AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Snakket med en fyr i godt over 3 mnd. Vi snakker hver dag og har møttes kun 2 ganger (pgr turnus og avstand). Dette virker litt som en fyr som trenger tid for å bli trygg i en relasjon, fordi han har blitt mer og mer "på" med tiden. Etter første ble han vesentlig mer pågående ift å gi komplimenter. Han sa at han fikk et veldig godt innrykk av meg også etter møte og sendte mld 10 min etter jeg dro. Nå er vi kommet til det punktet der han ringer meg uanmeldt både på fylla og i edru tilstand. Etter vi legger på er han som regel fort "på igjen" for å holde samtalen gående. Jeg forklarte i starten av denne relasjonen at jeg ikke var ute etter noe seriøst pgr jeg nylig kom ut av et langt forhold. Han var også ikke ute etter noe seriøst i følge han selv og forklarte at han likte å møte nye mennesker. Men det er et par ting som gjør at jeg stiller meg litt undrende til om han helt ærlig er ute etter noe mer mtp de tingene han gjør. Mtp at vi har daglig kommunikasjon, han har fortalt meg at han har nevnt meg til venner, vil ha seksuelle bilder av meg helet tiden (flere ganger i uken), ringer meg uten forvarsel, vært små sjalu der han har spurt flere ganger om jeg har vært med andre (han sier derimot at han ikke bryr seg). Feks ringte han meg der han var godt i siget selv og fortalte hvor mye han ville være med meg og om jeg dro hjem alene fra byen. I tillegg stalker han sosiale mediene mine, stål kontroll på når og hva jeg har postet (innrømmet dette selv). Spør om familien min og spurte om jeg hadde nevnt meg til moren min (fordi vi prater om alt), noe jeg sa jeg hadde, og da spurte han og gravde om hva hun syntes. Han sa tom at jeg måtte hilse henne? Forteller at han har drømt intime drømmer om oss åpenlyst. Jeg begynner jo ærlig talt å like denne fyren, og det sa jeg tydelig til han her for noen dager siden at jeg likte han. Ellers hadde jeg aldri investert så mye tid i han. Han er fremdeles like på, og begynner litt å lure på hva som skjer videre nå liksom? Jeg har nylig etablert meg en helt annen plass - ganske mange timer unna han. Han er ikke intr i å flytte, men hvorfor er han så pågående når han har i utgangspunktet sagt han ikke er intr i noe mer? Jeg er jo det selv, men han bør jo skjønne at på et tidspunkt vil jo det eskalere og noen vil falle hardt! Og ja jeg skjønner det bare er å spørre - men jeg vil gjerne møte fyren flere enn 2 ganger før jeg slenger slikt et "ultimatum". Hva er det du vil etc... Samtidig setter jeg pris på kommunikasjonen vi har også, siden jeg føler meg ikke "så alene". Det er ærlig talt skummelt for meg! Det å vite at man alltid har noen å prate med, den vil jeg heller ikke gi helt slipp på. Dere forstår sikkert, da jeg er vandt til å være i forhold nesten hele livet er det kjekt å ha en og prate med/ ha det kjekt med. Men hvordan ville dere ha tolket disse tegnene? At han faktisk er intr i noe mer, fordi det er det jeg føler. Men greit å få en second opinion. Anonymkode: a6bb2...fe9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Jeg tar aldri noen seriøst om de ber om seksuelle bilder. Jeg sier nei en gang, og skjer det igjen så setter jeg en strek. Da er jeg ferdig. Anonymkode: ddef1...cb4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tar aldri noen seriøst om de ber om seksuelle bilder. Jeg sier nei en gang, og skjer det igjen så setter jeg en strek. Da er jeg ferdig. Anonymkode: ddef1...cb4 Men nå har vi møttes og hatt sex. Jeg har ingen problem med det, ellers hadde jeg aldri gjort det. Han sender selv også! Det er et par ting han har etterspurt om og da har jeg blankt sagt nei - det respekterer han. Vi er begge seksuelle personer, så jeg ser ikke på det som et issue. Fordi han er veldig respektfull rundt det! Anonymkode: a6bb2...fe9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Han er ikke på når han ikke vil møte deg. En mann som er interessert er også interessert i å møte deg. Det at han vil ha nakenbilder tyder mer på at han bare holder deg akkurat varm nok til at du skal fortsette å sende bilder. Anonymkode: 714aa...719 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han er ikke på når han ikke vil møte deg. En mann som er interessert er også interessert i å møte deg. Det at han vil ha nakenbilder tyder mer på at han bare holder deg akkurat varm nok til at du skal fortsette å sende bilder. Anonymkode: 714aa...719 Han vil jo møte meg? Er bare at det har vært jaktsesong, jeg har nylig flyttet i nytt hus, ny jobb etc. Det er 12 timer m/bil mellom oss. Er ikke bare bare alltid 😅 Også er det greit å snakke en liten stund når man først skal reise så langt og tilbringe en natt sammen! Anonymkode: a6bb2...fe9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han vil jo møte meg? Er bare at det har vært jaktsesong, jeg har nylig flyttet i nytt hus, ny jobb etc. Det er 12 timer m/bil mellom oss. Er ikke bare bare alltid 😅 Også er det greit å snakke en liten stund når man først skal reise så langt og tilbringe en natt sammen! Anonymkode: a6bb2...fe9 En mann som er interessert tar seg tid til å møte deg, altså hvis du vil kaste bort tid på han så værsågod. Anonymkode: 714aa...719 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En mann som er interessert tar seg tid til å møte deg, altså hvis du vil kaste bort tid på han så værsågod. Anonymkode: 714aa...719 Jammen jeg har heller ikke hatt tid! Poenget var ikke dette her. Poenget har vært hans økende engasjement i ettertid av at vi faktisk har møttes, for etter tidligere erfaring (hvor jeg har kun vært med gutter som har vært ute etter 1 ting), har den som regel pleid å gått ned når man først har hatt sex. Her derimot, har den vært økende… Anonymkode: a6bb2...fe9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Men nå har vi møttes og hatt sex. Jeg har ingen problem med det, ellers hadde jeg aldri gjort det. Han sender selv også! Det er et par ting han har etterspurt om og da har jeg blankt sagt nei - det respekterer han. Vi er begge seksuelle personer, så jeg ser ikke på det som et issue. Fordi han er veldig respektfull rundt det! Anonymkode: a6bb2...fe9 Det er stor forskjell på å møtes å ha sex, og det å sende seksuelle bilder... Spesielt til ett menneske du har møtt to ganger... Anonymkode: ddef1...cb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Jeg gjør ikke ting jeg ikke er komfortabel med. Og det respekterer han. Ikke alle er ok med det, men jeg ser ikke et problem i det. Men var jo ikke dette denne diskusjonen skulle handle om ! Anonymkode: a6bb2...fe9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er stor forskjell på å møtes å ha sex, og det å sende seksuelle bilder... Spesielt til ett menneske du har møtt to ganger... Anonymkode: ddef1...cb4 Alle er ikke som deg. Merkelig det der Anonymkode: a4dd1...8a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Alle er ikke som deg. Merkelig det der Anonymkode: a4dd1...8a3 Å herregud. Visst du ikke kan komme med kommentarer på hva jeg spør om. La vær å svar da 😅 Anonymkode: a6bb2...fe9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden Ser du fikk to svar på helt andre ting enn du spurte om. En som ikke liker utveksling av nakenbilder, og derfor mener du heller ikke bør like det, og en som helt uoppfordret påstår det er automatikk i at man har tid til å reise 12 timer bare man har lyst nok til det. Pussig greie. Selv tenker jeg (mann på drøyt 30, om det betyr noe) at det du beskriver i andre og tredje avsnitt stinker av ønske om forpliktelse. Tanken om at dette skal være uforpliktende for begge parter ser det ut til at han har forlatt helt. Det har jo du også, slik jeg forstår deg, så du vet bedre enn de fleste hvor fort det kan skje. Jeg synes derimot det er vanskeligere å vurdere om han er dypt forelsket, eller om først og fremst har utviklet et vissst kontrollbehov og ønsker å være sikker på at du ikke forsvinner uten samtidig å gi deg tilsvarende lovnader. Det er lovende (hvis du da ønsker at dette skal utvikle seg videre) at han har fortalt venner om deg, og at det er deg han ringer ved alle mulige anledninger. Samtidig virker konstant oversikt over sosiale medier, spørsmål om du drar alene hjem etc. mistenksomt vel så mye som det virker kjærlig og omsorgsfullt. Det er selvfølgelig mulig å være litt sånn uten at det er noe galt i det, men en del av tegnene du tolker som romantisk interesse kan være både romantisk interesse og litt nevrotisk kontrollbehov. Tenker uansett det er åpenbart at han ønsker at du forplikter deg til ham, så tør jeg ikke si noe sikkert om i hvor stor grad han selv vil reelt forplikte seg til deg. Anonymkode: 38eb0...ad7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Ser du fikk to svar på helt andre ting enn du spurte om. En som ikke liker utveksling av nakenbilder, og derfor mener du heller ikke bør like det, og en som helt uoppfordret påstår det er automatikk i at man har tid til å reise 12 timer bare man har lyst nok til det. Pussig greie. Selv tenker jeg (mann på drøyt 30, om det betyr noe) at det du beskriver i andre og tredje avsnitt stinker av ønske om forpliktelse. Tanken om at dette skal være uforpliktende for begge parter ser det ut til at han har forlatt helt. Det har jo du også, slik jeg forstår deg, så du vet bedre enn de fleste hvor fort det kan skje. Jeg synes derimot det er vanskeligere å vurdere om han er dypt forelsket, eller om først og fremst har utviklet et vissst kontrollbehov og ønsker å være sikker på at du ikke forsvinner uten samtidig å gi deg tilsvarende lovnader. Det er lovende (hvis du da ønsker at dette skal utvikle seg videre) at han har fortalt venner om deg, og at det er deg han ringer ved alle mulige anledninger. Samtidig virker konstant oversikt over sosiale medier, spørsmål om du drar alene hjem etc. mistenksomt vel så mye som det virker kjærlig og omsorgsfullt. Det er selvfølgelig mulig å være litt sånn uten at det er noe galt i det, men en del av tegnene du tolker som romantisk interesse kan være både romantisk interesse og litt nevrotisk kontrollbehov. Tenker uansett det er åpenbart at han ønsker at du forplikter deg til ham, så tør jeg ikke si noe sikkert om i hvor stor grad han selv vil reelt forplikte seg til deg. Anonymkode: 38eb0...ad7 Enig med denne, men vær litt på vakt for lovebombing, TS. Altså at han er så på og viser all denne interessen, fordi han vil ha kontroll på deg over tid. Ha klare grenser og følg litt med i forhold til det han driver med når han sjekker alle sosiale medier osv.. det er ikke helt bra. Anonymkode: 76c8e...8ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Del Skrevet 2 timer siden Det var en ekstrem avstand. Ser ikke hvordan del skal gå når ingen kan flytte. Anonymkode: 4c1e2...c8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Del Skrevet 2 timer siden Men er det noe poeng i å fortsette relasjonen, når ingen av dere vil flytte på dere? 12 timer er langt. Anonymkode: f0aed...e79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå