AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Jeg uttrykker meg bedre skriftlig enn muntlig, og har kommet i en situasjon der jeg gjerne skulle fått noen innspill fra en nøytral part , og hadde vedkommende vært fagperson (psykolog , annen klok profesjon) hadde det vært en fordel. Tidligere fantes Lommelegen, men den er lagt ned. Finnes det tilsvarende? Altså at man betaler for å skrive et velformulert spørsmål og får et svar? Del gjerne link i såfall. på forhånd takk for svar Anonymkode: dd5f2...9dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har en tilsvarende tjeneste gjennom helseforsikringen på jobben. Du kan sjekke om dere har noe tilsvarende? Anonymkode: bcb2c...712 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Det fins mange online allmennleger og psykologer man kan skrive til. Er bare å Google. Får time samme uke. Anonymkode: edc10...6c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Dr. Dropin eller lignende? Anonymkode: 2836c...b01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Dr. Dropin eller lignende? Anonymkode: 2836c...b01 De tilbyr skriv/svar-tjenester? Anonymkode: dd5f2...9dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Det fins mange online allmennleger og psykologer man kan skrive til. Er bare å Google. Får time samme uke. Anonymkode: edc10...6c0 Ja men tenker ikke video/ telefon, men skriftlig? Anonymkode: dd5f2...9dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilma89 Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Hva med å sende en e-konsultasjon til fastlegen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Wilma89 skrev (Akkurat nå): Hva med å sende en e-konsultasjon til fastlegen? Jeg er jo litt ute etter anonymiteten i det. E - konsult brukes heller ikke slik, hvertfall ikke av min fastlege. Ønsker altså svar skriftlig . Anonymkode: dd5f2...9dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå