AnonymBruker Skrevet 17. desember #21 Del Skrevet 17. desember AnonymBruker skrev (19 timer siden): Takker for et informativt svar. Og siden du er mann må jo jeg spørre - fordi jeg har en formening her. At det er høyere terskel for at en gutt snakker om en jente innad i guttegjengen enn en jente nevner en gutt de har et øye til? Har jeg feil der. Føler gutter nødvendigvis ikke forteller det til kompiser med mindre de faktisk har interesse for jenten? Og ja, jeg er litt ops på kontroll behov. Han har litt tendenser til å være litt nysgjerrig. Hittil syntes jeg det er sjarmerende fordi det viser at han bryr seg - såvidt det ikke blir for mye vel og merke. Anonymkode: a6bb2...fe9 Snakker vi om en gutt her??? Da har han i så fall foreldre som også har sitt å si! Gutter er under 18 år! Og du er en godt voksen kvinne??? Anonymkode: 75574...0b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember #22 Del Skrevet 17. desember AnonymBruker skrev (På 16.12.2024 den 16.16): Alle er ikke som deg. Merkelig det der Anonymkode: a4dd1...8a3 TS spør hvordan vi ville tolket tegnene, jeg svarer på nettopp det... Jeg kan ikke svare at han høres fantastisk ut når han er ett gigantisk vandrende rødt flagg for meg. Jeg kan ikke si han høres ut som drømmemannen når jeg oppriktig ville løpt andre veien... Anonymkode: ddef1...cb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå