AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #21 Del Skrevet 16. desember 2024 Mezzosoprena skrev (7 minutter siden): Men det er meg du går etter? Vil du kalle det jeg skrev for et lite konstruktivt svar? Nei, er ikke det Anonymkode: 02e7b...4fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #22 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har vært sykmeldt etter større operasjon i 2-3 uker, men leder har ennå ikke ringt meg, skikkelig lei meg…Leder visste at jeg skulle ha fravær og jeg har varslet om sykmelding, leder sendte en kort snap, og fikk et fyldig svar tilbake.. det var det… kollegaer fulgt meg opp, men ikke leder, ikke en tlf eller god bedring.. er jeg rar? Eller leder? Anonymkode: 02e7b...4fe Hvorfor er du lei deg? Lederen din vet allerede grunnen til fraværet ditt og får sannsynligvis oppdateringer fra kollegaene dine. Hva er det egentlig du ønsker? Forventer du at lederen din skal behandle deg som en nær venn og jevnlig spørre hvordan du har det? Jobb er tross alt bare jobb, og de fleste ansatte foretrekker å være i fred når de er sykmeldt. Anonymkode: 01248...686 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #23 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hvorfor er du lei deg? Lederen din vet allerede grunnen til fraværet ditt og får sannsynligvis oppdateringer fra kollegaene dine. Hva er det egentlig du ønsker? Forventer du at lederen din skal behandle deg som en nær venn og jevnlig spørre hvordan du har det? Jobb er tross alt bare jobb, og de fleste ansatte foretrekker å være i fred når de er sykmeldt. Anonymkode: 01248...686 Det er forskjell mellom "jevnlig spørre" og spørre ÉN gang. Anonymkode: 7f098...421 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #24 Del Skrevet 16. desember 2024 Tror ikke det normalt at leder følger opp kort sykefravær. Har aldri opplevd det. Hvis du blir lenge sykemeldt så skal det være møte, tror det er etter 6 uker for eventuelt tilrettelegging. Leder er ikke din venn selv om dere har god tone på jobb. Jeg havna akutt på sykehus og fikk kun sendt melding at jeg ikke visste hva som skjedde og ville ta kontakt når jeg visste mer. Eneste jeg hørte var ok. Fikk aldri telefon eller mail. Og jeg hadde hvert i bedriften i over 10 år. Ene gangen da jeg informerte leder om at jeg ble borte 2-3 dager på grunn av et inngrep så fikk jeg bare beskjed at det passa de ikke. De skal passe bedriften og forholde seg til arbeids loven men ikke forvent at de ringer eller sender sms. Anonymkode: 84647...ead 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #25 Del Skrevet 16. desember 2024 Hvis ikke leder kontakter er de fleste fornøyd med det. Anonymkode: 2e6dc...454 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå