeg har mistet alt av hår pga kreftbehandling 😪😪

Anonymkode: cf4d3...112

Ja, men det kommer jo tilbake etter cellegift, eller…!? Hilsen engstelig som skal på cellegift snart 😰

Anonymkode: 55445...230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er over 40 og har manglet bryn hele livet, så er avhengig av å sminke de på. Det er ingen spesiell grunn til det, har bare dårlig hårvekst andre steder enn på hodet. På den positive siden har jeg aldri behøvd å barbere beina :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...