AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #21 Del Skrevet 6 timer siden Snuppiluppi84 skrev (1 minutt siden): Kalender med bilder av ungene. Det gir man virkelig ikke til andre enn besteforeldre. Anonymkode: 5d735...7e3 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppiluppi84 Skrevet 6 timer siden #22 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det gir man virkelig ikke til andre enn besteforeldre. Anonymkode: 5d735...7e3 Hvorfor i alle dager ikke? Det gir man selvfølgelig til barnløse onkler og tanter også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #23 Del Skrevet 6 timer siden Snuppiluppi84 skrev (Akkurat nå): Hvorfor i alle dager ikke? Det gir man selvfølgelig til barnløse onkler og tanter også. Ikke med mindre de har ønsket seg det. Tantebarn er fint å ha, men det beste er å sende de hjem, trenger de ikke på veggen. Anonymkode: 50e98...cc0 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #24 Del Skrevet 6 timer siden Fordi om det ikke blir helt samme, så sluttet jeg å gi til min niese da hun fikk barn. Barna hennes får gave. Nevøene mine får fortsatt. De har ikke barn. Ettersom vi ikke feirer jul så ofte sammen lengre, har prisnivået gått betraktelig ned. Så spørs hvor lenge det fortsetter. Men hadde jeg vært i din situasjon, der det er snakk om søsken, så hadde jeg selvsagt gitt til mine barnløse søsken, og til barna av de som har det. Anonymkode: c38be...ed4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppiluppi84 Skrevet 6 timer siden #25 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke med mindre de har ønsket seg det. Tantebarn er fint å ha, men det beste er å sende de hjem, trenger de ikke på veggen. Anonymkode: 50e98...cc0 For en trist tante du er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #26 Del Skrevet 6 timer siden Snuppiluppi84 skrev (4 minutter siden): Kalender med bilder av ungene. Kjipeste gaven av dem alle. Jeg er glad i tanteungene mine, men den kalenderen hadde ikke kommet opp på veggen. Vi gir til søsken helt til de eventuelt får barn. Skulle bare mangle. Anonymkode: cff5e...9b6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #27 Del Skrevet 6 timer siden Ok, da skjønner jeg mtp på svarene her at jeg skal gi søskene mine gave. Jeg får se hva jeg kan finne på til dem som ikke er for dyrt. De ønsker ikke bilder av ungene/kalender osv. Ikke noe barna har laget heller. De har dyre gaveønsker. Har prøvd å kjøpe utenom gaveønskene før, og da blir det ikke brukt har jeg funnet ut av. Synes det blir litt feil at vi skal liksom ha en avtale om og ikke kjøpe til hverandre, men at jeg skal kjøpe noe til tusen kroner til dem hver- når de kjøper for rundt en 100 lapp pr barna. Altså 300 kr til sammen på alle barna. Jeg skal se hva jeg finner ut av, men da skal de få gave. Anonymkode: 22ed4...5f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #28 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke med mindre de har ønsket seg det. Tantebarn er fint å ha, men det beste er å sende de hjem, trenger de ikke på veggen. Anonymkode: 50e98...cc0 Her er jeg helt enig med deg. At en synes ens egne barn er det søteste som finnes og gjerne vil se de hver dag på kalenderen, er en ting. Men lite sannsynlig at andre har behov for det. For min del ville jeg foretrukket en kalender fra f eks dyrebeskyttelsen. Det ville betydd at giver tenkte litt lengre enn egen nese. Anonymkode: c38be...ed4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #29 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Vi har en avtale oss søsken i mellom at vi ikke lengre kjøper gave til hverandre. Dem sitt forslag. Jeg er den eneste av oss som har barn. De gir gave til mine barn. Jeg har derfor hvert år likevel kjøpt en gave til dem fra barna. Men da blir det jo sånn at de får gave av meg likevel. Jeg kjøper jo også gave til mine barn, så det er jo likt på den måten. Jeg vet ikke hva jeg tenker om dette lengre. Søskene mine er i slutten av tyve årene og starten av 30 årene, så de blir ikke glad for noe som barna lager til dem. De er ikke voksne nok til det. Så evt må jeg kjøpe noe. Hva tenker dere om denne saken? Anonymkode: 22ed4...5f0 Hadde droppet gave fra barna. Anonymkode: 06f58...784 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #30 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok, da skjønner jeg mtp på svarene her at jeg skal gi søskene mine gave. Jeg får se hva jeg kan finne på til dem som ikke er for dyrt. De ønsker ikke bilder av ungene/kalender osv. Ikke noe barna har laget heller. De har dyre gaveønsker. Har prøvd å kjøpe utenom gaveønskene før, og da blir det ikke brukt har jeg funnet ut av. Synes det blir litt feil at vi skal liksom ha en avtale om og ikke kjøpe til hverandre, men at jeg skal kjøpe noe til tusen kroner til dem hver- når de kjøper for rundt en 100 lapp pr barna. Altså 300 kr til sammen på alle barna. Jeg skal se hva jeg finner ut av, men da skal de få gave. Anonymkode: 22ed4...5f0 Da kjøper du et brett med spekepølser til samme pris til dem. De står jo på stands på alle sentre nå. Du skal IKKE kjøpe til flere tusen. Anonymkode: 50e98...cc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #31 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok, da skjønner jeg mtp på svarene her at jeg skal gi søskene mine gave. Jeg får se hva jeg kan finne på til dem som ikke er for dyrt. De ønsker ikke bilder av ungene/kalender osv. Ikke noe barna har laget heller. De har dyre gaveønsker. Har prøvd å kjøpe utenom gaveønskene før, og da blir det ikke brukt har jeg funnet ut av. Synes det blir litt feil at vi skal liksom ha en avtale om og ikke kjøpe til hverandre, men at jeg skal kjøpe noe til tusen kroner til dem hver- når de kjøper for rundt en 100 lapp pr barna. Altså 300 kr til sammen på alle barna. Jeg skal se hva jeg finner ut av, men da skal de få gave. Anonymkode: 22ed4...5f0 Hva med noe som kan drikkes eller spises? Vin, olivenolje, fenalår eller noe i den duren. Det setter iallfall jeg pris på. Anonymkode: cff5e...9b6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #32 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ok, da skjønner jeg mtp på svarene her at jeg skal gi søskene mine gave. Jeg får se hva jeg kan finne på til dem som ikke er for dyrt. De ønsker ikke bilder av ungene/kalender osv. Ikke noe barna har laget heller. De har dyre gaveønsker. Har prøvd å kjøpe utenom gaveønskene før, og da blir det ikke brukt har jeg funnet ut av. Synes det blir litt feil at vi skal liksom ha en avtale om og ikke kjøpe til hverandre, men at jeg skal kjøpe noe til tusen kroner til dem hver- når de kjøper for rundt en 100 lapp pr barna. Altså 300 kr til sammen på alle barna. Jeg skal se hva jeg finner ut av, men da skal de få gave. Anonymkode: 22ed4...5f0 Litt rart at de formidler så dyre ønsker, når de gir så rimelige gaver selv. Men finnes jo mye greit til kr 300: gavepakker med kaffe og sjokolade, spekepølser, noen gode oster og en flaske vin. Anonymkode: c38be...ed4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #33 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har en avtale oss søsken i mellom at vi ikke lengre kjøper gave til hverandre. Dem sitt forslag. Jeg er den eneste av oss som har barn. De gir gave til mine barn. Jeg har derfor hvert år likevel kjøpt en gave til dem fra barna. Men da blir det jo sånn at de får gave av meg likevel. Jeg kjøper jo også gave til mine barn, så det er jo likt på den måten. Jeg vet ikke hva jeg tenker om dette lengre. Søskene mine er i slutten av tyve årene og starten av 30 årene, så de blir ikke glad for noe som barna lager til dem. De er ikke voksne nok til det. Så evt må jeg kjøpe noe. Hva tenker dere om denne saken? Anonymkode: 22ed4...5f0 Selvfølgelig kjøper du til de fra barna! Når om de får barn kjøper du til dem,ikke de. Anonymkode: 3bdcb...8dc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #34 Del Skrevet 5 timer siden Snuppiluppi84 skrev (47 minutter siden): Hvorfor i alle dager ikke? Det gir man selvfølgelig til barnløse onkler og tanter også. Nei!!!! Anonymkode: a0fd6...b0c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #35 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Synes det blir litt feil at vi skal liksom ha en avtale om og ikke kjøpe til hverandre, men at jeg skal kjøpe noe til tusen kroner til dem hver- når de kjøper for rundt en 100 lapp pr barna. Altså 300 kr til sammen på alle barna. Jeg skal se hva jeg finner ut av, men da skal de få gave. Anonymkode: 22ed4...5f0 Jeg hadde droppet gaver helt (fra neste år) når de gir så lite og ønsker dyre ting retur. Anonymkode: 604be...c7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #36 Del Skrevet 3 timer siden Hvordan klarer de å kjøpe så billige gaver til barna? Har brukt 200-300 kroner på gaver til venners barn... Men kjøp i samme priskategori tilbake. Ei flaske vin. Et par hansker. Ei pocketbok på tilbud. Hva er det egentlig som står på ønskelista deres? Anonymkode: 59ed5...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå