AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Vil bare dø når jeg ser på bildene og tenker at folk på flyplassen, politiet i kontroll osv vil le og håne bildet mitt. Jeg er virkelig stygg. På bildet brukte jeg ingen hudsminke og huden min var helt full av kviser/arr. I tillegg en veldig stor dobbelthake og skjev i ansiktet flere steder. Anonymkode: aabe3...f8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden You and me both. Anonymkode: 5e226...a52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Bare bytt? Lag nye. Koster ikke så mye, og tar ikke så lang tid. Anonymkode: fabe6...617 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bare bytt? Lag nye. Koster ikke så mye, og tar ikke så lang tid. Anonymkode: fabe6...617 Jeg er like stygg uansett hvor mange bilder som tas. Blir flaut å skulle se på Pass bildet og spørre om å ta ett til flere ganger fordi man ble stygg og så ser de selv at eneste grunnen til at bildet ble stygt var fordi jeg ER stygg. Anonymkode: aabe3...f8f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Svært få ser bra ut på de bildene. De kommer ikke til å bry seg om det. Anonymkode: 396de...d86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er like stygg uansett hvor mange bilder som tas. Blir flaut å skulle se på Pass bildet og spørre om å ta ett til flere ganger fordi man ble stygg og så ser de selv at eneste grunnen til at bildet ble stygt var fordi jeg ER stygg. Anonymkode: aabe3...f8f Du er skapt akkurat som du skal være❤️ forslaget mitt var pga jeg tenkte du var uheldig med bildet. Opplevd det selv nemlig; og tok nytt 😆 men dersom det er selvbildet som er dårlig så vil det jo ikke hjelpe. Prøv å lik deg selv akkurat som du er ❤️ alle mennesker er vakre på sitt vis, også du 🥰 Anonymkode: fabe6...617 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vil bare dø når jeg ser på bildene og tenker at folk på flyplassen, politiet i kontroll osv vil le og håne bildet mitt. Jeg er virkelig stygg. På bildet brukte jeg ingen hudsminke og huden min var helt full av kviser/arr. I tillegg en veldig stor dobbelthake og skjev i ansiktet flere steder. Anonymkode: aabe3...f8f Stakkers deg. Tenk på alle de Stakkers folkene som skal jobbe med å se på ditt pass, ditt førerkort og millioner av andre pass og kort, hvert år og år etter år. Du er nemlig ikke den eneste som ikke ser ut som en influenser på pass og førerkortbildet. Anonymkode: c4975...5fb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Og problemet er? Anonymkode: 5a029...814 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden Alle har stygge sånne bilder Anonymkode: be8fa...993 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alle har stygge sånne bilder Anonymkode: be8fa...993 Ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden De ser på opptil tusen bilder pr dag på jobb. Du er garantert glemt innen ett halvt minutt. Anonymkode: bb8f8...13c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden Jeg fikk tilbake førerkortet etter mange års sykdom og var så usannsynlig glad at jeg måtte ta mange bilder i automaten før jeg klarte å la være og smile. Det er nemlig ikke lov. Resultatet er at jeg ser ut som en straffange på rømmen, og jeg som var så glad 🙄 Anonymkode: 0b1c0...8a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg fikk tilbake førerkortet etter mange års sykdom og var så usannsynlig glad at jeg måtte ta mange bilder i automaten før jeg klarte å la være og smile. Det er nemlig ikke lov. Resultatet er at jeg ser ut som en straffange på rømmen, og jeg som var så glad 🙄 Anonymkode: 0b1c0...8a3 Haha ja! Husker når jeg fikk lappen og skulle ta det bildet, klarte å la være å smile men man ser jeg er overgira på bildet. Omtrent som om jeg har diare og MÅ finne en do asap Anonymkode: 5e226...a52 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2 timer siden #14 Del Skrevet 2 timer siden Alle ser fæle ut på passbildene nå, med alle de mye reglene og restriksjonene. Er det noen som virkelig ikke legger merke til og tenker over det, så er det de som har som jobb å se hundrevis av sånne bilder hver eneste dag. Om noe tenker de sannsynligvis at du ser mye bedre ut i virkeligheten - og det er uansett passkontrollen, ikke Tinder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Del Skrevet 2 timer siden Ja, et lite pent bilde er virkelig noe å ville dø over. Du har veldig rare tanker om folk når du tror at politiet eller folk på flyplassen kommer til å le av ditt bilde. Det er ikke stand up, bare et passbilde. Ingen bryr seg. Anonymkode: 6382c...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kommodevaran Skrevet 2 timer siden #16 Del Skrevet 2 timer siden Alle ser forjævlige ut på disse bildene. På passbildet mitt har jeg fett hår, og da bildet til førerkortet ble tatt hadde jeg ikke sovet natten i forveien, og hele ansiktet ser ut som om det er i ferd med å renne av meg. Den gode nyheten er at ingen bryr seg! For dem er det bare et helt tilfeldig bilde som de kaster et kjapt blikk på, som de ikke tenker noe som helst om, og som de glemmer umiddelbart. Folk er opptatte meg seg sjøl, ingen bryr seg en døyt om dobbelthaka di. Sånn er det forsåvidt med alt annet også. Det flaueste øyeblikket du har opplevd, det som av og til holder deg våken om nettene, er det stor sjanse for at det kun er du som husker. Alle andre husker sine egne øyeblikk, og glemmer andres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 2 timer siden #17 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Vil bare dø når jeg ser på bildene og tenker at folk på flyplassen, politiet i kontroll osv vil le og håne bildet mitt. Jeg er virkelig stygg. På bildet brukte jeg ingen hudsminke og huden min var helt full av kviser/arr. I tillegg en veldig stor dobbelthake og skjev i ansiktet flere steder. Anonymkode: aabe3...f8f Hjelper det hvis jeg sier at jeg ser ut som en kriminell, type mugshots i USA? Ser helt forferdelig ut på passet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #18 Del Skrevet 1 time siden Du er ikke alene, jeg ser fæl ut på pass og førerkortet, men i år fikk jeg ID kort. Der ser jeg ut som et lik, helt fargeløs! Det gjemte jeg langt nede i lommeboka, tar det ikke fram før jeg er helt nødt. Anonymkode: 9597c...79c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #19 Del Skrevet 1 time siden Alle ser stygge ut på pass og førerkort. Anonymkode: 85d12...b36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #20 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Vil bare dø når jeg ser på bildene og tenker at folk på flyplassen, politiet i kontroll osv vil le og håne bildet mitt. Jeg er virkelig stygg. På bildet brukte jeg ingen hudsminke og huden min var helt full av kviser/arr. I tillegg en veldig stor dobbelthake og skjev i ansiktet flere steder. Anonymkode: aabe3...f8f Du er bare en i mengden altså! Ikke tro at du skiller deg noe ut blant mange mange tusen. De ser på bildene dine i noen sekunder også er du glemt. Hva får deg til å tro at akkurat deg er det de velger å bruke tid på å le og håne? Du er så absolutt ikke noe midtpunkt i livet til noen andre enn deg selv. Husk på det. Anonymkode: 3c779...a88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå