AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Hei Vi vurderer å skaffe katt men nøler litt pga et barn i hus med astma og allergi mot midd+ bjørk. Tross av allergi mot sistnevnte så merker jeg ingen reaksjon. Han er frisk og rask og er nesten aldri syk. Eneste er astmaen som blir verre ved høsten, og bedre/ ikke aktiv resten av året. Ellers noen ggr ved fotballtrening/kamp der han anstrenger seg maks. Han er 8 år. Har noen barn med astma og har hatt katt? Tok allergi test hos legen i våres og fant ut dette. Husker ikke helt om testen inkluderer allergi mot dyr eller ikke. Fikk iallefall kun svar at det var disse 3 tingene som ga utslag. Anonymkode: f0f57...da3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Ta kontakt med en oppdretter av sibirkatt (ville gått for en neva masquerade selv 😍) og spør pent om du kan få låne en og prøve ut en uke. De er allergivennlige. Spesielt om foreldre er gentestet (som er en selvfølge å sjekke opp i når det kommer til dere tenker jeg) Anonymkode: 79df4...aca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Jeg har astma og pollenallergier og er oppvokst med både katt og hund, dessuten på gård med mange andre dyr. Aldri reagert på noen av dyrene - kun på å være inne i fjøset, og det handler nok mer om støv fra høy og diverse. Du må jo være forberedt på at katten ryker dersom barnet skulle utvikle allergi, men i utgangspunktet trenger det ikke være noe problem. Anonymkode: fb759...081 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Ville jo først og fremst sjekket om allergi-testen dere tok inkluderte dyr. Anonymkode: 49970...4b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå