AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #21 Del Skrevet 4 timer siden Omplasser. Bedre for dere begge. Men ja, du bør nok gå i tenkeboksen om ny hund er aktuelt om dette er resultatet av at den ikke blir nøyaktig slik du håper på. Anonymkode: b6a85...3d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet 3 timer siden #22 Del Skrevet 3 timer siden Omplassering høres lurt ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #23 Del Skrevet 3 timer siden Oppdretter først. Det er uansett alder. Du høres deprimert ut. Få hjelp. Anonymkode: fc4fe...e39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miSs. Skrevet 3 timer siden #24 Del Skrevet 3 timer siden Slemt innlegg som var vond å lese, spesielt det at du skrev du ønsket henne død. Best at du omplasserer hunden ja. Hunden min var også akkurat sånn du beskriver, han ble roligere etter at han fylte 4 år. Han er fortsatt leken og elsker å herje rundt, bjeffer på større hunder på tur og elsker å hoppe på folk når han skal hilse. Men, jeg elsker han for den han er, han er pelsdotten min. Mest sannsynlig har du det ikke bra med deg selv og lar det gå utover stakkars hunden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå