AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #1 Del Skrevet 16. desember 2024 Jobber blant snørrete og hostete barn. Jeg har ikke hoste eller snørr. Litt vondt hals, men har hodepine som ikke går over med Paracet. I tillegg er jeg skikkelig øm i ryggen. kan det være kreft? Anonymkode: b659f...e7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #2 Del Skrevet 16. desember 2024 Hvorfor i alle dager skulle dette være kreft? Anonymkode: d9423...42d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #3 Del Skrevet 16. desember 2024 Hvordan tar logikken deg fra snørrete barn til kreft? Anonymkode: ab0eb...6bb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 16. desember 2024 #4 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Jobber blant snørrete og hostete barn. Jeg har ikke hoste eller snørr. Litt vondt hals, men har hodepine som ikke går over med Paracet. I tillegg er jeg skikkelig øm i ryggen. kan det være kreft? Anonymkode: b659f...e7d Oi, det var et langt sprang helt uten logikk! Du vasser i forkjøla unger, har vond hals og hodepine, men tror at du har kreft?? Jeg vedder en femmer på at at du har sneven av en forkjølelse 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 16. desember 2024 #5 Del Skrevet 16. desember 2024 Hodepinen kommer antagelig fra rygg/nakke og sikkert pga stress. Går det over når du trener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 16. desember 2024 #6 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jobber blant snørrete og hostete barn. Jeg har ikke hoste eller snørr. Litt vondt hals, men har hodepine som ikke går over med Paracet. I tillegg er jeg skikkelig øm i ryggen. kan det være kreft? Anonymkode: b659f...e7d Kreft?? Det var da måte på til krisemaksimering 😳! Har du helseangst? Høres ut som bare forkjølelse/corona eller mycoplasma (kunne vært influensa også, men de sier det er lite av det foreløpig), Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #7 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jobber blant snørrete og hostete barn. Jeg har ikke hoste eller snørr. Litt vondt hals, men har hodepine som ikke går over med Paracet. I tillegg er jeg skikkelig øm i ryggen. kan det være kreft? Anonymkode: b659f...e7d Kor i ryggen er du øm? Anonymkode: 96c89...a36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå