AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #21 Del Skrevet 18 timer siden Fordi han er Leonardo DiCaprio vel! Tenkte spørsmålet var godt i overskriften, men så nevner du kjente, rike menn.... status og penger er tiltrekkende, dette er da velkjent fenomen. På samme måte som det er et kjent fenomen at en del menn liker unge kvinner. Men det spør du ikke om - hva skal en med 50 med en på 19? Fordi det er innlysende for deg at det er utseende og sex. Vel, det er like innlysende hva som tiltrekker andre veien. For min del kan jeg MYE lettere se for meg at jeg som 19-pring kunne vært sammen med en på 50, enn at jeg når jeg blir 50 kunne vært sammen med en på 19. Det førstnevnte er veldig nærliggende for meg da jeg faktisk alltid har likt eldre menn, det er noe med erfaringen og modenheten. Det sistnevnte er så hinsides uaktuelt at jeg har ikke ord engang, jeg er 40 nå og gutter på 19 er barn for meg, både utseendemessig og intelligensmessig. Anonymkode: 817fa...520 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Example Skrevet 18 timer siden #22 Del Skrevet 18 timer siden Penger, berømmelse og et liv i luksus. Når bruddet kommer så vil man fremdeles være kjent og har kanskje fått innpass i et annet miljø, kanskje noen ekstra jobber som modell eller lignende. Kvinner blir jo tiltrukket av alle disse tingene, penger, makt og sosial status. Noe disse mennene. Menn med makt, penger, berømmelse eller en kombinasjon av dette vil aldri slite med å få kvinner. Di Caprio vil nok fortsette dette mønsteret i mange år til. Og why not? Good for him. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackSunshine Skrevet 18 timer siden #23 Del Skrevet 18 timer siden Det er en del av narrativet at kvinner generelt ikke er opptatt av penger. Personlig har jeg erfaringer som støtter dette, men også det motsatte. David M. Buss har forsket på dette med tiltrekning. Evolusjonsteoretisk inngang. Han sier at dette med at mannen innehar status, penger, makt er meget sterke faktorer som kvinner tiltrekkes av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 18 timer siden #24 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg leste at ingen av disse 19 år gamle jentene er i showbiz bransjen, men de er vel glade i penger da. Jeg forstår bare ikke likevel at en 19-åring synes at en mann som kunne vært deres bestefar, er seksuelt attraktiv? Penger trumfer vel alt Ts Anonymkode: 36679...aea Jeg tror nok det ja. At penger veier så mye for mange personer at de velger å se bort ifra slike ting, som om man er attraktiv eller ikke. Viktigere med penger for mange. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #25 Del Skrevet 18 timer siden Penger og berømmelse, muligens krydret med litt daddy issues. Jeg hadde ikke klart det,når en var 19 så var 50 åringer som inntørka svisker å regne, men hver sin lyst. Anonymkode: 1ebd0...28b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #26 Del Skrevet 18 timer siden Ts, dette handler vel om at du er gammel og ønsker beholde de attraktive mennene i ditt alderssegment for deg selv. Og nå prøver du å shame ungjenter ut av markedet. Anonymkode: 98398...5cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #27 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Ts, dette handler vel om at du er gammel og ønsker beholde de attraktive mennene i ditt alderssegment for deg selv. Og nå prøver du å shame ungjenter ut av markedet. Anonymkode: 98398...5cc Altså, du mann på 50. Ungjenter er allerede ute av DITT marked. Slutt å kalle jevnaldrende damer gamle. Da forblir du singel og ulykkelig. Anonymkode: 2426d...fd4 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #28 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Ts, dette handler vel om at du er gammel og ønsker beholde de attraktive mennene i ditt alderssegment for deg selv. Og nå prøver du å shame ungjenter ut av markedet. Anonymkode: 98398...5cc Ja, det er sikkert det som det må være og at man selv som 19-åring aldri ville funnet seg i noe lignende. Det verste jeg visste som ung kvinne var de gamle, siklende mennene som trodde at jeg faktisk ville nedverdige meg selv til å ta dem. Anonymkode: 8a75c...539 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #29 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Til info: Red Hot Chili Peppers er fremdeles aktive. Anonymkode: 54c82...630 I know Ts Anonymkode: 36679...aea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #30 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts, dette handler vel om at du er gammel og ønsker beholde de attraktive mennene i ditt alderssegment for deg selv. Og nå prøver du å shame ungjenter ut av markedet. Anonymkode: 98398...5cc Hvor gammel er du? Ts Anonymkode: 36679...aea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #31 Del Skrevet 16 timer siden Penger og status. Det er jo DeCaprio. Grei å ha han på cv. Kjendis. Han har og sans for unge damer, de er jo litt lettere å imponere og har mindre erfaring og lavere bodycount. Anonymkode: 841ba...35c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #32 Del Skrevet 16 timer siden De får bli kjendiser. Jeg tror det er en avtale om publisitet. Anonymkode: 214bf...904 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #33 Del Skrevet 16 timer siden Lillesøster til en venninne av meg er i starten av 20-årene og sammen med en rundt 60. Vi bor i samme nabolag, og jeg har kjent til ham så lenge jeg har bodd her, og hun da enda lengre. Han er en veldig koselig mann, men med en litt rufsete historie da, og med venner som ikke har kommet seg helt ut av det enda. Jeg tror ikke hun røyker noe, men jeg har tenkt en del på det paret, at han introduserer hun unge der inn i et miljø av menn på 60+ som er kjent i nabolaget for at de koser seg litt ekstra i hagen. Det tenker jeg ikke er så bra for henne. Hun er en veldig fin ung kvinne, både koselig og vakker, så at han vil ha henne tenker jeg er naturlig sånn utenom alder. Hatt flere som har lurt på det forholdet i nabolaget, og trodd det var far og datter. Han er som sagt hyggelig han, og helt ok utsende og holder seg ganske bra for alderen. Jeg tror hun har litt «daddy-issues». Det er det jeg har tenkt for meg selv. Siden søsteren har vært en god venninne av meg, så kjenner jeg godt til faren deres, og det er litt å ta av der. Mulig hun sliter litt med ulikt, og da søker etter en voksen og moden mann, og der er hun i så fall ikke alene. Er ikke rikdom med dem i hvert fall, men de har litt like interesserer, som trening, aktivitet og dyr, så det er vel sånn de fant hverandre. Begge er også utenfor arbeid nå, så de har noe felles der også. Det jeg ser av dem så har de det fint, men vanskelig å si om det blir noe mer langvarig der, når aldersforskjellen er så stor. Selv om mye er likt, så er de på ulike plasser i livet. (Opplysningene jeg gir er justert litt, så det skal bli mer generelt.) Anonymkode: ea4a0...37e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #34 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg leser i Se og Hør at Leonardo Di Caprio (skuespiller) på 50, og Anthony Kiedis 52 (Vokalist i Red Hot Chili Peppers) har kjærester på 19 år. Anonymkode: 36679...aea Hvorfor leser du Se og Hør? Anonymkode: c9a8e...050 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 16 timer siden #35 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg leser i Se og Hør at Leonardo Di Caprio (skuespiller) på 50, og Anthony Kiedis 52 (Vokalist i Red Hot Chili Peppers) har kjærester på 19 år. Iføllge bildene ser det ut som bestefar er på tur med barnebarnet sitt. Jeg vet jo at kjente menn drar damer selv om de ikke har utseendet med seg, (Di Caprio er tjukk, mens Kiedis er godt trent) og Leonardo Di Caprio dumper jo damene den dagen de fyller 25 år. Jeg forstår ikke hva en 19-åring har til felles med en mann på över 50 år? Hvorfor finner ikke jentene seg en kjent gutt/mann på sin egen alder, hvis det er kjendisstatus de går etter? Di Caprio har jo en aktuell filmkarriere og er veldig kjent, mens Kiedis spilte i et band som hadde sin storhetstid på 1990 og 2000-tallet. Da jeg var 19 år var kjente menn på 50 noe jeg sammenlignet med mine besteforeldre. Jeg husker jeg syntes at Johnny Depp og Rob Lowe var deilige, men altfor gamle siden de var over 10 år eldre enn meg. Anonymkode: 36679...aea Farskomplekser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #36 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg tror forresten at flere av jentene (som er berømte/har karriere selv) bruker disse gamle grisene. De VET at de blir byttet ut når de bikker en viss alder, og tar virkelig for seg av mennenes berømmelse og penger. Anonymkode: 2426d...fd4 Det håper jeg for guds skyld de gjør når de må være sammen med en 50 åring. Hadde jeg måttet det skulle jeg fått så mye som mulig jeg kunne ut av det 😆 19åringer er jo ikke sammen med 50åringer fordi de er kroppslig attraktive for dem akkurat. Det vet alle. Anonymkode: f5b48...ab0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 16 timer siden #37 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvem bryr seg egentlig så ekstremt? Menn har alltid til alle tider funnet seg yngre damer, det er ikke noe nytt. Vi har hatt kjendispar her i Norge også med stor aldersforskjell. Stjernekokken Eyvind Hellstrøm og kjæresten Anita Rennan bryr seg ikke om aldersforskjellen på 31 år. Toralv Maurstad og han kone som var 33 år yngre. Hvem pokker bryr seg? konservative mennesker som skal rynke på nesen sv alt og ingenting og kun de. Hvem andre mennesker er i lag med kunne jeg ikke brydd meg mindre med, det er da ikke mitt liv og mitt forhold. Ønsker en selv ikke et forhold med stor aldersforskjell, nei vel så ikke bli i lag med noen langt eldre eller yngre da men jeg synes det er modig og fanstastisk at folk gir blanke i andres fordommer og gjør det de selv vil og blir ilag med de de selv vil. Flott for de. Vi trenger flere av de! Jeg tror neppe Leonardo Di Caprio eller andre bryr seg så veldig hva noen konservative mennesker med litt for store fritidsproblemer på kg mener om de eller deres forhold. Anonymkode: 11c18...df9 En nittenåring er da ikke voksen engang 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #38 Del Skrevet 16 timer siden Maleficenta skrev (11 minutter siden): En nittenåring er da ikke voksen engang Ifølge loven: jo. At du lager dine egne definisjoner på når folk er voksne kan du ikke forvente at noen andre skal ta hensyn til. Anonymkode: 11c18...df9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #39 Del Skrevet 16 timer siden Fattigdom og grådighet/ønske om bedre liv, psykisk utviklingshemning (hun skjønner faktisk ikke hva som er galt med en mann som ikke har utvikla seg utover tenåringsstadiet) eller psykiatri. Gjerne en kombinasjon. Dette er det som får noen 19-åringer til å orke å være sammen med en 50-åring. Anonymkode: cdd05...c61 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 16 timer siden #40 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg leser i Se og Hør at Leonardo Di Caprio (skuespiller) på 50, og Anthony Kiedis 52 (Vokalist i Red Hot Chili Peppers) har kjærester på 19 år. Anonymkode: 36679...aea Bommer du ikke med 10 år her på Anthony? Leser at han er 62 på nett.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå