Gå til innhold

Når man finner menn på byen og blir med de hjem og har sex

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Irak skrev (3 timer siden):

Det er bra jeg aldri har hatt en eneste kjønnssykdom 😉

Er glad for det jeg også 🙏 La oss håpe vi forblir friske.

Anonymkode: f7d54...727

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er skilt i midten av 50 årene. Var gift i 25 år, så har aldri brukt kondom. Brukte p-pille og fikk de to barna vi ønsket. De er voksne nå. Har aldri hatt sex med andre enn mannen min siden jeg var 27 år.

Jeg ønsker jo fortsatt et sexliv og må møte nye ute i sosial setting? Kan jeg fortsatt ha sex uten kondom? Jeg kan jo ikke lenger få barn og antar de mennene jeg evt har sex med er 5/10 års pluss/ minus i min alder, så ca 46-66 år? Ant. vis i midten av 50 årene. Ønsker kun sex og ikke forhold og har jo likt best sex vaginalt og oralt uten kondom, og menn i den alderen som ønsker kvinner i min alder, er kanskje minst sjanse for å ha sykdom som smitter?

Bør jeg ta med kondom ut på byen?

Anonymkode: 3c601...76c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er glad for det jeg også 🙏 La oss håpe vi forblir friske.

Anonymkode: f7d54...727

Det håper jeg for alle. Etter det jeg har skjønt så er det noe herk...

Jeg kan ikke forestille meg det engang, selv om jeg har lest og hørt mye om det...

Så bruk dong, da blir du fjong 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er skilt i midten av 50 årene. Var gift i 25 år, så har aldri brukt kondom. Brukte p-pille og fikk de to barna vi ønsket. De er voksne nå. Har aldri hatt sex med andre enn mannen min siden jeg var 27 år.

Jeg ønsker jo fortsatt et sexliv og må møte nye ute i sosial setting? Kan jeg fortsatt ha sex uten kondom? Jeg kan jo ikke lenger få barn og antar de mennene jeg evt har sex med er 5/10 års pluss/ minus i min alder, så ca 46-66 år? Ant. vis i midten av 50 årene. Ønsker kun sex og ikke forhold og har jo likt best sex vaginalt og oralt uten kondom, og menn i den alderen som ønsker kvinner i min alder, er kanskje minst sjanse for å ha sykdom som smitter?

Hvordan kan du si at du liker best uten når du aldri har prøvd/brukt kondom? Her er vel noe av problemet ved kondom, nemlig at folk har forutinntatte holdninger uten å vite fakta. Og ærlig talt, skal du på byen for å få deg et ligg som 55 åring hadde det vert rimelig flaut å dra på seg kjønnssykdommer? Om en er 18 eller 55, sjansen for å bli smitta er like stor. Du burde være voksen nok til å vite at du må bruke kondom!

Anonymkode: 400b5...a78

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.12.2024 den 10.43):
AnonymBruker skrev (På 16.12.2024 den 18.06):

Kommer jo helt ann på. Er hun fæl og noe du ikke hadde rørt edru så kjører man en hel pakke kondomer. Er hun skamdeilig så skipper du jo bare fordi de er renslige som regel pluss de har svært sjelden noe ønske om barn helt tilfeldig. Det er dem for oppegående til.

Anonymkode: 1a371...eb1

Enig !   Det kommer mye an på dama, man opparbeider seg litt menneskekunnskap med årene.  

Det første stemmer ikke, rett og slett.

Pene damer som blir med deg hjem har gjort det før, med andre. Mange ganger. Ikke er det noe automatikk i at pene damer er mer oppegående heller. Snakker av erfaring.

Det siste: jo man kan lese mye ut av et menneske, men man kan ta grundig feil også. Særlig i fylla.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfarenmann skrev (9 minutter siden):

Det første stemmer ikke, rett og slett.

Pene damer som blir med deg hjem har gjort det før, med andre. Mange ganger. Ikke er det noe automatikk i at pene damer er mer oppegående heller. Snakker av erfaring.

Det siste: jo man kan lese mye ut av et menneske, men man kan ta grundig feil også. Særlig i fylla.

Enig med deg.. De du siterte hørtes veldig naive ut selv om de selv mente de ikke var det…

Til alle: Ta ansvar og bruk kondom! Ingen tar skade av å droppe sex en gang og heller tilfredsstille seg selv hvis kondom mangler.

Anonymkode: b3341...9f0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Enig med deg.. De du siterte hørtes veldig naive ut selv om de selv mente de ikke var det…

Til alle: Ta ansvar og bruk kondom! Ingen tar skade av å droppe sex en gang og heller tilfredsstille seg selv hvis kondom mangler.

Anonymkode: b3341...9f0

Signerer denne👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvor mye koster det deg å ha et par kondomer i veska? Sjansen er vel stor for at du ikke tør å ta opp temaet likevel? 

Vår aldersgruppe er utsatt, nettopp fordi så mange tar det for gitt at vi ikke har med oss smitte. 

Vi swinger litt, og der er det en selvfølge med kondom, med mindre alle er nytestet. Riktig nok er det nesten ingen som bruker beskyttelse ved oralsex, men jeg har ikke hørt om noe uheldig i min omgangskrets. 

Anonymkode: e6d2b...35e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hvor mye koster det deg å ha et par kondomer i veska? Sjansen er vel stor for at du ikke tør å ta opp temaet likevel? 

Vår aldersgruppe er utsatt, nettopp fordi så mange tar det for gitt at vi ikke har med oss smitte. 

Vi swinger litt, og der er det en selvfølge med kondom, med mindre alle er nytestet. Riktig nok er det nesten ingen som bruker beskyttelse ved oralsex, men jeg har ikke hørt om noe uheldig i min omgangskrets. 

Anonymkode: e6d2b...35e

Nettopp! Og i tillegg vet jo alle at man ikke kan bli gravide i midten av femtiåra, så da er det liksom bare å "kjøre på" uten kondom, men smittet blir man jo likevel, så ja, ha med deg kondom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.12.2024 den 8.27):

Om en er 18 eller 55, sjansen for å bli smitta er like stor. Du burde være voksen nok til å vite at du må bruke kondom!

Vel, det stemmer nok ikke helt. Statistikk forteller at sjansen er mye mindre som 55 åring. Sjekk FHI sin statistikk om du er i tvil. De aller aller fleste tilfellene av klamydia f.eks er folk under 30. Og kvinner mellom 20 og 24 ligger på toppen av statistikken. Dvs at for en mann som skal ha seg et knull er sjansen for å bli smitta størst om han drar med seg en kvinne mellom 20 og 24 hjem. 

Anonymkode: 7eb18...d47

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.12.2024 den 17.10):

ville aldri knullet en fremmed dame uten kondom.

mann sent i 40-årene.

Anonymkode: 00dae...519

Helt enig. Å ikke bruke kondom med en fremmed kvinne er en helt utenkelig tanke. Skjønner ikke hva folk som gjør sånt tenker med. Det er direkte ekkelt.

Det har skjedd én gang at ingen av oss hadde kondom. Jeg dro.

Anonymkode: 257d3...d95

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.12.2024 den 18.41):

onanerer ham, lar han fingre deg. venter med å knulle.

Anonymkode: 00dae...519

Når man kommer så langt så er resten av veien veldig kort. Tror ikke de har sånn kontroll gitt.

Anonymkode: d4a36...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt med meg og blitt med noen damer hjem i årenes løp, og jeg tar aldri initiativ til å bruke kondom. Tror jeg har opplevd én dame som ba om det, alle andre har i likhet med meg gitt f... 

Anonymkode: f6cb1...c96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 19.12.2024 den 0.07):

Tror du at du er immun mot kjønnssykdommer?

Anonymkode: d43db...fed

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror du at du er immun mot kjønnssykdommer?

Imun blir man aldri. Men fakta er at svært få personer i den aldersgruppen har kjønnssykdommer. Så sjansen for å få det om man ligger med noen på 55 er laaaaangt mindre enn en på 23. 

Nå skal ikke dette tas som en oppfordring til å droppe kondom altså. Men at risikoen er mindre kommer man liksom ikke bort fra. Så får man ta egne vurderinger ut i fra det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.12.2024 den 18.06):

Kommer jo helt ann på. Er hun fæl og noe du ikke hadde rørt edru så kjører man en hel pakke kondomer. Er hun skamdeilig så skipper du jo bare fordi de er renslige som regel pluss de har svært sjelden noe ønske om barn helt tilfeldig. Det er dem for oppegående til.

Anonymkode: 1a371...eb1

?? Fy skam deg for et menneskesyn!! Håper du blir ufrivillig far og må betale 11 prosent av din lønn i 18 år fremover!! Dessuten er ikke noen prevensjon helt sikker!!

Anonymkode: 13704...4ab

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 16.12.2024 den 17.41):

Har alle jenter kondom i veska da? Eller godt voksne damer for den del?

Jeg er bare 29 men for noen år siden når jeg gikk på fester så hadde jeg alltid kondom i veska. Skal sies at jeg hadde aldri sex med noen men tenkte det var lurt å ha i tilfelle. Kanskje noen andre trengte det også, hehe.

Anonymkode: 0d6dc...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.12.2024 den 17.19):

Hvis du har blitt med ham hjem, dere står avkledd, og så eier han ikke et eneste kondom, hva gjør dere da? 

Dersom jeg gikk ut på byen med det som mål, ville jeg selv hatt med meg kondomer. 

Dersom det ble slik at det lå i kortene utover kvelden, tar man selvfølgelig praten om kondom før man går hjem. Gidder ikke stå der med en idiot som nekter å ta den på. 

Anonymkode: ee182...a09

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Imun blir man aldri. Men fakta er at svært få personer i den aldersgruppen har kjønnssykdommer. Så sjansen for å få det om man ligger med noen på 55 er laaaaangt mindre enn en på 23. 

Nå skal ikke dette tas som en oppfordring til å droppe kondom altså. Men at risikoen er mindre kommer man liksom ikke bort fra. Så får man ta egne vurderinger ut i fra det. 

Men hvorfor ta sjansen i det hele tatt?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.12.2024 den 10.43):

Enig !   Det kommer mye an på dama, man opparbeider seg litt menneskekunnskap med årene.  

Anonymkode: d4866...b90

Eller, så tenker noen sånn og tror dere er unike og at de damene du helst vil ta i uten er hun tre andre denne mnd har prøvd å overbevise om det samme. De som er oppgående, bryr seg ikke kun om uønsket graviditet.

Er så lei av den " nei, men jeg kan se på deg at du......." 

Nei, man kan ikke se eller lukte noe som helst annet enn et aktivt utbrudd av enkelte ting.

Ansvarlige mennesker bruker kondom uavhengig av utseende 😂

Anonymkode: ee182...a09

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...