Gå til innhold

Godt voksen mann som kommenterer veldig unge damer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Dette er da sprøyt. Dette sier dere bare fordi 90% av dere har ikke sjans på disse ungjentene. 

At kvinner er i forhold med godt voksne menn FATTER jeg ikke.. Jeg fatter det bare ikke, det er helt sykt. 

Anonymkode: f44d1...f19

Mange av oss voksne er i det som kalles kjærlighetsforhold, noe du åpenbart ikke har kjennskap til. 

Anonymkode: 8294e...664

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvorfor blir det kleint? Det faller da inn alvorlig kjekke menn både her og der uten at det trenger å bli kleint. Ellers er det å være etablert samboer noe annet enn å være i en datingfase. Kunne godt hende jeg kunne adressert at en mann var veldig kjekk i et etablert forhold. Kommer an på om det var en greie vi liksom gjorde.

Men når den tredje mannen på rad man dater iløpet av et par-tre dater klarer å velte ut av seg en eller annen kommentar om "digge damer" eller kommentarer om damer i begges synsfelt, eller åpenlyst glor på andre i ditt nærvær, da blir man lei, og lurer på når man skal finne seg en partner som tar hensyn til deg.

Jeg har erfaring med disse typene, og det er at jeg generelt viser hensyn, han gjør det ikke, og at dette bare er én av flere kommentarer som ofte speiler uerfarenhet og/eller et liv uten at de er vant til å ta ansvar for andre, også ved måten de ordlegger seg på. Trenger ikke være sånn, men jeg har ikke tålmodighet med å finne ut av det der lenger. Andre folk får heller gjøre det. Er man interessert på ekte, så ødelegger jo ikke dette alt.

Anonymkode: 961a6...ffb

Det som er kleint er at det står en elefant mitt i rommet uten at du har lov å kommentere det. Det samme gjelder mannfolk, jeg er ikke blind jeg heller fordi om jeg er mann. Så visst det kom den "dritkjekke" håndtverkeren hjem til oss for å utføre en jobb, så hadde det vært merkelig å ikke kommentere det. Men i følge dere da så skulle vi bare tenke en håndtverker er en håndtverker.

En gang skulle jeg ha timer med en PT, og jeg fikk jo tildelt den flotte dama. Når jeg kommer hjem så spør dama hvordan det gikk på trening og hvordan PT var. Da har jeg muligheten til å svare slik som mange her mener, treningen gikk fint den og PT var helt ok.

Men jeg sa, du har ihvertfall ikke lyst til å se bilde av PT, da blir det ihvertfall min siste time med PT. Og på denne måten så har jeg sagt at PT er en flott dame og har ihvertfall ikke holdt det skjult. I motsatt fall så hadde jeg fått veldig med kjeft når hun fant det ut selv. 

Anonymkode: 8b36a...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå til dags så skal alle retninger, legninger og uttrykk være fri. Men det gjelder tydligvis ikke for menn over en viss alder. 

Anonymkode: e8796...d27

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det som er kleint er at det står en elefant mitt i rommet uten at du har lov å kommentere det. Det samme gjelder mannfolk, jeg er ikke blind jeg heller fordi om jeg er mann. Så visst det kom den "dritkjekke" håndtverkeren hjem til oss for å utføre en jobb, så hadde det vært merkelig å ikke kommentere det. Men i følge dere da så skulle vi bare tenke en håndtverker er en håndtverker.

En gang skulle jeg ha timer med en PT, og jeg fikk jo tildelt den flotte dama. Når jeg kommer hjem så spør dama hvordan det gikk på trening og hvordan PT var. Da har jeg muligheten til å svare slik som mange her mener, treningen gikk fint den og PT var helt ok.

Men jeg sa, du har ihvertfall ikke lyst til å se bilde av PT, da blir det ihvertfall min siste time med PT. Og på denne måten så har jeg sagt at PT er en flott dame og har ihvertfall ikke holdt det skjult. I motsatt fall så hadde jeg fått veldig med kjeft når hun fant det ut selv. 

Men dere er etablert. Det er noe helt annet enn å være på date. Jeg skjønner jo det med pt-en, men om det bare kommer noen inn i et rom med andre er det liksom ikke en elefant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nå til dags så skal alle retninger, legninger og uttrykk være fri. Men det gjelder tydligvis ikke for menn over en viss alder. 

Anonymkode: e8796...d27

Alle skal også vise hensyn overfor en date og sin partner.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 16.12.2024 den 19.09):

Muligens for å gjøre meg sjalu men det der ga med skikkelig ick.

Det vil jo ikke vare? Du kan ikke date så gamle folk og få icks. Du må finne deg noen yngre, den mannlige varianten av hva han kommenterte. Hva er aldersforskjellen i forholdet? 

Dette er feil, vi gubber er vel … Gubber? Vi orker ikke chicks with icks. 

Ugreit å sikle på unge jenter også da, selv om det skulle være et feilslått forsøk på humor. 

Anonymkode: 1da49...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Helt normalt.

Anonymkode: 38e84...c5d

Helt unormalt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Er sammen med en som er 12 år yngre. Passer meg fint.

Anonymkode: 477fa...445

Det er påfallende mange som er sammen med mye yngre damer, og alt er flott og fint, men likevel poster de innlegg etter innlegg på Singleforumet på Kvinneguiden, og på Seksualitet.

Jeg tror alle damer her inne vet at disse historiene ikke holder vann.

Anonymkode: bc5cc...e58

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg tror også det er mye fantasiposting ute og går. Og så tror jeg ikke de ytterst få mennene som er sammen med mye yngre damer er så opptatt av å gå inn på kg for å poengtere det for andre.

Anonymkode: 4cad9...311

Tru hva du vil. Jeg har inget behov for å bli trudd. 🙂

Anonymkode: b1510...14f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.12.2024 den 23.43):

Kunne du ikke ganske enkelt ha sagt at PT var en veldig flott dame, og latt det bli med det? Det er en forholdsvis nøytral måte å uttrykke seg på, samtidig som du ikke "holder noe skjult". Når du sier det slik du beskriver, får du det til å framstå som at du egentlig ønsker å holde det skjult og ikke vil si det til dama di, fordi du regner med at hun blir sjalu. Jeg ville ikke ha reagert på om min samboer hadde kommentert at en kvinne han hadde truffet/sett i en eller annen sammenheng, var flott/søt/pen, men om han hadde sagt noe slik som det du kom med, så hadde jeg lurt på hva som feilet ham. 

Endret av Roci
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.12.2024 den 19.09):

Jeg dater en mann som nærmer seg 50 år. Vi gikk forbi ei ung jente på ca 20 år som hadde veldig utfordrende klær på. Mannen presterer å «oh la la» liksom… til meg etterpå. Muligens for å gjøre meg sjalu men det der ga med skikkelig ick. Hovedsakelig fordi hun var på samme alder som dattera mi og også fordi det bare er idiotisk. Fikk skikkelig avsmak fra han på grunn av det og synes det er kjipt egentlig for liker han veldig godt. Overdriver jeg? Synes det verste er at han «reagerer» på jenter så unge med tanke på at jeg har ei datter jeg kommer til å tenke at han kan se litt på…

Anonymkode: e365f...810

Du overdriver ikke. Det er noe galt oppe i hodet hans.

En ting er å synes at en ung kvinne ser flott ut, men noe annet er å gjøre et stort poeng ut av det, og særlig foran noen man liksom skal være på date med.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvorfor må man kommentere det? Tåpelig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...