Gå til innhold

ONS med gifte

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 16.12.2024 den 10.34):

Hadde en diskusjon med venninner, om det var "no go" om mannen var gift med ring hvis det bare var en ONS. Jeg tenker at det er hans ansvar. Hvis jeg vil flørte og ligge er det ikke jeg som skal bry meg om det der. Noen var uenige, mens en var enig med meg.

Anonymkode: 801ab...7fe

Synes det sier veldig mye om deg, å absolutt ikke noe bra.  Er han utro er han en dritsekk. Tenker også at om noen som har så lite respekt for andre at de med med vilje ligger med noen som har kjæreste eller er gifte, så er man jaggu dritsekk da også. Dårlig rykte får du også,men det er vel fortjent 😊

Anonymkode: 54e20...5c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest goodbeforelong

Det er lett å være moralsk og korrekt om ulike tema, så lenge man ikke står i situasjonen selv. Mange som har gode verdier og refleksjoner, som driter på draget i ulike sammenhenger. Men for alle del, noble tanker 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

goodbeforelong skrev (2 minutter siden):

Det er lett å være moralsk og korrekt om ulike tema, så lenge man ikke står i situasjonen selv. Mange som har gode verdier og refleksjoner, som driter på draget i ulike sammenhenger. Men for alle del, noble tanker 😊

Det er lov å dømme seg selv også. Jeg dømmer meg for langt mindre. Er ikke sånn at du må flytte grensen opp til der du står på moralen, for å føle deg vel. Da kan du heller beklage, sørge, skjerpe deg og lære noe, uten å flytte den grensa.

🤷‍♀️

Anonymkode: 407d2...cc6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest goodbeforelong
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er lov å dømme seg selv også. Jeg dømmer meg for langt mindre. Er ikke sånn at du må flytte grensen opp til der du står på moralen, for å føle deg vel. Da kan du heller beklage, sørge, skjerpe deg og lære noe, uten å flytte den grensa.

🤷‍♀️

Beklager. Ble litt for mye tåkeprat for min del. Skjønner ikke helt poenget ditt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

goodbeforelong skrev (8 minutter siden):

Beklager. Ble litt for mye tåkeprat for min del. Skjønner ikke helt poenget ditt? 

Du sier

Ikke døm utroskap, fordi du kan være utro i fremtiden. Å vil du syns noe godt om å føle deg uhell med det?

Jeg sier.

Jeg kommer til å dømme meg sinnsykt hardt om jeg sårer noen. Det er lov å dømme seg. Er ingen menneskerett å flytte andres grenser for eget velvære.

Du tenker sikkert det er tåkeprat igjen, for du sliter kanskje med omtanke, men kanskje jeg misforstår deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest goodbeforelong
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du sier

Ikke døm utroskap, fordi du kan være utro i fremtiden. Å vil du syns noe godt om å føle deg uhell med det?

Jeg sier.

Jeg kommer til å dømme meg sinnsykt hardt om jeg sårer noen. Det er lov å dømme seg. Er ingen menneskerett å flytte andres grenser for eget velvære.

Du tenker sikkert det er tåkeprat igjen, for du sliter kanskje med omtanke, men kanskje jeg misforstår deg?

Les det jeg skriver en gang til, så legger du det til en litt større kontekst. 

Jeg skriver ikke noe sted at man ikke skal kunne dømme noen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Synes det sier veldig mye om deg, å absolutt ikke noe bra.  Er han utro er han en dritsekk. Tenker også at om noen som har så lite respekt for andre at de med med vilje ligger med noen som har kjæreste eller er gifte, så er man jaggu dritsekk da også. Dårlig rykte får du også,men det er vel fortjent 😊

Anonymkode: 54e20...5c1

Det er vel han som eier kuken som får dårlig rykte, siden han putter den inn i feil kvinne. 

Anonymkode: b5313...982

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...