AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #1 Del Skrevet 16. desember 2024 Trenger ikke å nevne noen spesifikke medier. Men det er jo bare prat om hvordan få sex med denne måten, vi bør ha mer sex osv osv. Er en underliggende melding på alle disse artiklene at alle nordmenner har tilgang til sex, men det er totalt helt feil. Skaper ikke det mer incels og ensomme(spesielt menn)som sliter med å kontakt med damer? At det Simen Velle sa for noen måneder siden heller mer bensin på bålet? Anonymkode: 0b489...acb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #2 Del Skrevet 16. desember 2024 Jeg tenkte nettopp på at media skaper bilde av menn som hyggelige fedre og med evne til kjærlighet. Velbalanserte reale arbeidskarer med gode hensikter. Stabile familieoverhoder... Når man møter de i virkeligheten er de sexfikserte utro luringer, som syns det er helt greit å sexchatte med andre damer på ulike apper, tømme seg i damer de har lite respekt for... Media gir ganske feilbilde av mye forskjellig. Anonymkode: 8f547...de9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #3 Del Skrevet 17. desember 2024 De prøver å fremstille som sex er lite lett å få tak i som å kjøpe en brus...... Anonymkode: 0b489...acb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #4 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 17.12.2024 den 9.57): De prøver å fremstille som sex er lite lett å få tak i som å kjøpe en brus...... Anonymkode: 0b489...acb det er jo sikkert det for journalister da og det miljøet. det er sikkert ikke de mest snerpete. generelt sett, altså. men mange har jo et eller annet som ekskluderer dem fra noe som "alle" gjør, vel? de fleste gjør vel det beste ut av det ... Anonymkode: 008a1...847 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #5 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 16.12.2024 den 11.29): Jeg tenkte nettopp på at media skaper bilde av menn som hyggelige fedre og med evne til kjærlighet. Velbalanserte reale arbeidskarer med gode hensikter. Stabile familieoverhoder... Når man møter de i virkeligheten er de sexfikserte utro luringer, som syns det er helt greit å sexchatte med andre damer på ulike apper, tømme seg i damer de har lite respekt for... Media gir ganske feilbilde av mye forskjellig. Anonymkode: 8f547...de9 At du har hatt dårlige erfaringer med menn betyr ikke at alle er sånn. De fleste menn og kvinner jeg møter prøver å være ok personer. Ingen våkner en morgen og tenker «i dag skal jeg være en dritt». Jeg tror veldig få blir uberørt av at deres handlinger sårer andre. Så er vi feilbarlige - menn såvel som kvinner. Veldig mange forhold varer ikke livet ut. Fordi vi har feil. Fordi vi blir såret. Fordi vi er skuffet over hverandre eller livet. Og ja, menn og kvinner kan gjøre ting i forhold som de absolutt ikke burde gjøre. Anonymkode: bdf48...7ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #6 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 17.12.2024 den 9.57): De prøver å fremstille som sex er lite lett å få tak i som å kjøpe en brus...... Anonymkode: 0b489...acb For min del rent personlig, er det lettere å «få sex» en å kjøpe meg en brus. Alt jeg trenger å gjøre er å hinte til kona, spørre direkte eller bare ta et initiativ. Aldri opplevd å bli avvist. Ikke en, eneste gang. Skal jeg kjøpe meg en brus, må jeg ut i garasjen, rygge ut bilen, kjøre til butikken, finne parkering, inn å kjøpe brusen, kjøre hjem. Mye mer stress og tidskrevende en å «få sex». Anonymkode: 5d5fd...b6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå