Gå til innhold

Hodepine og øm rygg. Hva er dette? Hjelp

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jobber blant snørrete og hostete barn. Jeg har ikke hoste eller snørr. Litt vondt hals, men har hodepine som ikke går over med Paracet. I tillegg er jeg skikkelig øm i ryggen. 

kan det være kreft?

Anonymkode: b659f...e7d

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Jobber blant snørrete og hostete barn. Jeg har ikke hoste eller snørr. Litt vondt hals, men har hodepine som ikke går over med Paracet. I tillegg er jeg skikkelig øm i ryggen. 

kan det være kreft?

Oi, det var et langt sprang helt uten logikk! Du vasser i forkjøla unger, har vond hals og hodepine, men tror at du har kreft??

Jeg vedder en femmer på at at du har sneven av en forkjølelse 🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

kan det være kreft?

Kreft?? Det var da måte på til krisemaksimering 😳!  Har du helseangst? Høres ut som bare forkjølelse/corona eller mycoplasma (kunne vært influensa også, men de sier det er lite av det foreløpig),

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

kan det være kreft?

Kor i ryggen er du øm?

Anonymkode: 96c89...a36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...