AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #61 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Så du bekrefter at dere menn er tiltrukket av én type kvinner, men blir sammen med en annen type - fornuftig, jomfruelig og stabil. Takk for bekreftelsen Anonymkode: 71572...001 Jeg ser hva du pønsker på, du kan bedre Jeg skrev mer/mest attraktiv, det betyr ikke at den andre ikke er attraktiv. Anonymkode: 73d18...10c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #62 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg dater en mann som nærmer seg 50 år. Vi gikk forbi ei ung jente på ca 20 år som hadde veldig utfordrende klær på. Mannen presterer å «oh la la» liksom… til meg etterpå. Muligens for å gjøre meg sjalu men det der ga med skikkelig ick. Hovedsakelig fordi hun var på samme alder som dattera mi og også fordi det bare er idiotisk. Fikk skikkelig avsmak fra han på grunn av det og synes det er kjipt egentlig for liker han veldig godt. Overdriver jeg? Synes det verste er at han «reagerer» på jenter så unge med tanke på at jeg har ei datter jeg kommer til å tenke at han kan se litt på… Anonymkode: e365f...810 Forstår på en måte at du reagerer, men håper du reagerer på mannens oppførsel og ikke det at han faktisk liker å se på unge, sexy jenter..! For det gjør så godt som alle menn, men de fleste ville vel kanskje ikke kommet med et slikt utsagn sammen med ei dame.. Anonymkode: 742df...a58 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #63 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men da får de sitte alene og runke til jenter på 20, i stedet for å bli sammen med kvinner på 30 og forakte dem innerst inne. HVORFOR blir dere sammen med gamle damer, hvis dere liker unge? Hvorfor plage dere selv OG damene med noe sånt? For øvrig bør ikke menn over 45 få barn. Det er knyttet stor risiko til dette. Anonymkode: 71572...001 Enig. Derfor er jeg sammen med ei som er mye yngre enn meg. Anonymkode: b1510...14f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #64 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Så du bekrefter at dere menn er tiltrukket av én type kvinner, men blir sammen med en annen type - fornuftig, jomfruelig og stabil. Takk for bekreftelsen Anonymkode: 71572...001 Samtidig som vi kvinner selvsagt skal finne oss i at han alltid glaner på alle andre, og sitter på nett og med kamerater og gjør narr av kroppene våre. Fordi vi har jo hengepupper og cellulitter, og har ingen verdi lenger fordi vi ikke blir gravide med et knips, så da må jo det være greit. At de selv har mer hår på ryggen enn på hodet gjør dem jo bare mer sexy for ungjenter, må vite. Jo da, er så koselig å være sammen med menn atte. Fatter faktisk ikke at noen gidder i det hele tatt. Anonymkode: b0ae9...6be 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #65 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Enig. Derfor er jeg sammen med ei som er mye yngre enn meg. Anonymkode: b1510...14f Men hun blir jo også eldre? Hva gjør du deg? Anonymkode: 71572...001 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #66 Del Skrevet 17. desember 2024 Er sammen med en som er 12 år yngre. Passer meg fint. Anonymkode: 477fa...445 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #67 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er sammen med en som er 12 år yngre. Passer meg fint. Anonymkode: 477fa...445 Men hun blir jo også eldre. Hva gjør du da? Anonymkode: 71572...001 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #68 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men hun blir jo også eldre. Hva gjør du da? Anonymkode: 71572...001 Jeg har fått de barna jeg skal ha. Så vi får enten være sammen, eller så får jeg ta en Leonardo Di Caprio og finne meg en ny på 25. Jeg ser heldigvis mye yngre ut enn min alder. Anonymkode: 477fa...445 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #69 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er sammen med en som er 12 år yngre. Passer meg fint. Anonymkode: 477fa...445 Tror stort sett menn som påstår de er sammen med mye yngre damer skrøner. Enten må disse mennene være ustyrtelig rike og vellykka, eller de unge damene umåtelig psyke og dumme. Det er ikke så mange av verken rike menn eller dumme damer. Men det er fint du koser deg med indre bilder og drømmer. Anonymkode: 22f65...401 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #70 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Enig i at det er klare tegn på mangel av sosial intelligens, mangel på respekt og mangel av normal folkeskikk. Men når det gjelder opptatthet av det visuelle, så er det jo opplest og vedtatt at menn er mer visuelle i sin tiltrekning. Anonymkode: 73d18...10c https://www.pnas.org/doi/10.1073/pnas.1904975116 Anonymkode: 961a6...ffb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #71 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men da får de sitte alene og runke til jenter på 20, i stedet for å bli sammen med kvinner på 30 og forakte dem innerst inne. HVORFOR blir dere sammen med gamle damer, hvis dere liker unge? Hvorfor plage dere selv OG damene med noe sånt? For øvrig bør ikke menn over 45 få barn. Det er knyttet stor risiko til dette. Anonymkode: 71572...001 Fordi de får ikke kjangs på de unge, og det vet de. Anonymkode: cd3c1...a85 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #72 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har prøvd i flere tråder å si at menn får holde seg single når de ikke får det de egentlig vil ha. Og også noen ganger spurt ganske direkte om hvorfor de blir eller er sammen med noen som ikke er som de foretrekker. Det har aldri vært noen som har klart å gi et fullgodt svar. De legger ut om at de foretrekker noe helt annet enn kona si, men ved nærmere spørsmål klarer de ikke å svare på hvorfor de er sammen med henne. Ved kommentarer om at det er synd på henne så blåser de bare av det. Det nærmeste noen kommer er kommentarer som "men vi mente det ikke sånn da". Hvordan de faktisk mente det er og forblir et mysterium, for det har ingen hittil klart å svare på. Og alt dette skjer selvsagt parallelt med at en haug menn sutrer over å bli valgt bort. Og de stiller spørsmål ved hvorfor stadig flere kvinner velger singellivet over forhold. Helt ute av stand til å se at det er ekstremt lite fristende å innlate seg med menn i det hele tatt, når man blir for gammel etter få år, og man knapt noen gang kan leve opp til det menn foretrekker. Anonymkode: b0ae9...6be Eh. Selv om jeg synes Ferrari har de fineste bilene, MÅ jeg ikke ha Ferrari. En bulkete Skoda kan ha gode seter, og får meg fra a til b Anonymkode: 33ee4...a21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #73 Del Skrevet 17. desember 2024 Bare å gjøre det slutt først som sist ts.blir aldri bedre. Umodent og respektløst av ham. Du kan jo slenge en kommentar du og neste gang dere går forbi en 18 åring. Anonymkode: cd3c1...a85 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #74 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Tror stort sett menn som påstår de er sammen med mye yngre damer skrøner. Enten må disse mennene være ustyrtelig rike og vellykka, eller de unge damene umåtelig psyke og dumme. Det er ikke så mange av verken rike menn eller dumme damer. Men det er fint du koser deg med indre bilder og drømmer. Anonymkode: 22f65...401 Jeg tror også det er mye fantasiposting ute og går. Og så tror jeg ikke de ytterst få mennene som er sammen med mye yngre damer er så opptatt av å gå inn på kg for å poengtere det for andre. Anonymkode: 4cad9...311 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #75 Del Skrevet 17. desember 2024 Har ikke orket å lese alle svar her, men spurte du han hva han mente med en slik kommentar? Jeg tenker at det fort var ironisk jeg da, Altså "Ohlala er det slik ungdommen syns det er greit å kle seg i dag". Men hvis du har fått bekreftet at det var en kommentar direkte myntet på hennes utseende så er det feil på alle måter, ikke bare pga alder, men å kommentare andre er ufint samme hva. Og det er utrolig umoden og korttenkt oppførsel. Anonymkode: 039f6...429 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #76 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har fått de barna jeg skal ha. Så vi får enten være sammen, eller så får jeg ta en Leonardo Di Caprio og finne meg en ny på 25. Jeg ser heldigvis mye yngre ut enn min alder. Anonymkode: 477fa...445 Det tror alle menn at de gjør. Og det er like morsomt hver gang 🤣 Anonymkode: 71572...001 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #77 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Fordi de får ikke kjangs på de unge, og det vet de. Anonymkode: cd3c1...a85 Men hvorfor ikke leve alene da? Anonymkode: 71572...001 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #78 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Eh. Selv om jeg synes Ferrari har de fineste bilene, MÅ jeg ikke ha Ferrari. En bulkete Skoda kan ha gode seter, og får meg fra a til b Anonymkode: 33ee4...a21 Men hvis du hadde hatt råd til en Ferrari, ville du selvsagt ha kjøpt den. Anonymkode: 71572...001 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #79 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Men hvis du hadde hatt råd til en Ferrari, ville du selvsagt ha kjøpt den. Anonymkode: 71572...001 Å om du er en mini Cooper og vet at noen ønsker og vil ha Ferrari, kjører du vekk. Anonymkode: 39824...aef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 17. desember 2024 #80 Del Skrevet 17. desember 2024 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Noen kvinner snakker om age shaming, for å presse menn til å like alle aldre. Eller fat shaming og går på slut walks i New York. Problemet er at dette ikke påvirker menns preferanser. Kvinner får visst nok lov til å ikke like menn på 35 som bor hjemme hos mamma og pappa, uten utdannelse, lav og uten hår på hodet. Her ser du også noen eksempler på hvordan det blir tatt i mot at menn har preferanser. Jeg ser ikke at menn bytter ut konene sine, men dette sier hva menn foretrekker. Er det virkelig så sjokkerende? At menn foretrekker noe annet enn cellulitter og hengepupper? I den virkelige verden dikterer ikke kvinner alt, selv om det er sånn her inne på KG. Anonymkode: 477fa...445 Men det er ikke dèt som er tema for tråden! Helt greit å ha preferanser, men det vitner om både manglende sosial kompetanse og manglende respekt for partner om man glaner/stirrer/kommenterer/snur seg etter/sikler etter andre damer når man er sammen med kjæresten/samboer/kona. Endret 17. desember 2024 av Roci 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå