Gå til innhold

En mann uten empati og omsorg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Absolutt ikke.

Men noen lager mye styr for ingenting. Og da går man lei.

TS er visst ikke en av de.

Og hadde nok hatt det bedre uten denne mannen.

Anonymkode: c72f2...c66

Det er jeg helt enig i. 

Anonymkode: fd3ec...4b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg vet, men det er ikke lett. Hvordan er din mann? Eller du om du er mann?

Anonymkode: ef578...8be

Det er vanskelig å si, for jeg pleier ikke ha sammenbrudd. Det burde vel ikke du ha heller, og det virker jo nokså sannsynlig at forholdet ditt medvirker til at du likevel får det. Så dette handler vel først og fremst om hensynet til din egen psykiske helse. Du tåler ikke å utsettes for dette forholdet. Og ærlig talt, slik du beskriver det, så burde vel ingen behøve å tåle det heller. Dette er ikke et godt forhold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din opplevelse rundt fødsel høres ganske lik ut som min, det var ingen omsorg. Jeg var på sykehuset og ble igangsatt over 5 dager. Han var der de 2 siste og spurte ikke én eneste gang om hvordan det gikk. 

8 måneder etter vi fikk barn orket jeg ikke mer, det var nok da jeg klarte å se alt tydelig for da hadde jeg mer behov for hans hjelp og støtte. Vi var gift i 10 år. Så 8 måneder etter baby kom, ba jeg ham flytte ut. Det har vært så mange sinnsyke opplevelser. Sett i ettertid er han en klassisk narsissist på alle punkter. Jeg priser meg lykkelig over at jeg klarte å komme meg ut. Det har nå gått 5 måneder. 

Jeg ønsket ikke at barnet mitt skulle vokse opp sånn, så det ble Min motivasjon. Håper du også klarer å gå.

Anonymkode: fbef0...1ed

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil legge til at når jeg var syk eller lignende så ble han sur på meg, det var ingen hjelp å få. Hvis han var syk så var det det verste som kunne skje og han hadde vondeste av alle. Hemoroider kunne ikke sammenlignes med at jeg hadde nyrestein. Hemoroider var verre (tydeligvis) 

Jeg priser meg lykkelig for at jeg har kommet meg ut!

Anonymkode: fbef0...1ed

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet TS! Ingen skal leve slik du gjer. 

Berre ved at du har skrive den overskrifta di så veit du jo kva du må gjere ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eks var sånn. Derfor en eks. Jeg var helt satt ute av spill etter en operasjon, og han måtte motvillig ta i et tak hjemme. Dette bruke han for alt det var verdt når jeg kom meg på bena igjen, men ble sliten av ettervirkningene av behandlingen. Da fikk jeg ikke noe hjelp, for jeg lå tross alt ikke i sengen og han hadde jo allerede vasket huset i tre uker. Altså, hele tre ganger. Min nåværende kjæreste er helt motsatt. Stiller opp, bryr seg om meg, gir meg klem og støtte. Han lar meg ikke sitte en hel time i gråt uten at han spør hva han kan gjøre for meg. Jeg skal opereres snart, og han stiller opp, er med og er inneforstått, og har ikke noe problem med, at jeg kommer til å være ute av spill igjen noen uker. Han gjør det med glede. Du er nødt å komme deg vekk fra han mannen din, han tar seg alt for store friheter.

Anonymkode: d7eb2...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...