Gå til innhold

Student 21 år UiB sammenliknende politikk som vurderer å bytte

Student1239

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er 21 år gammel. Jeg har studert ett år med økonomi og administrasjon og er studerer sammenliknende politikk årsstudium. Jeg har også noen enkeltemner fra UiO. Jeg har ikke akkurat gjort lite de 3 siste årene, har prøvd veldig mye forskjellig for å se hva jeg liker. Saken er at jeg liker veldig mye og det skaper problemer med å finne ut av hva jeg vil gjøre resten av livet. Jeg vurderer nå sykepleier fordi det gir sikker jobb og jeg elsker å være rundt mennesker. Problemet er at jeg føler at jeg ligger så langt bak. I år går de som startet rett fra vgs ut med en bachelor og jeg sitter uten noe og vet egentlig ikke 100% hva jeg vil. Synes det er skummelt og blir veldig usikker. Har fått råd fra familien og de tror jeg hadde passet veldig godt som sykepleier med min energiske og nysgjerrige peronelighet. Jeg har nesten ikke noe gjeld fra lånekassen. Rundt 80 000. Skal ikke ta lån og stipend neste år å heller bruke av min egen buffer. synes dere det er seint å bytte studie nå? Tror dere sykepleier er et bra yrket? Håper på noen generelle råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...