Gå til innhold

ONS med gifte

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Å oppdage at en en flørter med er gift skaper en nedtur for meg. 
En tydelig brist i integritet og et dårlig personlig trekk virker veldig uattraktivt og lite tennende på meg

Anonymkode: 2f0fd...f12

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette mener jeg ikke er noe å diskutere en gang. Man legger da ikke opp til noe som er så ødeleggende for andre mennesker,selv om man ikke er den som er mest ansvarlig. Da er man rett og slett en ondsinnet egoist. Skulle ønske både kvinner og menn kunne avvise, og bedt folk som ønsker å være utro, å ryke og reise og skamme seg. De skulle fått gått hjem med halen mellom beina hver eneste gang. Helst skulle de blitt så uglesett at de ikke tørte å vise seg igjen. Fatter ikke at noen har lyst til å ha sex med slike mennesker. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jo, du har definitivt et ansvar. Man tenker alt for kort og enkelt hvis man ikke tror man har noe ansvar utover ens egne følelser. Du bør tenke lenger enn din egen nesetipp om mye her i verden, inkludert dette.  

En veldig grunnleggende måte å sjekke etikken i noe man gjør, er å vurdere allmenngyldigheten av det. Altså hvis du synes det er greit at du har sex med gifte menn, må du også synes det er greit at andre har sex med din mann (hvis du noengang får deg en mann, da), og at foreldre, voksne barn, osv også lever slil. Dette kalles det kategoriske prinsipp og er grunnleggende for alle moderne samfunn. Det er sånt man lærer om man gidder å ta en utdannelse og kommer seg gjennom ex.phil. 

Anonymkode: 92915...f57

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg vet at personen jeg evt flørtet med var gift eller hadde kjæreste, så hadde jeg øyeblikkelig mistet interessen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du bør gå til psykolog å se hvorfor du ikke tenker du har ansvar over egne handlinger. Kan være en diagnose.

Anonymkode: 407d2...cc6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Skogtusssa skrev (1 time siden):

Dette mener jeg ikke er noe å diskutere en gang. Man legger da ikke opp til noe som er så ødeleggende for andre mennesker,selv om man ikke er den som er mest ansvarlig. Da er man rett og slett en ondsinnet egoist. Skulle ønske både kvinner og menn kunne avvise, og bedt folk som ønsker å være utro, å ryke og reise og skamme seg. De skulle fått gått hjem med halen mellom beina hver eneste gang. Helst skulle de blitt så uglesett at de ikke tørte å vise seg igjen. Fatter ikke at noen har lyst til å ha sex med slike mennesker. 

Så om mannen din la an på andre. Men de avviste. Så ville det vært ok? 

Sykt hva enkelte aksepterer bare for å ha en mann.... 

Anonymkode: 54eb0...8e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hadde en diskusjon med venninner, om det var "no go" om mannen var gift med ring hvis det bare var en ONS. Jeg tenker at det er hans ansvar. Hvis jeg vil flørte og ligge er det ikke jeg som skal bry meg om det der. Noen var uenige, mens en var enig med meg.

Anonymkode: 801ab...7fe

Behandle andre slik du vil bli behandlet selv. 
Om det ikke gir deg vonde følelser mot den andre dersom din partner hadde hatt et ONS, er det enklere å være enig. 

Anonymkode: 84567...d03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så om mannen din la an på andre. Men de avviste. Så ville det vært ok? 

Sykt hva enkelte aksepterer bare for å ha en mann.... 

Nei. Han er enda en utro jævel. Men da har senariet en utro og ei dame med empati. Om hun gjør det er det en utro og ei tom hoda dame som bare tenker på kuk.

Da har verden to dårlige mennekser, istede for en. Du skjønner det.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei. Han er enda en utro jævel. Men da har senariet en utro og ei dame med empati. Om hun gjør det er det en utro og ei tom hoda dame som bare tenker på kuk.

Da har verden to dårlige mennekser, istede for en. Du skjønner det.

Nei.

Selv ikke som godt gift. Andre kvinner får velge akkurat hvordan de oppfører seg, de har ikke lovet meg noe. 

Om den andre sier "ja takk" eller "nei takk" er fullstendig irrelevant for meg. Han er ikke lenger en mann jeg ønsker i mitt liv om han holder på slik. At da er det bare greit at noen hjelper til med å bevise det, først som sist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei.

Selv ikke som godt gift. Andre kvinner får velge akkurat hvordan de oppfører seg, de har ikke lovet meg noe. 

Om den andre sier "ja takk" eller "nei takk" er fullstendig irrelevant for meg. Han er ikke lenger en mann jeg ønsker i mitt liv om han holder på slik. At da er det bare greit at noen hjelper til med å bevise det, først som sist. 

Å være en god person, krever å opptre som en god person.

Du kan ikke bestemme selv hva det innebærer å bli omtalt som noen som er grei. Om noen ligger med opptatte menn og vet hva de gjør, da er de ikke snille kvinner. Å da må de også tåle å høre at de sårer noen, for det er akkurat det som objektivt skjer.

Noe  mennesker har egne systemer i hodet for å slippe å føle samvittighet, å da er det noe galt med dem. Ofte er det snakk om å være høyere på narososme skalaen enn normalen som ikke er narisister er. Mange kvinner er også syke, selv om det utarter seg anderledes.

At du kun holder menn ansvarlig for sine handlinger, fordi ditt fokus kun er på at det er dem du skal leve med eller ikke, er ditt valg. Vil anta du finner deg veninner deretter, lykke til i livet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hadde en diskusjon med venninner, om det var "no go" om mannen var gift med ring hvis det bare var en ONS. Jeg tenker at det er hans ansvar. Hvis jeg vil flørte og ligge er det ikke jeg som skal bry meg om det der. Noen var uenige, mens en var enig med meg.

Jeg er til dels enig med deg,men jeg jeg er også enig med de andre. Det er ikke ditt ansvar,nei,men det er ditt ansvar å være ett ordentlig menneske. Ordentlige mennsker ligger ikke med folk som er gifte. Det er ikke sort / hvitt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Å være en god person, krever å opptre som en god person.

Du kan ikke bestemme selv hva det innebærer å bli omtalt som noen som er grei. Om noen ligger med opptatte menn og vet hva de gjør, da er de ikke snille kvinner. Å da må de også tåle å høre at de sårer noen, for det er akkurat det som objektivt skjer.

Noe  mennesker har egne systemer i hodet for å slippe å føle samvittighet, å da er det noe galt med dem. Ofte er det snakk om å være høyere på narososme skalaen enn normalen som ikke er narisister er. Mange kvinner er også syke, selv om det utarter seg anderledes.

At du kun holder menn ansvarlig for sine handlinger, fordi ditt fokus kun er på at det er dem du skal leve med eller ikke, er ditt valg. Vil anta du finner deg veninner deretter, lykke til i livet.

Så du er avhengig av at andre kvinner skal holde seg unna for at din mann skal være trofast? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er enig med dine venninner. Hvis du vet at de er gift, eller er i fast forhold, da lar du være å flørte med dem. Det er rett og slett stygt av deg å være så egoist at du lokker folk til å gjøre ting de ikke burde, bare fordi du har lyst for din egen del. OK, mannen burde kanskje ha vett til å si nei til deg, men du vet hvordan det er med litt alkohol innabords og en ivrig, flott kvinne.. ikke lett å stå i mot.... Her har du anledning til å være et godt medmenneske og hjelpe denne stakkars mannen til å unngå å gjøre en generaltabbe som i verste fall kan gjøre at ekteskapet ryker og eventuelle barn opplever en splittet familie.

Prøv å tenke deg hvordan det ville være for deg om du var i et fast forhold med en mann, og det viste seg at han var blitt forført av en kvinne selv om hun visste at mannen var i et fast forhold. Ville du synes det var ålreit gjort av den kvinnen?

Anonymkode: 3bb5f...6eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Så du er avhengig av at andre kvinner skal holde seg unna for at din mann skal være trofast? 

Nei. Jeg er faktisk fint istand til å dømme flere personer for dårlige handlinger samtidig. Det må komme som et sjokk for deg, hvor kun en kan være skyldig om gangen.

Ligger unna alle slemme folk 😊

Tenk lengre, alt er mulig for hjernen din push den litt mer for en bedre verden.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei. Jeg er faktisk fint istand til å dømme flere personer for dårlige handlinger samtidig. Det må komme som et sjokk for deg, hvor kun en kan være skyldig om gangen.

Ligger unna alle slemme folk 😊

Tenk lengre, alt er mulig for hjernen din push den litt mer for en bedre verden.

Er bare trist at du vil være med en mann som ønsker å ligge med andre, bare fordi alle andre sier nei-takk... Håper han ellers er ok mot deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg er enig med dine venninner. Hvis du vet at de er gift, eller er i fast forhold, da lar du være å flørte med dem. Det er rett og slett stygt av deg å være så egoist at du lokker folk til å gjøre ting de ikke burde, bare fordi du har lyst for din egen del. OK, mannen burde kanskje ha vett til å si nei til deg, men du vet hvordan det er med litt alkohol innabords og en ivrig, flott kvinne.. ikke lett å stå i mot.... Her har du anledning til å være et godt medmenneske og hjelpe denne stakkars mannen til å unngå å gjøre en generaltabbe som i verste fall kan gjøre at ekteskapet ryker og eventuelle barn opplever en splittet familie.

Prøv å tenke deg hvordan det ville være for deg om du var i et fast forhold med en mann, og det viste seg at han var blitt forført av en kvinne selv om hun visste at mannen var i et fast forhold. Ville du synes det var ålreit gjort av den kvinnen?

Anonymkode: 3bb5f...6eb

Dette er faktisk mannen sitt problem og ikke kvinnens. Ærlig talt! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er bare trist at du vil være med en mann som ønsker å ligge med andre, bare fordi alle andre sier nei-takk... Håper han ellers er ok mot deg. 

Det som er trist, er hvor lite du forstår av det du leser. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og synes du ikke det er ekkelt å være intim med en drittperson? 

Nå har jeg som mann hatt sex med en del gifte kvinner - og det ville aldri falt meg inn å kalle dem (eller noen andre for drittpersoner)!

De er mennesker som handler ut fra hva som er eller føles som riktig for dem der og da. Det kan skyldes at de ikke får det de trenger i forholdet, at det er et åpent forhold, eller mange andre grunner.

Du kan godt si at de burde først ha gått fra den de er gift med, men det kan det også være mange grunner til at de ikke gjør (økonomisk, frykt, praktiske årsaker)

Man er ikke automatisk et dårlig menneske, selv om man gjør handlinger andre ikke applauderer.

Anonymkode: 7d28c...51b

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Selvsagt er det moralsk forkastelig og du står uten ære. I mange land så hadde du kunne blitt fengslet for dette. I filippinene der jeg har kone så er det 3 års fengsel for denne handlingen. 

Anonymkode: a0a42...17b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...