AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #1 Del Skrevet 16. desember 2024 Har du noe form for julepynt som du samler på? Nisser i en serie? Tallerkener? Kopper? Annet? Anonymkode: 6768b...e96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 16. desember 2024 #2 Del Skrevet 16. desember 2024 Nei egentlig ikke. Her er det en salig gryte av mix match og jeg elsker det. Jeg er ikke så glad i sånn tradisjonell julepynt men jeg har fått smaken på Heim sine julekuler men det er nok ikke alle av de jeg kommer til å kjøpe meg som f.eks. Martha og Durek og kronprinsparet kommer nok heller ikke til å henge på juletreet så jeg kan ikke si jeg samler sånn sett. Men ellers så er det mye forskjellig, litt av alt det jeg liker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #3 Del Skrevet 19. desember 2024 Jeg samler på juleservise. Ellers prøver jeg å begrense julepynt litt nå. Har ikke så god plass. Anonymkode: 91f5d...b4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #4 Del Skrevet 19. desember 2024 Servise, og hjemmelaget pynt fra de fire barna. Og litt pynt fra bestemorhjemmet og barndomshjemmet. Anonymkode: a8ff8...eac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 19. desember 2024 #5 Del Skrevet 19. desember 2024 skreppamedleppa skrev (På 16.12.2024 den 16.27): Nei egentlig ikke. Her er det en salig gryte av mix match og jeg elsker det. Jeg er ikke så glad i sånn tradisjonell julepynt men jeg har fått smaken på Heim sine julekuler men det er nok ikke alle av de jeg kommer til å kjøpe meg som f.eks. Martha og Durek og kronprinsparet kommer nok heller ikke til å henge på juletreet så jeg kan ikke si jeg samler sånn sett. Men ellers så er det mye forskjellig, litt av alt det jeg liker. Jeg har kongen og dronningen, men i år kommer de ikke opp på juletreet- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 19. desember 2024 #6 Del Skrevet 19. desember 2024 Nei..er en blanding med julepynt arvet fra min familie, noe fra mannens familie og som vi har fått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #7 Del Skrevet 19. desember 2024 Jeg kjøper alltid med meg juletrepynt på ferie, hyggelig å mimre hvert år når vi pynter treet 😊 Alt i fra glorete turist julekuler til lokalt håndtverk, ettersom hva jeg finner. Anonymkode: d77db...7c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #8 Del Skrevet 19. desember 2024 Kuler i glass til juletreet, fra ulike steder i verden. Anonymkode: fb093...c9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #9 Del Skrevet 19. desember 2024 Mix og match og missmatch her. Litt julepynt fordi den er morsom eller teit (julenissen på en t-rex), noe fra ferier og noe fra en smykkekunstner jeg er veldig glad i. Sistnevnte lager et juletresmykke i sølv eller bronse hvert år, litt ulike og unike fra år til år så det er det gøy å samle på. Feriepynten er jo også en samling slik sett siden det er varianter av samme type pynt men med lokale forskjeller. Noe julepynt er kjøpt brukt, noe arva og noe kjøpt i billigbutikker så det er virkelig litt av alt mulig rart på både treet og annen pynt. Anonymkode: cfdd6...10a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 19. desember 2024 #10 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg samler på juleservise. Ellers prøver jeg å begrense julepynt litt nå. Har ikke så god plass. Anonymkode: 91f5d...b4e Juleservise tar jo mye plass.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #11 Del Skrevet 21. desember 2024 Teller det at jeg på en måte samler på juletrepynt? Kjøper meg noe nytt til treet hvert år, som en koselig tradisjon. Hadde noen år der jeg samlet på porselen malt av min farmor, men der har jeg komplett sett nå. Anonymkode: d859a...987 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #12 Del Skrevet 21. desember 2024 Barnas julepynt samler jeg på. 😆 Anonymkode: 29f4d...912 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 21. desember 2024 #13 Del Skrevet 21. desember 2024 Jeg samler vel ikke akkurat, men synes gammeldagse nisser og søte figurer er fine å pynte med, og juleduker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #14 Del Skrevet 21. desember 2024 Thyra skrev (På 19.12.2024 den 22.22): Juleservise tar jo mye plass.. Jada, men det er en prioritering. Derfor begrenser jeg alt annet. Anonymkode: 91f5d...b4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå