Gå til innhold

Hestehale eller ikke?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Synes dere det er mest sexy med jenter som har håret i hestehale eller at det er helt løst?

Anonymkode: d98f9...9b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har jeg ikke tenkt over, men har en preferanse for ikke-kort hår, så kanskje helt løst hadde vært litt bedre, slik at det var litt tydeligere at det ikke var kort? Men dette er bare spekulasjoner, har neppe mye å si.

Anonymkode: 4a080...83b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har jeg ikke tenkt over, men har en preferanse for ikke-kort hår, så kanskje helt løst hadde vært litt bedre, slik at det var litt tydeligere at det ikke var kort? Men dette er bare spekulasjoner, har neppe mye å si.

Vent, du spurte om sexy? Da kan du se bort ifra dette innlegget, svarte på hva som er mest tiltrekkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge deler fungerer for min del, så lenge håret er langt nok. En 5cm lang hestehale duger ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er vel kanskje litt rar her, men nakke og hals er jo en av de mest sexy delene av en dame. Så hestehale er 100% innafor for min del. 🥰

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mest sexy ever er damer som har oppklippet hår og ikke engang går det i hestehale/lignende. Tenker ikke på tomboy frisyre, men klarer ikke helt å forklare. Gikk en serie på tv om en dame agent som hadde en syyykt sexy hårklipp. 

Ser tidvis en og annen jente med dette, og det feiler ikke. Nå skal man nok gjerne ha mye selvtillit for å kunne bære denne type frisyre.

Anonymkode: 8e646...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Mest sexy ever er damer som har oppklippet hår og ikke engang går det i hestehale/lignende. Tenker ikke på tomboy frisyre, men klarer ikke helt å forklare. Gikk en serie på tv om en dame agent som hadde en syyykt sexy hårklipp. 

Ser tidvis en og annen jente med dette, og det feiler ikke. Nå skal man nok gjerne ha mye selvtillit for å kunne bære denne type frisyre.

Tenker du på Wolf klipp, google og se selv. Jeg synes den er knallfin men jeg er 49 år ikke helt der.

Anonymkode: 9f73c...f57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Tenker du på Wolf klipp, google og se selv. Jeg synes den er knallfin men jeg er 49 år ikke helt der.

Anonymkode: 9f73c...f57

Ja her var mange fine. Har hatt noe lignende selv. Like fint løst som i hestehale med slik frisyre☺️

https://www.minmote.no/skjoennhet/haar/a/1OWvLJ/har-du-hoert-om-wolf-cut-frisyren

Anonymkode: 8b34b...629

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

https://www.google.com/search?q=bob+frisyre+dame&sca_esv=1b00af410e4b6f2d&rlz=1CDGOYI_enNO746NO749&hl=nb&udm=2&biw=375&bih=640&sxsrf=ADLYWILkC2JdVG_LyCQQ3upA6-Uj6THeKA%3A1734401134059&ei=btxgZ7eoA6GojgbnhK1g&oq=bob+frisyre&gs_lp=EhJtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1pbWciC2JvYiBmcmlzeXJlKgIIATIKEAAYgAQYQxiKBTIFEAAYgAQyBRAAGIAEMgoQABiABBhDGIoFMgUQABiABEiMJFDJEFjTFnAAeACQAQGYAU-gAaADqgEBN7gBAcgBAPgBAZgCBqAC3gLCAgQQABgewgIGEAAYCBgewgIHECMYsAIYJ8ICBxAAGIAEGA3CAgYQABgHGB7CAggQABgHGAgYHpgDAIgGAZIHATagB8Yb&sclient=mobile-gws-wiz-img#vhid=dSaqGTDCZHaKiM&vssid=mosaic 

Bob frisyre kanskje? Som ikke er for kort eller for skrå, som på bildet?

Anonymkode: e7cf3...857

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...