AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Det var ingen butikkansatte i den betjente kassa, så jeg valgte selvbetjent fordi jeg hadde dårlig tid. Jeg liker ikke de selvbetjente kassene, er redd for å gjøre feil, og blir ofte trukket til kontroll, så da tar det ofte lenger tid enn å gå i den betjente kassa. Jeg hadde fire varer, slo inn tre, og prøvde å søke opp den fjerde. Fant den ikke, selv om jeg prøvde to ganger. Gikk da til den betjente kassa og sa til den ansatte at jeg slo inn noen varer på den selvbetjente (slik at han kunne slette dem før neste kunde), og at jeg ikke fant den siste, derfor byttet jeg til en betjent kasse. Den ansatte så surt på meg og sa at den fjerde varen var jo der, jeg var bare dårlig til å lete. Jeg sa at jeg faktisk ikke fant varen, og da sa han at varen er jo der, hvordan er det mulig å ikke finne den? Altså. Når jeg gjør jobben som de egentlig skal utføre, så skal jeg ikke i tillegg ha tilsnakk og frekk tale for at jeg ikke greier jobben like bra som dem. Har flere her opplevd slike sure ansatte? Anonymkode: fad86...be8 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Det er rett før jul. Anonymkode: 7bff7...af5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er rett før jul. Anonymkode: 7bff7...af5 Og da er det greit å være ufyselig mot kundene? Det var ikke mange kunder i butikken, så det er ingen unnskyldning. Vi var totalt tre stykker i kassa. Anonymkode: fad86...be8 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden tvert imot opplever jeg de ansatte som ekstra hjelpsomme mot uhøflige kunder i tiden før jul.. Anonymkode: a2e65...669 10 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og da er det greit å være ufyselig mot kundene? Det var ikke mange kunder i butikken, så det er ingen unnskyldning. Vi var totalt tre stykker i kassa. Anonymkode: fad86...be8 Det du beskriver er ikke noen som er ufyselige. Seriøst. Hvor god tid har du til å være så dramatisk? Det er rett før jul, lange dager eller den ansatte har kanskje en dårlig dag av en eller annen grunn. Let it go! At mennesker som deg orker å bruke så mye tid og energi på å henge seg opp i den minste ting og ta alt så personlig fatter jeg ikke. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden De konstaterte jo bare fakta. Varen er der, du har letet dårlig. Så vet du det til neste gang. Noen er så nærtagende... Anonymkode: bfb7c...071 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Nei, aldri opplevd noe lignende. Du hadde nok bare uflaks og denne personen hadde en dårlig dag. Anonymkode: 5f17f...11c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Jeg skjønner at det er ekkelt at folk blir sure, men du gjorde jo noe litt teit da. Det hadde vært mye bedre å bli stående ved selvbetjeningskassa og ventet på hjelp, enn å bare gå fra den midt i handelen. Anonymkode: cb2e6...8f6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Service er borte stort sett alle plasser. Færre ansatte, mere jobb. Stod på kappahl forrige uke. 2 ansatte på hele butikken midt i rushen på oslo city i juletiden. Ingen hjelp å få. Måtte stå i kø i 15 min får å stille ett spørsmål, hente riktig vare selv og deretter stå i ny kø i 20 minutter. Men sånn blir det når alt skal eies av ett fåtall personer som vil få samme sum inn på sin konto uansett hvor god / dårlig servicen er for kundene har ikke så mange valg og legger pengene igjen der uansett.. Anonymkode: afe7f...e49 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Og da er det greit å være ufyselig mot kundene? Det var ikke mange kunder i butikken, så det er ingen unnskyldning. Vi var totalt tre stykker i kassa. Anonymkode: fad86...be8 Ufyselig var han ikke, men uhøflig fremstilt var det jo. Men om du synes dette var ille, bør du se hvordan de i butikken behandles av visse kunder. Det er Karens sin høytid, det klages og kjeftes. Mulig denne ansatte nettopp var blitt skjelt ut for noe helt unødvendig, og det gikk desverre utover deg, ikke alle ansatte har jobbet lenge nok til å la kjeft preller av som vann på gåsa. Du kan velge å være den storsinnede og la det gå. Og tenke at du gjorde ikke noe galt. Så lenge du ikke var uhøflig lå ikke problemet hos deg. Anonymkode: 408c8...afe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden Med tanke på hvordan folk liker å fremstille seg selv i sine egne historier, så vil jeg tippe at du _tolka_ den ansatte som sur og frekk, mens han i virkeligheten var service innstilt. Hva var det ellers han skulle ha sagt? Du leita ikke godt nok, det er faktisk svaret. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): De konstaterte jo bare fakta. Varen er der, du har letet dårlig. Så vet du det til neste gang. Noen er så nærtagende... Anonymkode: bfb7c...071 Konsekvensen blir at jeg unngår disse kassene fremover. Anonymkode: fad86...be8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg skjønner at det er ekkelt at folk blir sure, men du gjorde jo noe litt teit da. Det hadde vært mye bedre å bli stående ved selvbetjeningskassa og ventet på hjelp, enn å bare gå fra den midt i handelen. Anonymkode: cb2e6...8f6 De hadde ingen "ringeklokke" ved den selvbetjente kassa, og jeg hadde ikke så lang tid å bli stående. Anonymkode: fad86...be8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Del Skrevet 4 timer siden Bålkaffe skrev (6 minutter siden): Med tanke på hvordan folk liker å fremstille seg selv i sine egne historier, så vil jeg tippe at du _tolka_ den ansatte som sur og frekk, mens han i virkeligheten var service innstilt. Hva var det ellers han skulle ha sagt? Du leita ikke godt nok, det er faktisk svaret. Men spiller det noen rolle hvor godt jeg leita, når han allerede har scannet inn varene i den betjente kassa? Det var jo bare for å belære meg. Jeg sto der med kortet over kortterminalen, så det spilte ingen rolle hva som skjedde i den selvbetjente kassa tidligere. Anonymkode: fad86...be8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden Jeg bruker aldri de selvbetjente kassene nettopp av grunner som dette. Og av prinsipp,. Anonymkode: f358b...49c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden Selvsagt har jeg opplevd sure butikkansatte. Den lokale matbutikken min har ei som ser ut som hun er støpt i en geipeform - aldri sett dama trekke på smilebåndet - som utelukkende grynter om man henvender seg til henne og uten unntak snakker så nedlatende at det kan friste med en ørefik. Har overhørt henne snakke med kolleger og andre kunder på akkurat samme vis, handler neppe om min fremtreden. Imidlertid er det store flertallet av butikkansatte jeg møter, hyggelige folk som gjør jobben sin på en bra måte. Anonymkode: e2dd2...0e7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden Kanskje vedkommende hadde en dårlig dag Anonymkode: 27b1e...996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (54 minutter siden): De hadde ingen "ringeklokke" ved den selvbetjente kassa, og jeg hadde ikke så lang tid å bli stående. Anonymkode: fad86...be8 Du trykker på knappen på skjermen som heter "tilkall hjelp".... Jeg forstår egentlig godt at den ansatte følte for å belære deg litt. Anonymkode: bfb7c...071 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #19 Del Skrevet 3 timer siden Skjønner deg godt ts. Det er ikke god kundeservice. Anonymkode: c1d3a...23d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #20 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det var ingen butikkansatte i den betjente kassa, så jeg valgte selvbetjent fordi jeg hadde dårlig tid. Jeg liker ikke de selvbetjente kassene, er redd for å gjøre feil, og blir ofte trukket til kontroll, så da tar det ofte lenger tid enn å gå i den betjente kassa. Jeg hadde fire varer, slo inn tre, og prøvde å søke opp den fjerde. Fant den ikke, selv om jeg prøvde to ganger. Gikk da til den betjente kassa og sa til den ansatte at jeg slo inn noen varer på den selvbetjente (slik at han kunne slette dem før neste kunde), og at jeg ikke fant den siste, derfor byttet jeg til en betjent kasse. Den ansatte så surt på meg og sa at den fjerde varen var jo der, jeg var bare dårlig til å lete. Jeg sa at jeg faktisk ikke fant varen, og da sa han at varen er jo der, hvordan er det mulig å ikke finne den? Altså. Når jeg gjør jobben som de egentlig skal utføre, så skal jeg ikke i tillegg ha tilsnakk og frekk tale for at jeg ikke greier jobben like bra som dem. Har flere her opplevd slike sure ansatte? Anonymkode: fad86...be8 De burde ikke være sure mot deg, samtidig synes jeg du framstår noe hjelpeløs. Det er virkelig ikke vanskelig å bruke de kassene, med mindre man han bestemt seg for at det er vanskelig. Det er jo en knapp på disse kassene hvor du kan be om assistanse, du burde ha trykket på dem. Uansett er det uprofesjonelt av personen å bli sur på deg. Hen burde heller følge deg bort til kassen og vise deg hvor du finner varen. Anonymkode: fda94...acb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå