Gå til innhold

Sykurs på nett eller YouTube?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å lære å sy egne klær. Er det noen som har erfaring med sykurs digitalt som de synes er bra? Eller er det like greit å bare bruke YT og så ta ting etter hvert som jeg støter på nye problemer?

Anonymkode: 04a30...b3a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er selvlært, fra youtube-videoer, råd på sy-forum på facebook ("Vi sygale", f.eks.), sy-bøker fra bilblioteket, osv. 

Jeg syr nå alle mine egne klær (unntatt yttertøy, har ikke prøvd meg på det ennå), og alle inne-klærene til ungene. Mannen har fått noe han også, altså, men han trenger liksom aldri noe.. 

Anonymkode: 1d762...67c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.lillifix.no/

Denne har jeg sansen for 😊 Veldig konkrete guider og videoer, men det koster jo en viss sum i måneden. 250 kr tror jeg? Finnes mye bra på Youtube også, men personlig liker jeg å ha alt samlet på en plass og forholde meg til en "lærer", hvis ikke blir jeg som totalt nybegynner fort forvirret. Det handler nok medt om smak og behag tenker jeg, for det er jo mange veier til målet.

Anonymkode: 4da7f...165

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Har sett litt på Lillifix og skrevet meg opp så jeg får varsel når de tar inn nye i februar. Så får vi se hva jeg gjør. Å lære å sy blir mitt 2025-prosjekt. 😃

Anonymkode: 04a30...b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.12.2024 den 13.54):

Jeg er selvlært, fra youtube-videoer, råd på sy-forum på facebook ("Vi sygale", f.eks.), sy-bøker fra bilblioteket, osv. 

Jeg syr nå alle mine egne klær (unntatt yttertøy, har ikke prøvd meg på det ennå), og alle inne-klærene til ungene. Mannen har fått noe han også, altså, men han trenger liksom aldri noe.. 

Anonymkode: 1d762...67c

Kan jeg spørre om hva du sparer på å lage klær selv? Tenker på materialet, utstyr osv.

Anonymkode: f9d4b...45d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...