AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Jeg har hatt en samboer (som på ingen måter har vist til tegn til voldelighet før) og vi vært sammen i 5 år uten at han har vært utagerende eller voldelig overhodet. Jeg kom hjem fra universitet i går og exen min var hjemme. Vi hadde planlagt å gjøre noe hyggelig sammen da vi begge har eksamen i dag, men han ble istedenfor pissed fordi jeg ville spise taco istedenfor kylling med han. Jeg har ikke lov til å bestemme noe. Jeg spiser det han sier, og han blir fly forbanna hvis jeg ikke gjør det. I går gjorde jeg motstand på det for første gang i mitt liv, og det resulterte i at han fortalte meg at har vært utro, og han hadde gjort det igjen - at de var bedre enn meg i sengen bla bla. Han la meg ned i bakken og slo som faen. Han har skadet fingeren min (den er helt hoven), slo meg i kjeven og holdt meg rundt halsen og satte en pute over ansiktet mitt for at jeg ikke skulle puste. Heldigvis kom naboen å ringte på når det skjedde, så han ble redd og gikk ut av huset på eget initiativ. Har låst døren da han ikke har nøklene. Jeg våknet nå med helt hinsides hodesmerte og kjevesmerter og er redd for at noe har skjedd med dem og - samtidig som jeg er livredd for at han kommer tilbake. Jeg har eksamen 9-13 i dag, og det er ikke slik en hverdag skal se ut når du har så mye forpliktelser 😭 Er helt knust og såret og er i dype smerter. Anonymkode: f1857...49d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Ring politiet med en gang. Og dra på legevakta. Hvis du orker, tar du eksamen på lite søvn og får ståkarakter. Hvis karakter er viktig, bør du konte. Dokumenter skadene på legevakt. Be politiet snakke med naboen som kan være vitne. Du har sikkert hjernerystelse og bør overvåkes. Og ring foreldrene dine. ❤️ Anonymkode: cb06d...8f2 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Ring politiet. Med en gang. Anonymkode: c0079...b90 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ring politiet med en gang. Og dra på legevakta. Hvis du orker, tar du eksamen på lite søvn og får ståkarakter. Hvis karakter er viktig, bør du konte. Dokumenter skadene på legevakt. Be politiet snakke med naboen som kan være vitne. Du har sikkert hjernerystelse og bør overvåkes. Og ring foreldrene dine. ❤️ Anonymkode: cb06d...8f2 Eh..nei Selvfølgelig skal hun ikke ta eksamen med hjernerystelse😳 Hun får ta den igjen med legeerklæring. TS dra på legevakten asap! Og anmeld der i fra. Legevaktsentralen har direkte sentral i samarbeid med politiet, så mulig de kan komme til deg i mens du blir undersøkt. Eksen din høres livsfarlig ut! Anonymkode: 6a755...5a3 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Eh..nei Selvfølgelig skal hun ikke ta eksamen med hjernerystelse😳 Hun får ta den igjen med legeerklæring. TS dra på legevakten asap! Og anmeld der i fra. Legevaktsentralen har direkte sentral i samarbeid med politiet, så mulig de kan komme til deg i mens du blir undersøkt. Eksen din høres livsfarlig ut! Anonymkode: 6a755...5a3 Hun får konte med legeerklæring ja. Det er jo det jeg skriver som et forslag. Ikke alle studier lar deg fortsette løpet uten bestått. Da kan konting utsette løpet med et år, og det er ikke alltid bare lett. Det er derfor jeg skisserer alternativet. Men drit i det. Hun gjør det som passer. Legevakt og politi, nå!!!! Anonymkode: cb06d...8f2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Meld det til politiet før det plutselig kommer ut om et nytt partner drap i mediene. Beklager at jeg sier det. Anonymkode: d0e28...018 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~white lady~ Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Legevakt nå! Du får legeerklæring til å konte eksamen. Så kontakter du foreldrene dine, forklarer hva som har skjedd og ber de komme og hente deg. Du skal ikke tilbake til den mannen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Han jævelen der må få straff. Dra på legevakten med en gang. Ta taxi. Der får du smertestillende sånn at kanskje får gjort eksamen. Eller så får du sykemelding og har dokumentasjon nok til å få tatt eksamen senere. Men viktigst vil du bli sjekket at ikke har alvorlig skade. Du vil også bli informert om hvordan anmelde volden. Noe du bør gjøre!! For det er stor fare for at han kan skade deg flere ganger. Anonymkode: 2e703...a86 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Og btw… du sier han ikke har vært voldelig før… det har han. Å bestemme hva du skal spise er overmakt og psykisk vold. Det er gjerne vanskelig å se mens du lever i det. Aldri møt denne mannen mer. Ikke uten andre folk med deg i alle fall. Anonymkode: 2e703...a86 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg kom hjem fra universitet i går og exen min var hjemme. Vi hadde planlagt å gjøre noe hyggelig sammen da vi begge har eksamen i dag, men han ble istedenfor pissed fordi jeg ville spise taco istedenfor kylling med han. Jeg har ikke lov til å bestemme noe. Jeg spiser det han sier, og han blir fly forbanna hvis jeg ikke gjør det. hvilken rolle spiller ex'n oppi det her? Du ville spise taco med ex'n istedenfor kylling med samboer? Anonymkode: 42e6f...331 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): hvilken rolle spiller ex'n oppi det her? Du ville spise taco med ex'n istedenfor kylling med samboer? Anonymkode: 42e6f...331 Jaja, noen må virkelig bare late som de ikke forstår. Så klart er samboeren til TS blitt en eks-samboer. Anonymkode: aa3b6...a3b 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): hvilken rolle spiller ex'n oppi det her? Du ville spise taco med ex'n istedenfor kylling med samboer? Anonymkode: 42e6f...331 Jeg kalte han ex fordi det er slutt nå. Anonymkode: f1857...49d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Del Skrevet 1 time siden Somme mannfolk burde bures inne for alltid og råtne . Kom deg til legen Anonymkode: fa0b6...572 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #14 Del Skrevet 1 time siden Det er intet valg. Legevakt og politi nå. Anonymkode: 1defc...10c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #15 Del Skrevet 1 time siden Trolletråd?? Hvor gamle er dere?? Er det rus inni bildet? Høres ut som dere er unge. Uansett flytt ut og aldri vær sammen med en slik mann igjen. Anonymkode: 50496...94e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #16 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Trolletråd?? Hvor gamle er dere?? Er det rus inni bildet? Høres ut som dere er unge. Uansett flytt ut og aldri vær sammen med en slik mann igjen. Anonymkode: 50496...94e Det er ikke trolletråd nei. Ikke rus i bilde heller. Han er 29 og jeg er 26. Anonymkode: f1857...49d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #17 Del Skrevet 1 time siden Dokumenter, dokumenter, dokumenter. Kom deg på legevakta. Fortell hva som har skjedd, og de vil trolig kontakte politiet for deg. Om ikke drar du rett til politiet etterpå. Er du utrygg hjemme kontakter du et krisesenter. Flere ting du skriver tyder på at han har vært psykisk voldelig lenge. Hvis han blir fly forbanna hvis du vil noe annet enn ham og dette er "første gang du har gjort motstand", er det ganske åpenbart at du har blitt utsatt for vold ganske lenge. Det kom ikke ut av det blå. Og det blir ikke siste gang hvis du ikke kommer deg vekk fra ham. Strekk ut en hånd til venner og familie så de vet hva som har skjedd. Om så bare én person. Anonymkode: e2122...73d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #18 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Trolletråd?? Hvor gamle er dere?? Er det rus inni bildet? Høres ut som dere er unge. Uansett flytt ut og aldri vær sammen med en slik mann igjen. Anonymkode: 50496...94e Tror du ikke partnervold finnes? Anonymkode: dc52e...348 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 minutter siden #19 Del Skrevet 19 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Trolletråd?? Hvor gamle er dere?? Er det rus inni bildet? Høres ut som dere er unge. Uansett flytt ut og aldri vær sammen med en slik mann igjen. Anonymkode: 50496...94e Du er troll! Tror du ikke at partnervold eksisterer? Å tror du man må være unge for at det skal skje? Anonymkode: e2062...2c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå