AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #1 Del Skrevet 16. desember 2024 Hvilke aviser leser du? Jeg merker jeg er litt lei av å tråle VG og NRK for interessante nyheter innimellom all støyen (influensere, sport, "virale videoer" osv). Anonymkode: b92e4...dcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #2 Del Skrevet 16. desember 2024 Jeg leser VG, og 5 aviser for mitt område. Hvorfor? For å følge med i verden. Anonymkode: 82728...8c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 16. desember 2024 #3 Del Skrevet 16. desember 2024 Aftenposten. Syns det er en bra avis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #4 Del Skrevet 16. desember 2024 Nationen Anonymkode: c9b3b...831 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Handerrefyren Skrevet 16. desember 2024 #5 Del Skrevet 16. desember 2024 Aftenposten og Klassekampen, samt lokalavisene der jeg og mine barn bor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 16. desember 2024 #6 Del Skrevet 16. desember 2024 Jeg har abonnement på Aftenposten og lokalavisen (gir meg tilgang til 100 lokalaviser i landet), så jeg får dekket nyhetsbehovet mitt, jeg er glad i å lese nyheter og liker å følge med. Leser også vg og dagbladet… DN om jeg kommer over (kjøper av og til fredagsutgaven) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #7 Del Skrevet 16. desember 2024 Jeg leser lokalavisen for Kristiansund, Trønderavisa og Namdalsavisa. Anonymkode: 6614b...563 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå