Gå til innhold

Drar dere på jobb etter en natt med veldig dårlig søvn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, sover ofte bare 4 timer. Er blitt en vane. Sover 20 min etter jobb som hjelper litt. Jobber turnus året rundt.

Anonymkode: 62cec...411

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig drar man på jobb.

Jeg har vært ung, og vært på fest halve natta før jobb.

Jeg har hatt småbarn.

Jeg har vært i overgangsalderen. Da sover man ofte svært dårlig, har hetetokter om natta osv.

Regner med at du er ung. Mange unge i dag har dårlig arbeidsmoral.

Anonymkode: 2ae39...e4a

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Selvfølgelig drar man på jobb.

Jeg har vært ung, og vært på fest halve natta før jobb.

Jeg har hatt småbarn.

Jeg har vært i overgangsalderen. Da sover man ofte svært dårlig, har hetetokter om natta osv.

Regner med at du er ung. Mange unge i dag har dårlig arbeidsmoral.

Den dårlige moralen ligger ikke i å ta hensyn til fysiske behov, den ligger i å pine folk med manglende grunnleggende fysiske behov på jobb. 

Eller… jeg vil heller ha dårlig arbeidsmoral, enn dårlig medmenneskemoral. 

Søvnmangel er ikke noe man skal trekke på skuldrene av. Den er SVÆRT SJELDENT frivillig. 

Anonymkode: 39e68...ed2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

I natt har jeg sovet svært lite.  La meg kl 23.15 og våknet 2.30. Har vært våken siden det. 

Kjenner at det skal bli en lang dag på jobb.  Men jeg er jo ikke syk, kommer bare til å bli bra trøtt ganske tidlig på formiddagen.  

Lurer litt på å komme litt senere på jobb,  og prøve å få meg et par timer søvn nå på morgenen.  Hva ville dere gjort etter en natt med så lite søvn? 

Og ja, jeg har virkelig prøvd å sove, men har gitt opp nå.

Anonymkode: 0c88c...4e5

Hadde gått på jobb ja. 

Anonymkode: acd1a...694

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig drar jeg på jobb. Hadde jeg vært flygeleder, pilot eller kirurg ville jeg kanskje tenkt meg om en gang, men man kunne alltids utført andre arbeidsoppgaver likevel. 

Anonymkode: b6ad6...b11

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Den dårlige moralen ligger ikke i å ta hensyn til fysiske behov, den ligger i å pine folk med manglende grunnleggende fysiske behov på jobb. 

Eller… jeg vil heller ha dårlig arbeidsmoral, enn dårlig medmenneskemoral. 

Søvnmangel er ikke noe man skal trekke på skuldrene av. Den er SVÆRT SJELDENT frivillig. 

Hvordan skulle det bli her i landet om alle som var litt trøtte ble hjemme fra jobb 😂?

• Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjort seg om alle småbarnsforeldre sluttet å gå på jobb hver gang de hadde sovet lite eller ble vekket på natta!

Selvfølgelig går du på jobb, du har sovet i 3 timer og kan legge deg nedpå når du kommer hjem.

Anonymkode: 1c995...4c9

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan skulle det bli her i landet om alle som var litt trøtte ble hjemme fra jobb 😂?

Jeg har ikke snakket om "litt trøtte". 

Jeg har skrevet at EN NATT tåler de fleste. En natt = litt trøtt. 

Søvnmangel = et helt annet problem. og ar søvnmangel ikke har noe med dårlig arbeidsmoral å gjøre. Det er et grunnleggende fysisk BEHOV. Altså noe man skal ta på alvor!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skulle gjort seg om alle småbarnsforeldre sluttet å gå på jobb hver gang de hadde sovet lite eller ble vekket på natta!

Selvfølgelig går du på jobb, du har sovet i 3 timer og kan legge deg nedpå når du kommer hjem.

Med hvilke småbarn kan man legge seg nedpå når man kommer hjem fra jobb???? Kan jeg få bytte til meg et sånt småbarn? 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt drar du på jobb. Alle har netter med dårlig søvn innimellom. Du får trøste deg med at nattens søvn blir bedre. 

Anonymkode: 00c7c...a7e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, det gjør jeg, men det skjer veldig sjelden. Jeg gikk også på eksamen, selv om jeg ikke hadde sovet og intervju og andre ting.. Jeg står i det, men sover når jeg kommer hjem igjen.. både kveld og natt som regel. 

Anonymkode: 7ed4f...f9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Eller om alle i overgangsalder skulle bli hjemme pga elendig søvn. For meg var den mye verre enn småbarnstiden. Man tåler dårlig søvn verre når man er eldre. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

I natt har jeg sovet svært lite.  La meg kl 23.15 og våknet 2.30. Har vært våken siden det. 

Kjenner at det skal bli en lang dag på jobb.  Men jeg er jo ikke syk, kommer bare til å bli bra trøtt ganske tidlig på formiddagen.  

Lurer litt på å komme litt senere på jobb,  og prøve å få meg et par timer søvn nå på morgenen.  Hva ville dere gjort etter en natt med så lite søvn? 

Og ja, jeg har virkelig prøvd å sove, men har gitt opp nå.

Anonymkode: 0c88c...4e5

Ja selvfølgelig drar jeg på jobb!!

Men jeg drikker mye kaffe, så legger jeg meg tidlig på kvelden 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Med hvilke småbarn kan man legge seg nedpå når man kommer hjem fra jobb???? Kan jeg få bytte til meg et sånt småbarn? 

Shit for en arbeidsmoral! Nå må de se å få strammet til den sykeordningen!!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dratt på jobb uten å ha sovet.

Føler ikke at det er god nok grunn for å ikke gå på jobb.

Om du har muligheten for å flekse litt med timene, så kan du jo det, men det er ikke noe jeg ville gjort. Hadde heller evt. tatt i andre enden, om jeg ble så stuptrøtt at jeg ikke kunne være på jobb lengre.

Anonymkode: d9510...71c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid slitt med søvnen, så har mange ganger gått på jobb etter bare et par timers søvn. Har med meg paracet ( for hodepine) og klarer meg bra til jeg kommer hjem. Hadde blitt mye fravær om jeg skulle blitt hjemme pga for lite søvn. 

Anonymkode: 53047...e28

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig drar jeg på jobb om jeg har sovet dårlig. 

Jeg sover ofte dårlig/ lite, hadde blitt mye fravær om jeg skulle vært borte fordi jeg sov dårlig/ lite

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...