AnonymBruker Skrevet i går, 17:40 #1 Del Skrevet i går, 17:40 Noen spørsmål til damer: 1) Liker du å onanere en mann? 2) Hvor vil du at han kommer? 3) Hender du at du onanerer en mann bare fordi du synes synd på ham? 4) Hvis du bare skal onanere en fyr, kler du av deg da? Feks naken eller på overkroppen? Eller har du alle klær på? Anonymkode: cdccd...5ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:41 #2 Del Skrevet i går, 17:41 Konsentrer deg mer om å bli en giver selv. Anonymkode: 8e48b...e6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:46 #3 Del Skrevet i går, 17:46 1. ja 2. vil at han kommer på besøk i morgen også. Ny dag ny runkemetode. 3. ja 4. har full bekledning Anonymkode: eef8a...e19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:49 #4 Del Skrevet i går, 17:49 1) Liker og liker....jeg liker å gi ham nytelse, men får ikke noe spesielt ut av det selv. 2) Samme det, så lenge det ikke er i ansiktet eller håret mitt. 3) Nei, det ville jeg aldri gjort. Kan ikke tenke meg at menn flest ville ønsket en "sympatirunk". Kan ikke være spesielt tilfredsstillende å bli runket halvhjertet av ei som tydelig bare vil ha det overstått. 4) Kommer an på hvor og når. Anonymkode: d6d27...9e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silesilje Skrevet i går, 17:51 #5 Del Skrevet i går, 17:51 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 1) Liker og liker....jeg liker å gi ham nytelse, men får ikke noe spesielt ut av det selv. 2) Samme det, så lenge det ikke er i ansiktet eller håret mitt. 3) Nei, det ville jeg aldri gjort. Kan ikke tenke meg at menn flest ville ønsket en "sympatirunk". Kan ikke være spesielt tilfredsstillende å bli runket halvhjertet av ei som tydelig bare vil ha det overstått. 4) Kommer an på hvor og når. Anonymkode: d6d27...9e2 Dette! K34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:13 #6 Del Skrevet i går, 18:13 1) Liker du å onanere en mann? - Iblant. 2) Hvor vil du at han kommer? - Et sted som ikke blir for grisete, spiller liten rolle hvor. Jeg foretrekker nok at han kommer meg på magen/sin egen mage, det er enkelt å vaske. 3) Hender du at du onanerer en mann bare fordi du synes synd på ham? - Nei, men ofte fordi han har lyst, eventuelt at jeg gir ham en runk om jeg ikke vil ha sex. 4) Hvis du bare skal onanere en fyr, kler du av deg da? Feks naken eller på overkroppen? Eller har du alle klær på? - Ofte skjer det på kvelden her hjemme, så da er jeg enten i trusa eller naken. Skulle det skje ellers, får av/påkledning være på hans initiativ. Anonymkode: c4320...5bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 22:25 #7 Del Skrevet i går, 22:25 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Konsentrer deg mer om å bli en giver selv. Anonymkode: 8e48b...e6c Ja gud forby at kvinner skulle gi nytelse. Det bør kun være forbeholdt menn. Anonymkode: ba4f7...93e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #8 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Noen spørsmål til damer: 1) Liker du å onanere en mann? 2) Hvor vil du at han kommer? 3) Hender du at du onanerer en mann bare fordi du synes synd på ham? 4) Hvis du bare skal onanere en fyr, kler du av deg da? Feks naken eller på overkroppen? Eller har du alle klær på? Anonymkode: cdccd...5ae 1) ja. Eller min mann da. 2) der han vil. Ikke i øyet! 3) nei... 4) kler av meg til topp/bh Anonymkode: d3f3a...06e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #9 Del Skrevet 20 timer siden Nei, dessverre. Kanskje det kjedeligste jeg kan tenke meg i sexlivet. Foretrekker blow Jobs. Anonymkode: 6a007...8a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 8 timer siden #10 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): Noen spørsmål til damer: 1) Liker du å onanere en mann? 2) Hvor vil du at han kommer? 3) Hender du at du onanerer en mann bare fordi du synes synd på ham? 4) Hvis du bare skal onanere en fyr, kler du av deg da? Feks naken eller på overkroppen? Eller har du alle klær på? Anonymkode: cdccd...5ae 1) Ja 2) Puppene eller ansiktet 3) Nei 4) Det kan han få lov til å velge 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #11 Del Skrevet 8 timer siden Har aldri likt det og missliker sex, men har ikke likt noen av de jeg har vært sammen med nok. Håper jeg møter en jeg liker, men er kanskje mer interisert i kvinner. Anonymkode: 4754f...797 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #12 Del Skrevet 8 timer siden 1) Liker du å onanere en mann? Ja. Men blir alltid kombinert med en blowjob. 2) Hvor vil du at han kommer? Munnen min, på puppene, rompa mi, magen min, musa mi, på sin egen mage. 3) Hender du at du onanerer en mann bare fordi du synes synd på ham? Nei, det har aldri skjedd. Har kun sex når vi begge har lyst. 4) Hvis du bare skal onanere en fyr, kler du av deg da? Feks naken eller på overkroppen? Eller har du alle klær på? Det kan være alle varianter. Kjappiser der jeg går ned på huk og suger/runker han da drar jeg ofte opp toppen, vipper brystene mine ut av bh'en og koser med de, eller han knar på de. Ingen regel på dette. Høres rigid og rart ut. Anonymkode: 0672c...c51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 8 timer siden #13 Del Skrevet 8 timer siden Nei, det er dritkjedelig og gir meg absolutt ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå