Suksessterte Skrevet 16. desember 2024 #1 Del Skrevet 16. desember 2024 Jeg vil gjerne lage egne mønstre for korssting brodering. Har sett på nett at de bruker akrylmaling og pensel, men noen bruker og akryl tusjer. Er det noen som vet om noen tusjer som ikke er så dyre som kan brukes til det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #2 Del Skrevet 20. desember 2024 Du kan vel bruke ark med rutenett og vanlige tusjer i de fargene du trenger. Litt usikker på hva du mener. Anonymkode: cc098...216 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #3 Del Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du kan vel bruke ark med rutenett og vanlige tusjer i de fargene du trenger. Litt usikker på hva du mener. Anonymkode: cc098...216 Ja jeg gjør det, bruker ruteark og penn, så tegner jeg en gang til i farger og hvis jeg ikke har fqrgepenner, lager symbol. Enkle symbol hehehe Anonymkode: b3002...4da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suksessterte Skrevet 20. desember 2024 Forfatter #4 Del Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Du kan vel bruke ark med rutenett og vanlige tusjer i de fargene du trenger. Litt usikker på hva du mener. Anonymkode: cc098...216 Tenkte tegne direkte på stoffet Slik at det blir sånn som bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå