AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #61 Del Skrevet 16. desember 2024 Vico skrev (3 minutter siden): Han kommer ut ca april Og du hadde ikke klart å få til en eneste tur for å besøke han i løpet av den tiden? Sånn siden dere ikke har snakka om at du skal komme på besøk. Anonymkode: 94e2b...079 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #62 Del Skrevet 16. desember 2024 Vico skrev (13 minutter siden): Han kommer ut ca april Har du møtt han i virkeligheten eller bare via nettet? Anonymkode: 5bd4a...a38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vico Skrevet 16. desember 2024 Forfatter #63 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Har du møtt han i virkeligheten eller bare via nettet? Anonymkode: 5bd4a...a38 Jo jeg har møtt han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vico Skrevet 16. desember 2024 Forfatter #64 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Og du hadde ikke klart å få til en eneste tur for å besøke han i løpet av den tiden? Sånn siden dere ikke har snakka om at du skal komme på besøk. Anonymkode: 94e2b...079 Skal spørre han neste gang han ringer😭😭blir gal snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #65 Del Skrevet 16. desember 2024 Vico skrev (1 minutt siden): Skal spørre han neste gang han ringer😭😭blir gal snart Det er jo helt merkelig at han skal være borte så lenge og dere ikke engang har snakket om besøk. Beklager jeg vet det ikke er det du vil høre, men mest sannsynlig så kaster du bort tiden din på han her. Anonymkode: 94e2b...079 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vico Skrevet 16. desember 2024 Forfatter #66 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er jo helt merkelig at han skal være borte så lenge og dere ikke engang har snakket om besøk. Beklager jeg vet det ikke er det du vil høre, men mest sannsynlig så kaster du bort tiden din på han her. Anonymkode: 94e2b...079 Jeg tror han er flau og spør meg, siden jeg bor langt fra han😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 17. desember 2024 #67 Del Skrevet 17. desember 2024 husker forrige tråden din og du har tydeligvis ikke tatt til deg noen av rådene du fikk der.. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vico Skrevet 17. desember 2024 Forfatter #68 Del Skrevet 17. desember 2024 monican94 skrev (34 minutter siden): husker forrige tråden din og du har tydeligvis ikke tatt til deg noen av rådene du fikk der.. Kan ikke du gå til et annet sted? slutt å følg mine tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 17. desember 2024 #69 Del Skrevet 17. desember 2024 Vico skrev (2 minutter siden): Kan ikke du gå til et annet sted? slutt å følg mine tråd. Jaja...husk hvilke råd du fikk når det viser seg at du er blåøyd og tror på det en voldelig kriminell forteller deg.. han sitter ikke i høysikkerhetsfengsel for å ha forsvart andre.. og nå havnet i klammeri i fengselet som heller ikke er hans skyld.. Fortsett gjerne å tro på han, kun deg selv som taper på det, men lykke til. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym 4545 Skrevet 17. desember 2024 #70 Del Skrevet 17. desember 2024 Til Ts. Du kan søke om besøk selv om du ikke er pårørende. Da er det opptil kjæresten din "å godkjenne besøket". https://www.kriminalomsorgen.no/soek-om-besoeksklarering.6573593-573135.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #71 Del Skrevet 17. desember 2024 Hvor lenge har dere vært sammen før han ble satt inn? Kjenner du han godt? Har dere tilbragt mye tid sammen? Hadde min mann blitt satt inn, hadde jeg besøkt han så ofte det var mulig. Jeg hadde jo dukket opp til de faste tidene. Anonymkode: f128d...828 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #72 Del Skrevet 17. desember 2024 Det blir bare spekulasjoner om hvorfor han ikke ringer. Det kan være mange årsaker, det kan også være så enkelt som at han ikke har lyst til å snakke med deg nå. Hvor lenge har dere vært sammen? Hvor lenge var dere sammen før han ble fengslet? Hvor lenge kjente dere hverandre før dere ble kjærester? Anonymkode: 9fc3c...9ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 17. desember 2024 #73 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Pårørende vil kunne få beskjed om han får inndradd goder som telefon, om gan settes på isolat, eller hvis han blir utsatt for noe. Anonymkode: 9fc3c...9ae Det stemmer ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #74 Del Skrevet 17. desember 2024 Vico skrev (9 timer siden): Skal spørre han neste gang han ringer😭😭blir gal snart Ikke bruk mer tid på han her. Han er kriminell og fører ingenting bra med seg. Du er besatt av en du knapt kjenner. Når han kommer ut av fengselet bryr han seg nok ikke om deg mer, om han gjør det nå. Anonymkode: 897f9...112 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vico Skrevet 17. desember 2024 Forfatter #75 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Ikke bruk mer tid på han her. Han er kriminell og fører ingenting bra med seg. Du er besatt av en du knapt kjenner. Når han kommer ut av fengselet bryr han seg nok ikke om deg mer, om han gjør det nå. Anonymkode: 897f9...112 Men jeg ble kjent med han lenger før han skulle sitte inne. Og han er kjempe snill gutt. Han behandler meg bra og respekterer meg. Det so. Skjedde med han og noen kompiser har ikke noe med meg å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 17. desember 2024 #76 Del Skrevet 17. desember 2024 Vico skrev (14 timer siden): Jo så lenge det er vold i bilde Du er veldig vag på hva han er dømt for. I forrige tråden hadde du ikke lest dommen, det har du nå gjort? Man blir ikke sittende på en såpass lang dom i høysikkerhetsfengsel for å forsvare noen! Du lurer deg selv her. I forrige tråden skrev du at han kom ut i februar ca og nå april. For det første så har man en dato man kommer ut, for det andre så får man også permisjon fra fengselet. Historien din henger ikke sammen, så enten stemmer den ikke eller så blir du lurt. Du tar det som en fornærmelse når folk her prøver å få deg til å forstå, men det er ikke av dårlige hensikter. Det er fordi at om du tror på det du skriver, så kan de fleste se at det er flere ting som ikke stemmer. Du virker ung og dette er tydeligvis en stor byrde for deg. Når folk prøver å få deg til å se at historien hans ikke kan stemme er det fordi de blir bekymret og ønsker deg vell. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vico Skrevet 17. desember 2024 Forfatter #77 Del Skrevet 17. desember 2024 Hannabanna skrev (41 minutter siden): Du er veldig vag på hva han er dømt for. I forrige tråden hadde du ikke lest dommen, det har du nå gjort? Man blir ikke sittende på en såpass lang dom i høysikkerhetsfengsel for å forsvare noen! Du lurer deg selv her. I forrige tråden skrev du at han kom ut i februar ca og nå april. For det første så har man en dato man kommer ut, for det andre så får man også permisjon fra fengselet. Historien din henger ikke sammen, så enten stemmer den ikke eller så blir du lurt. Du tar det som en fornærmelse når folk her prøver å få deg til å forstå, men det er ikke av dårlige hensikter. Det er fordi at om du tror på det du skriver, så kan de fleste se at det er flere ting som ikke stemmer. Du virker ung og dette er tydeligvis en stor byrde for deg. Når folk prøver å få deg til å se at historien hans ikke kan stemme er det fordi de blir bekymret og ønsker deg vell. Uansett er det ikke deres problem. Det er mitt egen. Så hvis jeg ønsker dette så har dere ingenting dere skulle si! Dere kan velge hva dere vil i deres eget liv. I steden for å være så glad i å stalke og kommentere mine innlegg. Jeg vil unset gjør som jeg vil. Om jeg vil angre så er det opp til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 17. desember 2024 #78 Del Skrevet 17. desember 2024 Vico skrev (1 minutt siden): Uansett er det ikke deres problem. Det er mitt egen. Så hvis jeg ønsker dette så har dere ingenting dere skulle si! Dere kan velge hva dere vil i deres eget liv. I steden for å være så glad i å stalke og kommentere mine innlegg. Jeg vil unset gjør som jeg vil. Om jeg vil angre så er det opp til meg. Når du starter en tråd på ett offentlig forum kan alle svare. Hvor gammel er du om du ikke forstår dette? Du kan ikke diktere hvilke svar du får! Det er ikke stalking når du oppretter flere tråder med tema og folk svarer på det du selv har skrevet offentlig. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vico Skrevet 17. desember 2024 Forfatter #79 Del Skrevet 17. desember 2024 Hannabanna skrev (30 minutter siden): Når du starter en tråd på ett offentlig forum kan alle svare. Hvor gammel er du om du ikke forstår dette? Du kan ikke diktere hvilke svar du får! Det er ikke stalking når du oppretter flere tråder med tema og folk svarer på det du selv har skrevet offentlig. Også kommenterer du uansett på mine innlegg. Da kan du bare la være. Har du ikke et svar til det jeg spør om kan du bare la være. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #80 Del Skrevet 17. desember 2024 Vico skrev (41 minutter siden): Uansett er det ikke deres problem. Det er mitt egen. Så hvis jeg ønsker dette så har dere ingenting dere skulle si! Dere kan velge hva dere vil i deres eget liv. I steden for å være så glad i å stalke og kommentere mine innlegg. Jeg vil unset gjør som jeg vil. Om jeg vil angre så er det opp til meg. Jeg tror bare folk prøver å "beskytte" deg eller hva jeg skal si siden du er sårbar, jeg håper du bruker den tiden han er inne på å jobbe med psyken din, så du har de beste forutsetninger for å ta gode valg hvis det viser seg at han ikke er så snill som du tror. Anonymkode: 94e2b...079 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå