AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #1 Del Skrevet 16. desember 2024 Jeg er 36år og ser spesielt på bildene at jeg ser uopplagt ut pga litt mye hud over. Hva skal til for å dekke det? Er så mye bedre for en selv også å få bort den. Jeg anstenger pannen veldig som igjen gir hodeverk. Anonymkode: f5558...b63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #2 Del Skrevet 16. desember 2024 Så vidt jeg vet så må det være såpass mye løs hud at det henger over øyenvippene og kommer inn i synsfeltet før en får dekt det av staten. (Var i hvert fall det svigermor fikk høre på sykehuset da hun fikk fjernet sitt) Anonymkode: 3e88c...de6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #3 Del Skrevet 16. desember 2024 Det skal nok mye til, har du vurdert brynsløft med botox? Anonymkode: c09a6...fd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #4 Del Skrevet 16. desember 2024 Skal ikke så mye til, fastlege som henviser til øyelege pga nedsatt sidesyn. Øyelegen henviser til plastikkirurgen og staten betaler. Jeg fikk det gjort tidlig. Anonymkode: 42afa...564 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #5 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det skal nok mye til, har du vurdert brynsløft med botox? Anonymkode: c09a6...fd5 Er det noe å anbefale? Anonymkode: f5558...b63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #6 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det noe å anbefale? Anonymkode: f5558...b63 Nei, ikke hvis problemet er øyelokkene. Da tar man heller øvre øyelokksoperasjon. det koster rundt 30 000. Anonymkode: 28d67...5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #7 Del Skrevet 16. desember 2024 Betal selv. Det er jo kosmetiske årsaker til at du vil gjøre det. Hvorfor skal det offentlige betale? Anonymkode: 3559b...275 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #8 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, ikke hvis problemet er øyelokkene. Da tar man heller øvre øyelokksoperasjon. det koster rundt 30 000. Anonymkode: 28d67...5f2 Jo det er det for det kan hjelpe på problemet til ts, og det koster også mye mindre enn 30k. Anonymkode: c09a6...fd5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #9 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo det er det for det kan hjelpe på problemet til ts, og det koster også mye mindre enn 30k. Anonymkode: c09a6...fd5 Ikke hvis problemet er overflødig hud på øyelokkene. Det fikses ikke med Botox eller brynsløft. Anonymkode: 28d67...5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #10 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Betal selv. Det er jo kosmetiske årsaker til at du vil gjøre det. Hvorfor skal det offentlige betale? Anonymkode: 3559b...275 Nedsatt sidesyn og hodepine som følge er dekket av staten. Anonymkode: 42afa...564 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #11 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ikke hvis problemet er overflødig hud på øyelokkene. Det fikses ikke med Botox eller brynsløft. Anonymkode: 28d67...5f2 Jo brynsløft kan hjelpe hvis ikke det er veldig mye overflødig hud, har du prøvd siden du påstår dette? Anonymkode: c09a6...fd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #12 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg er 36år og ser spesielt på bildene at jeg ser uopplagt ut pga litt mye hud over. Hva skal til for å dekke det? Er så mye bedre for en selv også å få bort den. Jeg anstenger pannen veldig som igjen gir hodeverk. Anonymkode: f5558...b63 Når du er dobbelt så gammel som oppgitt alder, og du har problemer med synet på grunn av for mye hud, da kan du begynne å tenke på at det offentlige, altså alle skattebetalerne, skal betale for problemet. Det du beskriver er utelukkende kosmetisk. Du får ikke hodepine av dette, det må komme av noe annet. Forfengelighet er ikke noe det offentlige skal betale for å få fikset på. Anonymkode: b5ff0...8f5 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taffel Skrevet 16. desember 2024 #13 Del Skrevet 16. desember 2024 Jeg ble henvist av lege, fordi jeg har migrene, og anstrengte pannen for å holde sidesynet. Mange som har det verre enn jeg hadde, men fikk det på det offentlige pga det. Men lang ventetid, nesten et år. Bare å komme seg inn i systemet. Jeg har ingen dårlig samvittighet, sykefravær pga migrene koster staten langt mer enn den 20 minutters operasjonen som har hjulpet veldig. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 16. desember 2024 #14 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg er 36år og ser spesielt på bildene at jeg ser uopplagt ut pga litt mye hud over. Hva skal til for å dekke det? Er så mye bedre for en selv også å få bort den. Jeg anstenger pannen veldig som igjen gir hodeverk. Anonymkode: f5558...b63 For å få det dekket, må det svekke synet ditt. Du vil ikke få det dekket av kosmetiske årsaker som at du ser uopplagt ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #15 Del Skrevet 16. desember 2024 Bare tull det flere her skriver at hun ikke vil få det dekket. Jeg opererte meg ifjor, hadde som TS hodepine pga å anstrenge pannen mye. Hadde ikke mye overflødig hud,men noe. Ikke sånn at det hang ned over vippene. Ingen problem med å få henvisning, og kirurgen var ikke i tvil om at jeg burde opereres. Snakk med legen din, TS så får du sikkert henvisning pga hodepinen 😊 Anonymkode: ed771...bc2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #16 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Bare tull det flere her skriver at hun ikke vil få det dekket. Jeg opererte meg ifjor, hadde som TS hodepine pga å anstrenge pannen mye. Hadde ikke mye overflødig hud,men noe. Ikke sånn at det hang ned over vippene. Ingen problem med å få henvisning, og kirurgen var ikke i tvil om at jeg burde opereres. Snakk med legen din, TS så får du sikkert henvisning pga hodepinen 😊 Anonymkode: ed771...bc2 Takk, skal høre. Det at noen sier det er utnyttelse av skattepengene, så vil jeg si nei. De gjør dekker det på folk som trenger det, da er det en årsak til det. For min del er det ikke for utseendet, men jeg hele tiden hever pannen. Har ikke altfor mye hud over lokkene men delvis, svekker ikke synet, men holder pannen anstrengt. Ts😊 Anonymkode: f5558...b63 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #17 Del Skrevet 17. desember 2024 https://pureskin.no/botox-oyenbrynsloft/ Les denne ts. Anonymkode: c09a6...fd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå