engelfjeset Skrevet 16. desember 2024 #21 Del Skrevet 16. desember 2024 Ble helt kvitt den dritten på et par uker. Kjøpte sånn massasje pistol på jula, brukte tilbehøret som lignet på "kula", massere den hver dag, press der det gjør vondest. Hadde jeg bare visst det før ..gikk med smerter i over 6 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 16. desember 2024 #22 Del Skrevet 16. desember 2024 Gå til en nevrorefleksolog og bli kvitt den istedet for å kjøpe såler o.l.! Tøying i trapp er supert og noe du bør gjøre ved enhver antydning til facitten, da holder det seg borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thinkywinky Skrevet 16. desember 2024 #23 Del Skrevet 16. desember 2024 Jeg har slitt lenge og i flere perioder, men det som ordnet det for meg var heavy slow resistance training i tåhev, gjerne i trapp eller høyde så jeg kom dypt nok, tunge sittende tåhev på treningssenteret, tøying av legg og rulling av fotsåle på triggerball. Man kan kjøpe såler etc, men dette vil bare lindre. For å bli kvitt problemet for godt bør man styrke/tøye problemområdet. Ta kontakt med fysio om du er usikker på hvordan øvelsene skal gjøres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå