AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden For sju år siden ødela jeg et samboerskap. Jeg var utro med en annen mann og det pågikk en stund. Det var patetisk klassisk "rus" og helt sykt god sex. Men jeg ødela alt og det var stygt. Min eneste "unnskyldning" er at jeg var veldig ung. Jeg var alene i flere år, før jeg traff han jeg nå er gift med. Jeg har aldri gjort noe galt og alt er fint. Jeg har ikke fortalt mannen om det som skjedde den gangen, men han vet at jeg var samboer og at det ble slutt på en vond måte. I forrige uke traff jeg han andre fra den gangen på gata i Oslo. Jeg brøt all kontakt med han også den gangen og hadde ikke trodd jeg skulle se igjen. Nå er jeg redd, redd for ting inni meg. Jeg sa at jeg ikke ville ha kontakt når han ville ta en vinglass for catching up. Men så added han meg og jeg får helt angst. Hva skal jeg gjøre? Fortelle alt hjemme og få hjelp til å skjerme meg? Anonymkode: d3fe3...c49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunmedham Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden (endret) Fortell. Da er du usårbar. Og du fratar deg muligheter til å gjøre slikt du ikke vil. Endret 5 timer siden av Hunmedham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Du blokkerer/godtar ikke adding og lar livet fortsette som før. Anonymkode: 02e36...c8c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du blokkerer/godtar ikke adding og lar livet fortsette som før. Anonymkode: 02e36...c8c ☝️ Selv om han adda deg så betyr ikke det at du må godta det. Anonymkode: 8a18c...087 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå