AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #1 Del Skrevet 16. desember 2024 Har man en mann/sambo som ikke evner lenger for eksempel.. Så legger man jo merke til at Kondomeriet kjører mye reklame i tv, og det er dyrt. Så for å tjene på dette, må de jo selge uhorvelig mange dildoer og vibratorer! Skulle da tro at dere over 60 er gode kunder og som regel grei økonomi til å shoppe? Bare nysgjerrig da. Anonymkode: e41c4...936 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #2 Del Skrevet 16. desember 2024 Damer 60+ sitter i parken og mater fugler, spiller bingo eller er hjemme og strikker sokker til barnebarna. Deres tørre underliv er forlengst et avsluttet kapittel.. eller.? Anonymkode: 3dfda...eab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #3 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Damer 60+ sitter i parken og mater fugler, spiller bingo eller er hjemme og strikker sokker til barnebarna. Deres tørre underliv er forlengst et avsluttet kapittel.. eller.? Anonymkode: 3dfda...eab O.K. Anonymkode: e41c4...936 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #4 Del Skrevet 16. desember 2024 Damer på 60 med skjerf rundt halsen, kort hår, og ørepynt av tre, er blant de som forsyner seg grovest av dildoer og vibratorer. Anonymkode: 9b74f...813 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #5 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har man en mann/sambo som ikke evner lenger for eksempel.. Så legger man jo merke til at Kondomeriet kjører mye reklame i tv, og det er dyrt. Så for å tjene på dette, må de jo selge uhorvelig mange dildoer og vibratorer! Skulle da tro at dere over 60 er gode kunder og som regel grei økonomi til å shoppe? Bare nysgjerrig da. Anonymkode: e41c4...936 Jeg er 61 år og har helt grei økonomi. Men jeg bruker ikke noen av pengene mine på sexleketøy. Det sluttet jeg med for ti år siden, da jeg kom i overgangsalderen. Etter det har jeg ikke hatt noe sexlyst. Jeg har ikke en gang lyst til å få lyst lenger. Fra jeg var 20 til 50, så hadde jeg et meget aktivt sexliv. Jeg hadde sex med min mann 3-5 ganger per uke, og onanerte de andre dagene. Masse sexleketøy i skuffen. Men så tok det altså helt slutt. Anonymkode: ae25c...621 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #6 Del Skrevet 16. desember 2024 Nærmer meg aldersmessig, har en mann som funker veldig bra, og til tross for det supplerer jeg gjerne med både womanizer og buttplug. Hilsen kvinne 59, kort hår, øredobber i gull, skjerf og fuglebrett. Anonymkode: cf616...251 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #7 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg er 61 år og har helt grei økonomi. Men jeg bruker ikke noen av pengene mine på sexleketøy. Det sluttet jeg med for ti år siden, da jeg kom i overgangsalderen. Etter det har jeg ikke hatt noe sexlyst. Jeg har ikke en gang lyst til å få lyst lenger. Fra jeg var 20 til 50, så hadde jeg et meget aktivt sexliv. Jeg hadde sex med min mann 3-5 ganger per uke, og onanerte de andre dagene. Masse sexleketøy i skuffen. Men så tok det altså helt slutt. Anonymkode: ae25c...621 Kan arve leketøyet ditt da? Anonymkode: e41c4...936 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #8 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er 61 år og har helt grei økonomi. Men jeg bruker ikke noen av pengene mine på sexleketøy. Det sluttet jeg med for ti år siden, da jeg kom i overgangsalderen. Etter det har jeg ikke hatt noe sexlyst. Jeg har ikke en gang lyst til å få lyst lenger. Fra jeg var 20 til 50, så hadde jeg et meget aktivt sexliv. Jeg hadde sex med min mann 3-5 ganger per uke, og onanerte de andre dagene. Masse sexleketøy i skuffen. Men så tok det altså helt slutt. Anonymkode: ae25c...621 Er vel like greit? Anonymkode: 111ce...3e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #9 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Er vel like greit? Anonymkode: 111ce...3e0 Om jeg var singel, ja. Dessverre så gar mannen min like stor sexlyst som før ☹️ Anonymkode: ae25c...621 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #10 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er 61 år og har helt grei økonomi. Men jeg bruker ikke noen av pengene mine på sexleketøy. Det sluttet jeg med for ti år siden, da jeg kom i overgangsalderen. Etter det har jeg ikke hatt noe sexlyst. Jeg har ikke en gang lyst til å få lyst lenger. Fra jeg var 20 til 50, så hadde jeg et meget aktivt sexliv. Jeg hadde sex med min mann 3-5 ganger per uke, og onanerte de andre dagene. Masse sexleketøy i skuffen. Men så tok det altså helt slutt. Anonymkode: ae25c...621 Hei, har du prøvd hormonbehandling? Jeg er 55 år og er akkurat i starten på overgangsalderen. Jeg merker at jeg har mistet lysten men jeg har jo fortsatt lyst å ha lyst. Er singel så jeg har ingen press, sånn sett. Anonymkode: 474c6...aa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #11 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Om jeg var singel, ja. Dessverre så gar mannen min like stor sexlyst som før ☹️ Anonymkode: ae25c...621 Ja. Noe av poenget i tråden. I forhold der den ene ikke vil, kan, eller evner å ha sex lenger, hva gjør den andre i forholdet da? Ikke alle liker liksom å være utro heller av respekt for ektefelle, barn osv. Men lysten ligger der... Anonymkode: e41c4...936 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magwen Skrevet 16. desember 2024 #12 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er 61 år og har helt grei økonomi. Men jeg bruker ikke noen av pengene mine på sexleketøy. Det sluttet jeg med for ti år siden, da jeg kom i overgangsalderen. Etter det har jeg ikke hatt noe sexlyst. Jeg har ikke en gang lyst til å få lyst lenger. Fra jeg var 20 til 50, så hadde jeg et meget aktivt sexliv. Jeg hadde sex med min mann 3-5 ganger per uke, og onanerte de andre dagene. Masse sexleketøy i skuffen. Men så tok det altså helt slutt. Anonymkode: ae25c...621 Når dere hadde så utrolig hærlig sexliv, hvorfor ble det slutt?? Kunne du tenk deg å hatt like heftig sexliv som du hadde🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magwen Skrevet 16. desember 2024 #13 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nærmer meg aldersmessig, har en mann som funker veldig bra, og til tross for det supplerer jeg gjerne med både womanizer og buttplug. Hilsen kvinne 59, kort hår, øredobber i gull, skjerf og fuglebrett. Anonymkode: cf616...251 Deilig at du du holder kosen så heftig. 🥰🥰. Fortsatt lengeeeeeeee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #14 Del Skrevet 16. desember 2024 Magwen skrev (5 minutter siden): Når dere hadde så utrolig hærlig sexliv, hvorfor ble det slutt?? Kunne du tenk deg å hatt like heftig sexliv som du hadde🥰🥰 Det tok slutt fordi jeg kom i overgangsalderen. Det var altså ikke noe hverken jeg eller min mann hadde skyld i. Anonymkode: ae25c...621 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #15 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, har du prøvd hormonbehandling? Jeg er 55 år og er akkurat i starten på overgangsalderen. Jeg merker at jeg har mistet lysten men jeg har jo fortsatt lyst å ha lyst. Er singel så jeg har ingen press, sånn sett. Anonymkode: 474c6...aa6 Legene vil ikke gi meg hormonbehandling fordi jeg har hatt kreft. Anonymkode: ae25c...621 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #16 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Legene vil ikke gi meg hormonbehandling fordi jeg har hatt kreft. Anonymkode: ae25c...621 Okei, ja det har jeg lest, at det ikke går overens. Takk for svaret🩷 Anonymkode: 474c6...aa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #17 Del Skrevet 16. desember 2024 De fleste at de vil jeg tro Anonymkode: 0b4b0...78a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #18 Del Skrevet 16. desember 2024 Ikke meningen å være frekk, men får ekle bilder i hodet… Anonymkode: 05699...201 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #19 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke meningen å være frekk, men får ekle bilder i hodet… Anonymkode: 05699...201 På hvilken måte da? Hvor gammel er du? Hmm. Du har lagt merke til at de fleste damer over 60 holder seg flotte? Anonymkode: 474c6...aa6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #20 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke meningen å være frekk, men får ekle bilder i hodet… Anonymkode: 05699...201 Det fine med dildo eller annet er at de ikke bryr seg om åssen det ser ut der nede/inne😎 Anonymkode: e41c4...936 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå