AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #21 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Det var litt av et kjæresteemne du har funnet…. Hva sier foreldrene dine til denne drømmesvigersønnen? Anonymkode: 897f9...112 Jeg forsvarer ikke valget til ts her, men; det finnes mennesker som sitter i fengsel for å ha forårsaker en ulykke i uaktsomhet, det finnes også de som har blitt dømt for å svindle nav- kun fordi de ikke har levert inn papirer korrekt (uten å mene å svindle noen). Livet skjer. Ikke alle i fengsel er hardbarkede, voldelige, narkomane. Anonymkode: 01537...de5 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #22 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du er pårørende vil du kunne få beskjed, hvis ikke får du ikke vite noe. Du kan kontakte advokaten hans for å høre. Anonymkode: 9fc3c...9ae Igjen: advokaten kan ikke oppgi informasjon om den innsatte. Han er ENDA mer bundet av taushetsplikt. Hvis innsatt har bedt advokaten gi beskjed til kjæresten er det noe annet, men han kan ikke bare informere henne uten videre. Anonymkode: 01537...de5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vico Skrevet 16. desember 2024 Forfatter #23 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei du får ingen info om han er på isolat, om han mangler penger til å ringe ut, eller ringt opp minuttene sine, eller andre mulige årsaker. Det eneste du kan få vite er om han er sendt på sykehus av helsemessige årsaker. Det gjelder også kun dersom du er oppført som nærmeste pårørende. Det å gi deg info om han sitter på isolat, er brudd på taushetsplikten. Isolat er en konsekvens av dårlig oppførsel, noe pårørende ikke har krav på å vite. Det er noe han selv må bestemme om han vil dele eller ikke. retten er på hans side her, og fengselsbetjenten kan ikke gi deg info. Har du prøvd å søke om besøk? Det kan være han ikke kan ringe ut, hvis noe har skjedd slik at han har brukt opp ringetidene sine andre steder. Anonymkode: 01537...de5 Ja han fengselsbetjenten sa til meg i sta på tlf at jeg ikke står som pårørende og han kan ikke gi noe info om han. Han pleier å fylle på kontoen hver mandag da ringer han meg alltid først🥹men hvis han er på isolat Ofor satt den ikke der før han ringte meg på mandag eller med en gang det ble bråk mellom han og den andre insatte? Kan være de jobbet med saken? Fordi kjæresten min sa det hadde skjedd bråk mellom han og en annen insatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #24 Del Skrevet 16. desember 2024 Ingen grunn til bekymring. Er det noen som passes på i Norge så er det de fengslede Anonymkode: 2a145...17e 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vico Skrevet 16. desember 2024 Forfatter #25 Del Skrevet 16. desember 2024 Vico skrev (Akkurat nå): Ja han fengselsbetjenten sa til meg i sta på tlf at jeg ikke står som pårørende og han kan ikke gi noe info om han. Han pleier å fylle på kontoen hver mandag da ringer han meg alltid først🥹men hvis han er på isolat Ofor satt den ikke der før han ringte meg på mandag eller med en gang det ble bråk mellom han og den andre insatte? Kan være de jobbet med saken? Fordi kjæresten min sa det hadde skjedd bråk mellom han og en annen insatt Ofor satt de han ikke før han ringte meg på mandagen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vico Skrevet 16. desember 2024 Forfatter #26 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei du får ingen info om han er på isolat, om han mangler penger til å ringe ut, eller ringt opp minuttene sine, eller andre mulige årsaker. Det eneste du kan få vite er om han er sendt på sykehus av helsemessige årsaker. Det gjelder også kun dersom du er oppført som nærmeste pårørende. Det å gi deg info om han sitter på isolat, er brudd på taushetsplikten. Isolat er en konsekvens av dårlig oppførsel, noe pårørende ikke har krav på å vite. Det er noe han selv må bestemme om han vil dele eller ikke. retten er på hans side her, og fengselsbetjenten kan ikke gi deg info. Har du prøvd å søke om besøk? Det kan være han ikke kan ringe ut, hvis noe har skjedd slik at han har brukt opp ringetidene sine andre steder. Anonymkode: 01537...de5 Får han lovt å få brev hvis de har hindret han om å ringe ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #27 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg forsvarer ikke valget til ts her, men; det finnes mennesker som sitter i fengsel for å ha forårsaker en ulykke i uaktsomhet, det finnes også de som har blitt dømt for å svindle nav- kun fordi de ikke har levert inn papirer korrekt (uten å mene å svindle noen). Livet skjer. Ikke alle i fengsel er hardbarkede, voldelige, narkomane. Anonymkode: 01537...de5 Selvfølgelig er ikke alle i fengsel hardbarkede, voldelige narkomane! Du har også pedofile, svindlere, vinningskriminelle og drapsfolk der og. Ja, og den ellers så uskyldige kjæresten til trådstarter, som nå har gått AWOL etter å IKKE ha terget på seg en med-soner… Anonymkode: a7dda...c07 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vico Skrevet 16. desember 2024 Forfatter #28 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Selvfølgelig er ikke alle i fengsel hardbarkede, voldelige narkomane! Du har også pedofile, svindlere, vinningskriminelle og drapsfolk der og. Ja, og den ellers så uskyldige kjæresten til trådstarter, som nå har gått AWOL etter å IKKE ha terget på seg en med-soner… Anonymkode: a7dda...c07 Han er langt fra en pedofil eller draps mann. Kjæresten min havnet i en slåss kamp for å beskyte sin kompis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #29 Del Skrevet 16. desember 2024 Vico skrev (Akkurat nå): Han er langt fra en pedofil eller draps mann. Kjæresten min havnet i en slåss kamp for å beskyte sin kompis. Leste du dommen? Anonymkode: 94e2b...079 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vico Skrevet 16. desember 2024 Forfatter #30 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Leste du dommen? Anonymkode: 94e2b...079 Jepp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #31 Del Skrevet 16. desember 2024 Vico skrev (1 minutt siden): Han er langt fra en pedofil eller draps mann. Kjæresten min havnet i en slåss kamp for å beskyte sin kompis. Jeg sa ikke at din kjæreste er pedofil eller drapsmann? Kjæresten din er altså dømt for kroppskade og vold? Anonymkode: a7dda...c07 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vico Skrevet 16. desember 2024 Forfatter #32 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg sa ikke at din kjæreste er pedofil eller drapsmann? Kjæresten din er altså dømt for kroppskade og vold? Anonymkode: a7dda...c07 Om vold. De andre brukte kniv på han 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #33 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Selvfølgelig er ikke alle i fengsel hardbarkede, voldelige narkomane! Du har også pedofile, svindlere, vinningskriminelle og drapsfolk der og. Ja, og den ellers så uskyldige kjæresten til trådstarter, som nå har gått AWOL etter å IKKE ha terget på seg en med-soner… Anonymkode: a7dda...c07 Jeg skrev at jeg ikke forsvarte ts sin kjæreste, men for å poengtere at det ikke er svart hvitt. Ts har skrevet flere tråder om dette tidligere, så det er vel relativt ofte at hun ikke hører i fra han. Forholdet deres orker jeg ikke gå inn på, det er ikke det hun spør om, og heller ikke noe jeg tror har noe hensikt. Eneste rådet jeg kan gi til ts utifra det hun spør om, er å ikke spekulere i hva og hvorfor. Det finnes ingen måte å få kontakt med han på, eller få vite hva som skjer. Du må bare vente på at han tar kontakt. Så kan du samtidig tenke over om dette er et produktivt forhold, og om han virkelig er så seriøs med deg, som du tror han er. Anonymkode: 01537...de5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #34 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ingen grunn til bekymring. Er det noen som passes på i Norge så er det de fengslede Anonymkode: 2a145...17e Det er relativt naivt å tro. Innsatte i fengsel blir ikke passet så godt på. De utsettes for alvorlig vold av andre innsatte, får ikke psykisk oppfølging og mange tar livet sitt på cellen. Spesielt i varetekt.. De er der av en grunn, og sånn er det. Men det er mye lidelse i norske fengsel også. Anonymkode: 01537...de5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 16. desember 2024 #35 Del Skrevet 16. desember 2024 Han sa jo at han kanskje kan ringe deg igjen på onsdag. Han mente kanskje at han kanskje ringer? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #36 Del Skrevet 16. desember 2024 Har du besøkt han i fengselet før? Kan du ikke gjøre det igjen? Vet ikke om det er du eller han som må søke, men det vet kanskje du? Anonymkode: 5bd4a...a38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 16. desember 2024 #37 Del Skrevet 16. desember 2024 (endret) Vico skrev (22 minutter siden): Ofor satt de han ikke før han ringte meg på mandagen* Det kan ingen her svare på. Det kan ha skjedd noe mer eller det kan være en annen grunn til at han ikke ringer. Men som mange her har skrevet, du må rett å slett vente på at han tar kontakt. Når dere får kontakt så får du be han sette deg opp som pårørende. Om noe av dette er sant da du motsier hva du tidligere har skrevet i en annen tråd. Endret 16. desember 2024 av Hannabanna 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vico Skrevet 16. desember 2024 Forfatter #38 Del Skrevet 16. desember 2024 exictence skrev (8 minutter siden): Han sa jo at han kanskje kan ringe deg igjen på onsdag. Han mente kanskje at han kanskje ringer? Han sa det forrige mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #39 Del Skrevet 16. desember 2024 Vico skrev (24 minutter siden): Ofor satt de han ikke før han ringte meg på mandagen* Hva er "ofor"? Anonymkode: fe27b...8cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vico Skrevet 16. desember 2024 Forfatter #40 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er "ofor"? Anonymkode: fe27b...8cc Hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå